Funtastic Zgłoś #1621 Napisano 24 Sierpnia 2020 Dzięki Panowie, a moze ktoś podpowiedzieć jak rozwiązać problem z piskiem przy zaciąganiu hamulca ręcznego? Oryginał wymienilem na SKV, z prawej strony elegancko slychac tylko dzwiek silniczka, a z lewej dodatkowo slychac w koncowej fazie pisk. Na zdjeciu stary, po regeneracji, ale sie po około roku rozkleił i nowy SKV Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wektor Zgłoś #1622 Napisano 24 Sierpnia 2020 Sklejony silikonem??? Najlepiej jakby dekiel zespawał plastikarz.Tak powinna wyglądać regeneracja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Funtastic Zgłoś #1623 Napisano 24 Sierpnia 2020 Byl sklejony klejem 2 składnikowym, ale po roku zrobil sie z niego taki sylikon wlasnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tommysat Zgłoś #1624 Napisano 14 Lipca 2021 Witajcie, byłem na wymianie klocków i tarcz u mechanika. Mechanik powiedział że zaczęły wyświetlać się błędy. Myślałem że były jakieś błędy w pamięci. Ale po przejechaniu kilku km okazało się że faktycznie, błąd wyskakuje. "Usterka hamulca postojowego". Po zatrzymaniu i zaciągnięciu hamulca (automatyczny), w lewym kole, zacisk tak jakby ciągle "mielił". Co to może być? Mechanik twierdzi że oni nic nie uszkodzili i że to jest usterka elektromechaniczna. Pozdrawiam! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #1625 Napisano 14 Lipca 2021 "Usterka elektromechaniczna".... czyli urwał coś w zacisku i zacisk się niepoprawnie blokuje, bo pewnie odblokowywał bez podłączania testera. Ale to powyżej brzmi fajniej niż "zepsułem Panu auto"... Czy poza wyświetleniem błędu hamulec mimo wszystko się zaciąga na tym kole czy jest luźne? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #1626 Napisano 15 Lipca 2021 zapewne zmieliło wieloklin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PawelEKU Zgłoś #1627 Napisano 24 Lipca 2021 Witam Kolegów i poproszę o pomoc Passat b6 1.9 TDI Variant 2006 r. Zazwyczaj zostawiałem auto na biegu, ale kilka dni temu wcisnąłem hamulec postojowy. Przy próbie odblokowania niespodzianka - słyszę silniczek, ale auto ma zablokowane tylne koła, w zasadzie jedno koło lewe, tylne. Posiłkując się poradami na youtube zdjąłem silniczek z przekładnią i torksem T40 odblokowałem koło. Okazało się, że pasek zębaty napędzający przekładnię planetarną jest zerwany. Znalazłem taki pasek i kupiłem. Silniczek u przekładnię umyłem w nafcie, nałożyłem nowego smaru, złożyłem i sprawdziłem podłączony do akumulatora. Kręci i działa dobrze. Zamontowałem podłączyłem. Hamulec postojowy zaciąga na obu tylnych kołach i odpuszcza. Problem pozostał w komputerze, bo cały czas mam alarm. Na przycisku pulsuje lampka, na desce mam przekreślone P i mrugającą czerwoną kontrolkę ręcznego z wykrzyknikiem (!) oraz piszczący odgłos z komputera. Odłączanie akumulatora nic nie dało. Nie mam kompa, żeby zrobić diagnostykę i usunąć błędy, jestem zdany na pomoc jakiegoś serwisu. Czy da się skasować jakoś ten alarm? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bbbb Zgłoś #1628 Napisano 24 Lipca 2021 Musisz podłączyć się pod np. VCDS i skasować błędy, a dla pewności dokonać adaptacji. Zainwestuj w VCDS z Allliexpress i sam to zrobisz(jak to zrobić bez problemu znajdziesz), a kabelek już będzie twój. U mechanika zapłacisz mniej więcej równowartość kabelka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #1629 Napisano 24 Lipca 2021 Jeśli jest zapisany błąd niestety tylko kablem to usuniesz. Samo usuwanie błędów też nic nie da, bo musi być zrobiony test działania poprzez Basic Settings jeśli dobrze pamiętam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Miły Zgłoś #1630 Napisano 25 Lipca 2021 Panowie (i Panie, jeśli są), doradźcie. Obecnie jestem w trasie i wysiadł mi hamulec prawy. Silniczek działa bez problemu, natomiast wyrobił się frez wewnętrzny, przez co nie idzie go wykręcić torxem 40 (przekręca się). zacisk trzyma koło na amen, co robić? Ciąć zacisk? Nie bardzo widzę inną opcję, żeby zjechać do domu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wektor Zgłoś #1631 Napisano 25 Lipca 2021 (edytowane) Wbić na siłę śrubokręt plaski lub coś, co ciasno wejdzie.I obracać- może być w prawo.. Edytowane 4 Sierpnia 2021 przez wektor 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Miły Zgłoś #1632 Napisano 28 Lipca 2021 Nic nie ciąłem, nabiłem zwykły klucz ampulowy i jakoś poszło... dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkzor56 Zgłoś #1633 Napisano 4 Września 2021 WItam Pierwsza awaria w moim pasacie . Co to może być ? nie mogę odpalić samochodu i czasami piknie 2 razy i świecą się następujące kontrolki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Foosh Zgłoś #1634 Napisano 5 Września 2021 Witam. Chcę kupić sterownik. Czy szukać tylko po kodzie : 3C8.907.801. A czy tez ten kod linię poniżej też musi być identyczny? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pepepe Zgłoś #1635 Napisano 25 Lutego 2022 Jestem po problemie z sygnałem dźwiękowym, kontrolką P na desce oraz migającym przycisku hamulca postojowego. Lewy silniczek przestał działać w pozycji otwartej a gdy tarczę dociskał to wracał znów do otwartej. Silniczek był pęknięty a wewnątrz piasek błoto i resztki suchego smaru miedziowego który pozostawił tylko miedziany piasek (nie polecam). Prawy silniczek choć nie odezwał się błędami w VCDS to również pęknięty miał mnóstwo wody i błota. Silniczki TRW, oczyszczone, posmarowane i zaklejone. Po zresetowaniu według instrukcji kolegi z forum (na pozycji kluczyka 1 trzymać 3 sek wciśnięty przycisk hamulca) wszystkie kontrolki zniknęły Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldi1971 Zgłoś #1636 Napisano 27 Kwietnia 2023 witam niedługo czeka mnie wymiana tarcz i klocków w passacie b7 i mam pytanie czy warto przy okazji rozebrać ręczny hamulec elektryczny żeby sprawdzić w jakim jest stanie, czy w b7 już nie występuje problem utleniających się zacisków, które są powodem awarii silniczków ? pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wektor Zgłoś #1637 Napisano 27 Kwietnia 2023 Raczej nie, ale obejrzeć możesz.Mi od 2013 w B7 działają. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach