adamq Zgłoś #1 Napisano 19 Marca 2009 Witam! Orientuje się ktoś, czy centralna kratka nawiewu (ta podwójna nad radiem) jest mocowana na wcisk, czy trzeba coś więcej rozkręcić aby ją wyciągnąć? Z góry dzięki za odpowiedzi, pozdrawiam. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotr_Lodz Zgłoś #2 Napisano 21 Marca 2009 Jest montowana na wcisk. Pociągnij a wyskoczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bakol Zgłoś #3 Napisano 15 Maja 2010 Witam koledzy!A czy wie ktoś jak zdemontować kratkę nawiewu od strony kierowcy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamil Zgłoś #4 Napisano 16 Maja 2010 Na wcisk. Ponizej pokazane jak to zrobic na nawiewie pasazera. Od strony kierowcy podobnie. Uploaded with ImageShack.us Kamil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bakol Zgłoś #5 Napisano 18 Maja 2010 Ok dzieki za info:dobrzePozdrawiam! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dempci Zgłoś #6 Napisano 20 Maja 2010 a ta kratke pod szyba przednia bo zaczela trzeszczec i musze cos z tym zrobic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
raffaelo Zgłoś #7 Napisano 14 Sierpnia 2010 a jak zdemontowac kratke tylnia, tzn ta ktora jest za podlokietnikiem ? Walizka mi upadla na kratke i widze ze poszczegolne elementy sie odpiely, wydaje mi sie ze uda sie to naprawic ale w tym celu musze wyjac cala kratke. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukas85 Zgłoś #8 Napisano 14 Sierpnia 2010 podejrzewam ze tak samo jak reszta, czyli powinna wyjsc jak podwadzisz ale nie daje gwarancji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #9 Napisano 14 Sierpnia 2010 a jak zdemontowac kratke tylnia, tzn ta ktora jest za podlokietnikiem ? Najpierw trzeba odkręcić 2 torksy pod popielniczką lub jej zaślepką. Później szarpnąć pionowo w górę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal.Enter Zgłoś #10 Napisano 14 Sierpnia 2010 A jak nie masz popielniczki to musisz lekko podważyć plastikową zaślepkę (prostokąt o wymiarach mniej wiecej 10x5 cm). Pod tym znajdziesz 2 śrubki (torks). Po ich odkręceniu musisz delikatnie manewrować całym "tyłkiem" tunelu (u góry są zaczepy, trzeba lekko pociągnąć w strone dachu). Zejdzie na pewno. Pózniej odpinasz kostkę od zapalniczki i gotowe. Nic więcej tam nie powinno być. Chyba ze masz gniazdo 220V. To nie pomogę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #11 Napisano 15 Sierpnia 2010 (edytowane) a jak zdemontowac kratke tylnia, tzn ta ktora jest za podlokietnikiem ? Walizka mi upadla na kratke i widze ze poszczegolne elementy sie odpiely, wydaje mi sie ze uda sie to naprawic ale w tym celu musze wyjac cala kratke. Zerknij tutaj http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=66994 a dowiesz sie wszystkiego. Jak cos to pytaj odpowiem , ja wymienialem klapke nad zapalniczka z reszta dookola niej ,i poprawialem listki kratki nawiewu (jeden byl rekonstruowany). Mam tez fotki jak cos . Edytowane 15 Sierpnia 2010 przez Gość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
raffaelo Zgłoś #12 Napisano 16 Sierpnia 2010 dzieki wszystko sie zgadza, dzieki szczegolnie za http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=66994 foty ! to zawsze pomaga Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #13 Napisano 17 Sierpnia 2010 Wiem foty sa pomocne (jak podpowiedzi w realu), chcialo by sie wszystkiego na fotach . Bylo by latwiej , wiec jak cosik dzialacie to pomyslcie o aparacie ,fotach i ich przydatnosci dla innych . To proste ,a z fotami jeszcze prostsze. Choc moze sa ograniczenia na forum jesli chodzi o ilosci zamieszczanych , ale narazie nic mi o tym nie wiadomo . Na ta chwile moje zalaczniki zajmuja tylko 5 MB , czy jest tam limit nie wiem . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bbbb Zgłoś #14 Napisano 4 Lutego 2011 Odświeżę temat gdyż link z postu #4 nie działa tzn. jest tam wszystko tylko nie rozbiórka kratki nawiewu pasażera(kierowcy) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bbbb Zgłoś #15 Napisano 5 Lutego 2011 (edytowane) Nie wytrzymałem napięcia i zdecydowałem się zabrać za temat bo denerwowały mnie zablokowany listki w kratce i brak możliwości regulacji kierunku nawiewu. Okazało się, że jest to stosunkowo proste. Przydatne narzędzia: -2 nożyki kuchenne do obierania ziemniaków -mały płaski śrubokręt Jak się za to zabrać: -nożykami podważyć kratkę od góry w jej narożnikach-delikatnie i starać się nie uszkodzić deski rozdzielczej(jest miękka) -dokładnie to samo zrobić na dole kratki -gdy się wysunie należy ją po prostu wyjąć Kratka trzyma się na płaskich blaszanych sprężynujących zaczepach, które są umieszczone na dole i na górze kratki w jej narożnikach. Te blaszki są wgłębione ok. 1 cm od powierzchni czołowej naszej kratki. Te sprężynki zaskakują o krawędź otworu gdzie włożona jest nasza kratka. Ja osobiście rozbierałem od pasażera, ale wydaje mi się, że od strony kierowcy jest tak samo. Inna sprawa to rozebranie wyjętej już kratki. Gdy się dobrze jej przyjrzymy to okaże się, że nie jest to skomplikowane. -rozłączyć cięgno, które jest wetknięte w kółko do regulacji siły nawiewu i małą dźwigienkę od klapki zamykającej nadmuch -na górze i na dole są 3 zaczepy, które należy podważyć i wysunąć. Są to takie płaskie języczki wchodzące w otwór i zatrzaskujące się o mały występ. Uważać żeby nie połamać tych języczków, które są stosunkowo elastyczne -z boku jest jeszcze jeden zaczep, który należy delikatnie podważyć -listki poziome służące do ukierunkowania nawiewu na swoich końcach mają małe bolczyki i są włożone w otworki i w ten sposób się obracają. Bez problemu można je wyjąć(ja układałem je wg kolejności żeby nie pomylić przy składaniu) Z boku mają wspólną taką listewkę i też jest na bolczyki, które bez problemu wskakują w swoje miejsca -pionowe listki również na końcach mają bolczyki i powinny być włożone w otworki Sumując nie trzeba jakiejś wiedzy mechanicznej tylko odrobina zdolności manualnych i każdy da sobie radę. Zdjęć nie robiłem bo nawet nie ma takiej potrzeby i wszystko widać po rozebraniu kratki. Edytowane 5 Lutego 2011 przez bbbb uzupełnienie opisu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rollaz Zgłoś #16 Napisano 11 Marca 2011 Witam Mam passata b6 2007 rok bez podłokietnika co za tym idzie mam tylko jedno gniazdko zapalniczki to z przodu a potrzebuje jeszcze jedno wiec wpadłem na pomysł żeby sobie podłączyć jeszcze jedno problem w tym ze nie wiem jak dostać się do przedniej popielniczki.pomożecie? pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zwierzak Zgłoś #17 Napisano 11 Marca 2011 wyjmujesz czarny srodek i odkrecasz 2 srobki torx i wyjmujesz czalosc tylko pytanie czy masz dsg czy nie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rollaz Zgłoś #18 Napisano 11 Marca 2011 Tak zrobilem , odkrecilem te dwie srobki torx ale to tak nie wyjdzie chyba calosc zachodzi jeszcze na cala obudowe z lewarka z zmiany biegów cop to jest dsg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #19 Napisano 11 Marca 2011 W 1.9 tdi nie było dsg... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rollaz Zgłoś #20 Napisano 12 Marca 2011 czy ktoś pomoże jak się dobrać do zapalniczki z przodu jak ja zdemontować żeby sobie podłączyć kable Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach