mrq Zgłoś #21 Napisano 12 Marca 2011 rollaz - otwierasz zapalniczkę, wyciągasz wkład, pod tym są wie śrubki torx, musisz też zdemontować obudowę mieszka zmiany biegów, chodzi o to że całość gdzie jest zapalniczka i popielniczka nie wyjdzie, jeśli nie zrobisz jej więcej miejsca. Pamiętaj, z tymi plastikami od miszeka ostrożnie, szkoda by pękły... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rollaz Zgłoś #22 Napisano 14 Marca 2011 dokładnie jest tak jak mówisz kolego tylko gdzie w którym miejscu podważyć te plastiki żeby nie pękły? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maniek3334 Zgłoś #23 Napisano 16 Lutego 2012 moze komus sie przyda przy demontazu kratki nawiewu prosze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #24 Napisano 16 Lutego 2012 moze komus sie przyda przy demontazu kratki nawiewu prosze http://www.youtube.com/watch?v=r6f8X...related:beach: kolego pokazujesz nam tu filmik demontażu kratki w Passacie B5 a to jest wątek o kratkach w B6 a podświetlenie w tych kratkach jest inne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pablo-MK Zgłoś #25 Napisano 16 Lutego 2012 a ja mam pytanko - czy do B6 z 2005 roku pasują kratki nawiewu z młodszych rocznikiem?/chodzi mi o te z obramówkami chromo/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #26 Napisano 16 Lutego 2012 a ja mam pytanko - czy do B6 z 2005 roku pasują kratki nawiewu z młodszych rocznikiem?/chodzi mi o te z obramówkami chromo/ pasują 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spek Zgłoś #27 Napisano 12 Marca 2016 Witam mam kratki od B7 Widziałem że kratka od strony kierowcy nad bezpiecznikami ma wtyczkę i jest podłączona do instalacji. Muszę tylko sprawdzić czy dochodzi do niej napięcie, ale skoro w b6 nie było podświetlanych kratek to raczej go tam nie znajdę jeśli nie to i skąd jej podać napięcie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BociekCC Zgłoś #28 Napisano 12 Marca 2016 Sławek jeszcze raz ale spokojnie. Masz nowe kratki od b7 te podświetlane z instalacją. Na aucie masz te z b6 bez podświetlania i instalacji. Chcesz założyć te podświetlane i piszesz że widziałeś kostkę przy wlocie kierowcy w b6. A może była to kostka od czujnika temperatury który się znajduje blisko kratki.... Wiązka od podświetlanych kratek schodzi środkiem w dół za radiem. Miałem i zakładałem u siebie kratki z ori wiązką. Podłączyłem pod oświetlenie zapalniczki. Miałem też deskę ściągniętą i nie widziałem nigdy w b6 dodatkowej kostki przy kratce kierowcy od podświetleń nawiewów... w prawej kratce pasażera też jest czujnik temperatury. Czujniki dokładnie są jakieś 10/15cm od końca wylotów powietrza, są w tunelach deski a nie w samych kratkach ale może to je zauważyłeś. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spek Zgłoś #29 Napisano 12 Marca 2016 Łukasz już tłumacze auto kupiłem w grudniu 2015 i te kratki były już zamontowane podejrzewam ze poprzedni właściciel je zmienił chyba że były montowane fabrycznie ponieważ auto jest z 07.2009r instalacja wygląda na oryginalną ale podświetlenie nie działa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BociekCC Zgłoś #30 Napisano 13 Marca 2016 U mnie też instalacja wygląda jak fabryczna bo w sumie jest fabryczna. Może ktoś też kupił kratki z instalacją i zamontował, pytanie tylko gdzie to podłączył, może pod jakiś dodatkowy przełącznik? Idź po przewodzie, doprowadzi Cię do miejsca podłączenia, bo chyba nikt u Ciebie nie podłączył pod postój tylnej lampy.... lub gdzieś jeszcze dalej... heh. Oryginalnie wszystkie kratki są spięte ze sobą wiązką, z wiązki odchodzi jedna kostka w środkowej części deski (okolice radia) i tą kostkę wpina się w instalację auta gdzieś za radiem ( o ile ma się taką kostkę w instalacji). Wyciągnij wszystkie kratki lub najpierw środkową i zobacz ile tam odejść przewodów jest. Z okolicy środkowej kratki powinno być jedno odejście do prawej kratki, jedno do lewej kratki, jedno do środkowej i ostatnie w dół do zasilania. Oczywiście kratki sprawdziłeś sobie "na krótko" (w domu z zasilacza itp. lub z aku. ) że działają i świecą? Tu na foto masz jak to ogólnie wygląda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #31 Napisano 13 Marca 2016 Oryginalnie instalacje wpina sie za licznikiem lub za lewa kratka. Musze znalezc zdjecie. Napewno nie wpina sie nigdzie za navi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BociekCC Zgłoś #32 Napisano 13 Marca 2016 (edytowane) Oryginalnie instalacje wpina sie za licznikiem lub za lewa kratka. Musze znalezc zdjecie. Napewno nie wpina sie nigdzie za navi. Marcin jakbyś mógł to spróbuj znaleźć to zdjęcie, będzie dla potomnych. Ja jak sobie zakładałem z oryginalną instalacją to po rozłożeniu na desce (zdemontowana była) kostka podłączeniowa "zwisała" pod środkową kratką na jakieś 20cm. Wiązkę wpinałem w deskę na oryginalne klipy które były na wiązce. Jak na tym foto co dodałem wyżej (widać wolną kostkę podłączeniową). Po założeniu deski kostka wisiała idealnie za radiem/klimą, można oczywiście było o te 20 cm ją w prawo lub lewo ale do kratki lewej by mi nie starczyło kabla, może do licznika lub okolice stacyjki. Najprościej było mi podłączyć pod zapalniczkę, choć ciekaw jestem teraz gdzie jest oryginalna kostka. Teraz bardziej myślę że okolice stacyjki lub licznika, chyba nie wracali by się z kostką taki kawał do lewej kratki skoro trójnik wiązki zrobili pod środkową. hmm ciekawe, znowu nie będę mógł spać... Ps. zakładałem kratki w 3 autach, podłączałem intuicyjnie, skoro wtyczka kończy się w takim miejscu to w tej okolicy robiłem drugą kostkę a od niej kabelek kilkanaście cm do zapalniczki. Wszystko wygląda jak oryginał bo kudłatą taśmą zrobione i na ori kostkach. Edytowane 13 Marca 2016 przez BociekCC Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
spek Zgłoś #33 Napisano 13 Marca 2016 Skoro kratki są podłączone szeregowo to sporubuję podać napięcie z wyłącznika świateł do lewej kratki tak żeby działało sciemnianie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzemien7 Zgłoś #34 Napisano 13 Marca 2016 Witam Skoro jest post o kratach to jak wydobyć tą kratkę? http://www.fotosik.pl/zdjecie/e6d6c2bebda793e3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinsgdz Zgłoś #35 Napisano 3 Czerwca 2018 A czy ktoś orientuje się jak zdemontować środkowe kratki z deski pod szybą? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #36 Napisano 3 Czerwca 2018 nie demontuje się Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinsgdz Zgłoś #37 Napisano 3 Czerwca 2018 Nie działą w jednej części lewo-prawo. Widać tam jakis patyczek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #38 Napisano 3 Czerwca 2018 W kratce pod szybą niczego się nie reguluje. Na pewno wiesz o które kratki pytasz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinsgdz Zgłoś #39 Napisano 3 Czerwca 2018 Zapewne myśisz o tych pod szybą a ja myśle o tej nad radiem, nawigacją. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #40 Napisano 3 Czerwca 2018 22 minuty temu, marcinsgdz napisał: jak zdemontować środkowe kratki z deski pod szybą 1 minutę temu, marcinsgdz napisał: Zapewne myśisz o tych pod szybą a ja myśle..... Na pewno to ja myślę ....... ? Pociągnij energicznie za te dzyndzle do regulacji i musi wyjść Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach