karamba_100 Zgłoś #161 Napisano 4 Lipca 2011 Niestety odłączenie akumulatora nic nie pomaga. Efekt dalej jest taki że jak chce wyłączyć auto kluczyk zostaje w ręku i muszę wyciągać bezpiecznik, a jak już go wyjmę to wszystko działa poprawnie i bez żadnych kontrolek i gongów, ma ktoś jakieś propozycję?????????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trokadero Zgłoś #162 Napisano 4 Lipca 2011 Trzeba podłączyć pod kompa i sprawdzić błędy może coś rozjaśni . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karamba_100 Zgłoś #163 Napisano 6 Lipca 2011 Elektryk powiedział tak " skoro bez bezpiecznika jest dobrze i komp nie pokazuje błędów" to po co jest w ogóle potrzebny? Także teraz jestem już trochę skołowany i zastanawiam się czy tego wogóle nie olać i o tym zapomnieć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarkII Zgłoś #164 Napisano 6 Lipca 2011 Nie wniosę za wiele do tematu, ale zmień mechanika, albo go nie nazywaj tym mianem. "po co bezpiecznik potrzebny ?" - "wybitny fachowiec". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zajka19780000 Zgłoś #165 Napisano 7 Lipca 2011 (edytowane) Witam wszystkich:> Mam problem z moim Paskiem rok 2005 b6 , juz w tych modelach jest tyle elektroniki ze glowa mala. kupilem go jakich rok temu wszysko smigalo super , do czasu . Problem pojawil sie jakis tydzien temu podczas powrotu z wakacji, zapalila sie kontrolka P od recznego ze ma jakis problem i sekunde pozniej kontrolka (spiralka) ze jest rowniez problem z silnikiem, co mnie z butow wyrwalo; strata na mocy odrazu i informacja od komputera kazala odrazu sie zatrzymac i skontaktowac i z warsztatem. odapilem silnik po kilku minutach i bylo spoko ale problem pojawil sie ponownie do kilku parkowaniach i uzywaniu recznego , a jezeli parkuje bez uzywania recznego jest luzik. martwie sie jednak czy reczny (problem z nim ) na zwiazek z silnikiem i strata mocy podczas jazdy, od czego mam zaczac ??? czytalem troche o wymianie przyciska ale niewiem czy to pomoze w moim przypadku , czy moze problem tkwi gdzies indziej , prosze o wstarcie informacyjne z gory dzieki . milosh Edytowane 7 Lipca 2011 przez zajka19780000 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
servee79 Zgłoś #166 Napisano 7 Lipca 2011 Po pierwsze primo: nie ma takiego paska o jakim piszesz; B7 jest modelem produkowanym od 2010 roku, a silniki TDI-CR są montowane chyba dopiero od 2007 roku, Po drugie primo: to raczej nie jest wina przycisku, poza tym ta spirala która z uszkodzonym przyciskiem raczej nic wspólnego nie ma, Po trzecie primo: bez podpięcia vag'a i sprawdzenia co się w logach zapisało raczej się nie obędzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zajka19780000 Zgłoś #167 Napisano 7 Lipca 2011 Dzieki za szybka odpowiedz ; wczoraj znajomy mi podpial go pod kompa i pokazaly sie kody bledow : -16610 p0226 -17796 p1378 -02839 ktory jest od czego to niewiem , to moze pomoze komus kto sie na tym zna, dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #168 Napisano 7 Lipca 2011 Poszukaj istniejącego obszernego wątku o tym super hamulcu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tmstp Zgłoś #169 Napisano 7 Lipca 2011 Twoje auto to z silnikiem CR z 2005 roku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lkee Zgłoś #170 Napisano 17 Lipca 2011 no cóż i mnie to dopadło :dupablada zaczęły mi mrugać: 1. przycisk ręcznego na żółto 2. kontrolka od hamulca na konsoli na czerwono i tak sobie mrugało... zatrzymałem auto nacisnąłem dłużej przycisk ręcznego pojawiła się zielona kontrolka na konsoli, ruszyłem i ku mojemu zdziwieniu problem znikł. Potrzebuje teraz zczytać błąd z komputera. Ma ktoś VAGa w Krk. Piwko realne postawie (oczywiście bezalkoholowe;)) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fostek Zgłoś #171 Napisano 17 Lipca 2011 opisz dokładniej zdarzenie podczas którego powstał problem, jeśli używałeś przycisk od ręcznego to w 100% będzie to wina przycisku. . . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lkee Zgłoś #172 Napisano 18 Lipca 2011 Podjechałem na parking->nacisnąłem przycisk ręcznego (załączyłem)->wyszedłem z auta->wróciłem po 20 min->uruchomiłem auto->nacisnąłem przycisk ręcznego(wyłączyłem)->ruszyłem->po przejechaniu 200m zauważyłem migające kontrolki (jak w poście wyżej). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaarecki Zgłoś #173 Napisano 18 Lipca 2011 Najlepiej dać to diagnoście do sprawdzenia. U mnie były takie same objawy , niestety ( a może to i dobrze) skończyło się na wymianie całego mechanizmu. Prawda koszty sa ogromne ale obejść się tego chyba nie da , jak to zamarznie na krzyżówce to dopiero wtedy zaczynają siw kłopoty. Mieszkam w Anglii , korzytam tu z takiego ubezpieczenia "od awarii" czy w Polsce nie ma takich usług? To wtedy dużo taniej wynosi:dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dural Zgłoś #174 Napisano 9 Sierpnia 2011 Witam wszystkich. Dopadł mnie ten sam problem. Mianowicie odpalam samochód w sobotę , naciskam guzik i się zaczyna : zółte P, czerwony wykrzyknik i DING DING DING. Zaciski odpuściły tzn mogę normalnie jechać samochodem tylko choinka na wyświetlaczu + HAŁAS. Samochód stoi i mechanika przycisk kupiony nowy i nadal lipa, mój przycisk przełożony do innego Passata i działa, więc tutaj nie ma problemu. Podejrzewam , że sterownik hamulca ręcznego poszedł. Chłopaki działają dalej może coś na godzinach ustalą. Pytanie czy jak odpuściły zaciski i mam tylko choinkę + hałas to mogę wykluczyć silniczki hamulca ręcznego bo koszt jak ktoś tutaj wspomniał 7500zł mnie trochę powala na kolana... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dural Zgłoś #175 Napisano 9 Sierpnia 2011 Witam wszystkich. Dopadł mnie ten sam problem. Mianowicie odpalam samochód w sobotę , naciskam guzik i się zaczyna : zółte P, czerwony wykrzyknik i DING DING DING. Zaciski odpuściły tzn mogę normalnie jechać samochodem tylko choinka na wyświetlaczu + HAŁAS. Samochód stoi i mechanika przycisk kupiony nowy i nadal lipa, mój przycisk przełożony do innego Passata i działa, więc tutaj nie ma problemu. Podejrzewam , że sterownik hamulca ręcznego poszedł. Chłopaki działają dalej może coś na godzinach ustalą. Pytanie czy jak odpuściły zaciski i mam tylko choinkę + hałas to mogę wykluczyć silniczki hamulca ręcznego bo koszt jak ktoś tutaj wspomniał 7500zł mnie trochę powala na kolana... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
genesis Zgłoś #176 Napisano 10 Sierpnia 2011 7500 zł to chyba koszt całego tylniego zawieszenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
s27 Zgłoś #177 Napisano 10 Sierpnia 2011 przed wymianą warto dokonać adaptacji zacisków lub test jak po wymianie klocków, to tylko elektronika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Axoo Zgłoś #178 Napisano 11 Sierpnia 2011 silniczek hamulca ręcznego kosztuje w ASO 1260 zł (bez zacisku). Czas oczekiwania 2tyg. Zamienników brak. Obdzwoniłem klika sklepów i hurtownii. Ale kolega Akwamark podsunął dobry pomysł z naprawą tego silniczka. Po rozebraniu okazało się że padło łożysko. Teraz tylko wymiana złożenie wszystkiego i mam nadzieję że będzie działać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomi3city Zgłoś #179 Napisano 13 Sierpnia 2011 Witam Mam uszkodzony silniczek w zacisku hamulca. Jutro wieczorem wyjeżdżam w trasę 700km i nie zdążę tego naprawić. Czy wie ktoś gdzie umieszczony jest ten upierdliwy brzęczek i jak go odłączyć, bądź wyciszyć? Jadę z małym dzieckiem więc więc ten hałas może być bardzo męczący, a jak mała nie będzie mogła spać to może go jeszcze zwiększyć. Bardzo proszę o pomoc. pozdrawiam Tomek ---------- Post added at 14:00 ---------- Previous post was at 12:07 ---------- Witam ponownie, Tak jak pisałem powyżej mam uszkodzony silnik zacisku hamulcowego. Mogę kupić używany zacisk ale jest on nowy typu (bez metalowej rurki doprowadzającej płyn hamulcowy) Czy wiecie może czy silnik elektryczny można przełożyć z nowego typu na zacisk starego typu? Wtyczka jest bardzo podobna. pozdrawiam Tomek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość adrian1991 Zgłoś #180 Napisano 13 Sierpnia 2011 witam mam pytanie w moim passacie b6 padł sterfownik hamulca postojowego kupiłem taki sam sprawny o takim samym numerze . moje pytanie brzmi czy jezeli je przełeze na rozłączonym akumulatorze to wystarczy czy musze cos jeszcze robic z góry dziekuje za odpowiedz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach