Skocz do zawartości
Gość Mario777

[B6] Hamulec ręczny - Błąd

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć

Koledzy mam takie pytanie??jaki torx jest odpowiedni do śrub od silniczka??próbowałem odkręcić tx30 i ukręciła sie śruba:/czy jeżeli uda mi sie ja odkręcić to jaka śruba mógłbym ja zastąpić ...ktoś może już tak robił??

 

Ja jak mi się te śruby wyrobiły (musiałem je nacinać i wykręcać płaskim śrubokrętem) to kupiłem nowe w VW. Te nowe już są na imbus 5mm, który głębiej wchodzi w łepek śruby.

 

Pozdrawiam

Piotr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie potrzebuje kodu do abs do mojego trupa walcze juz z tym kolo miesiaca silniczek mi sie zdupil. Mechanik po wymianie stwierdzil ze trzeba jeszcze sterownik zmienic i geniusz podmienil sterowniki bez spisywania kodu abs i teraz mam mega problem . Dawalem auto do serwisu ale i oni sobie nie poradzili. Skasowali 200 i nic nie naprawili zaproponowali za to nowy sterownik za ponad 2000 sterownik mam sprawny z rozbitego auta sam demontowalem i wiem ze dziala . Passek 2005 kombi manual silnik bmp sterownik z litera b na koncu. Ma ktos takiego klona bo mi rece juz opadaja. Kodowac moge sam vagiem tylko .je mam prawidlowego kodu :-[

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie.

Podejrzewam, że wiem iż było. Ale piszę z telefonu - mam do pokonania jutro niemałą trasę, i na szybko nikt mi tego nie naprawi..a wlasnie w dniu dzisiejszym wyswietlilo mi blad hamulca postojowego.

Żółte przekreślone (P) czerwona kontrolka i nieznośne pikanie...

Czy istnieje sposób - bezpiecznik? Który wyłączy mi hamulec postojowy tak abym mógł konntyunować podróż bez tego dźwięku?

Jeśli tak to gdzie go znajdę?

 

Patrząc od wewnątrz pojazd siedząc za kierownicą lewa czy prawa skrzynka i który bezpiecznik?

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z prawej bezpiecznik 30 i 31

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Z racji tego że i mnie dopadł problem a hamulcem elektrycznym tzn. silnik nie kręci proszę o wskazanie profesjonalisty w zakresie regeneracji. Ogólnie jaki warsztat polecacie bądź kogo? Zaznaczam że jestem z małopolski może macie coś sprawdzonego w moich stronach. Pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Z prawej bezpiecznik 30 i 31

 

Nie mam w tym miejscu żadnych bezpieczników włożonych.

Dramat

 

Ale jestem umówiony na jutro do mechanika.

Masakra z tym ręcznym...jestem załamany.

Orientacyjne koszta naprawy ktoś przerabiał?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Silniki ok 500 pln za dwa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak to jest z tymi silniczkami w b7.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poprawili. Nie słychać o problemach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Szukalem ale nie znalazlem odpowiedzi na swoje bolaczke. Wyskoczyl mi dobrze znany blad z przekreslonym P. Hamulec wlacza sie i wylacza ale za kazdym razem wyskakuje kontrolka. Po wylaczeniu silniki jesli reczny nie jest zaciagniety kontrolka znika do momentu wcisniecia przycisku. Auto hold dziala ( pod warunkiem ze wszczesniej nie wlacze recznie recznego) Komputer wykazuje dwa bledy:

03200 - Switch for Electric Parking Brake (E538)

 

012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent

 

Freeze Frame:

 

Fault Status: 00111100

 

Fault Priority: 1

 

Fault Frequency: 2

 

Reset counter: 238

 

Time Indication: 0

 

 

 

Freeze Frame:

 

Voltage: 11.80 V

 

Count: 10

 

-

 

Hex Value: 0x0171

 

Hex Value: 0x0088

 

Hex Value: 0x1010

 

 

 

02845 - Function Display in Instrument Cluster (!)

 

007 - Short to Ground - Intermittent

 

Freeze Frame:

 

Fault Status: 00100111

 

Fault Priority: 2

 

Fault Frequency: 26

 

Reset counter: 238

 

Mileage: 143172 km

 

Time Indication: 0

 

Date: 2011.04.16

 

Time: 18:23:17

 

 

 

Freeze Frame:

 

Voltage: 13.90 V

 

Count: 78

 

Speed: 0.0 km/h

 

Hex Value: 0x12E1

 

Hex Value: 0x0001

 

Hex Value: 0x1010

Przycisk wymienilem (jeden z internetu nie oryginalny a potem oryginal z salonu) i dalej to samo, wykosowywalem blad i wiecznie powraca.

Ratujcie poniewaz mieszkam za granica i za tydzien wracam do Polski i nie chcialbym miec problemow w trasie.

 

Dziekuje z gory

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proszę o info, czy przyciski do B6 są inne niż do CC?

Na Allegro różnice w cenie są zasadnicze...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chodzi Ci o CC czy o Passata CC? Bo to różnica, przycisk przy włączniku świateł czy przy biegach? Te przy włącznikach świateł są takie same. Szukaj po numerach a nie opisach sprzedawców.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Proszę o info, czy przyciski do B6 są inne niż do CC?

Na Allegro różnice w cenie są zasadnicze...

Kolego nie kombinuj, tylko jedź do najbliższego ASO i kup nowy przycisk (z literką C na końcu). Kupowanie używek czy też chińskich wyjebek to igranie z losem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok, pewnie macie rację.Otworzyłem swój wyłącznik, i jest to wersja z 2 płytkami drukowanymi wewnątrz, czyli z tych chyba nienaprawialnych.

Ale po ponownym podłączeniu zacząłem włączać i wyłączać hamulec,żeby doszukać się jakichś prawidłowości. Okazało się,że prawy jakby szybciej łapał, a lewy o ułamek sekundy później.Wówczas gong i błąd.

Pstrykając, za którymś razem błędu nie wywaliło. Kontynuowałem włącz/wyłącz i błędy pojawiały się coraz rzadziej.Tak jakby mechanizm zaczął się jakby odblokowywać (adaptować?)

No i finalnie działa.Chyba powinienem obejrzeć obudową mechanizmu pod kątem pęknięć?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Dlaczego jak zapala mi sie kontrolki od ABS i ESP to zaraz zapala mi sie przekreslone P? czy ma cos wspolnego ABS i ESP z recznym?? Dodam , ze jak zgasna mi kontrolki od ABS i ESP podczas jazdy to P przekreslone nadal swieci,jak zgasze silnik i znowu odpale to ta kontrolka od recznego dopiero gasnie...Bledy nadal wracaja ale najpierw zapala mi sie ABS i ESP i zaraz za nimi przekreslone P...czy maja cos wspolnego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój problem z ręcznym pojawił się w maju tego roku. Choinka na desce i sygnał dźwiękowy w czasie jazdy - wkurzający standard. Po diagnostyce komputerowej potwierdzenie diagnozy - uszkodzony lewy silniczek ręcznego.

Tak na prawdę można to stwierdzić samemu. Po pierwsze słychać przy "zaciąganiu", który silniczek pracuje, a który mnie, po drugie można podnieść auto i stwierdzić, które koło jest zablokowane, a które się kręci.

Szukanie fachowca, który zajmuje się regeneracją... Okazało się, że nie bardzo można w czym wybierać. Wybór padł na specjalistę z Częstochowy - nie polecam! Silniczek działał 5 miesięcy.

W międzyczasie padła prawa strona. Tym razem poczytałem forum i przez użytkownika Weso dotarłem do p. Daniela ze Szczecina, który zregenerował oba uszkodzone silniczki. Choinka i dźwięk znikł i już nie wkurza. Cena za usługę bardzo przystępna.

Mam nadzieję, że na długo zapomnę o felernym ręcznym w moim super Passku! :)

P. S. Weso wielkie dzięki za pomoc!

Edytowane przez motoniki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

czy jesli musze wymienic modul hamulca recznego i wymieniam na modul uzywany z dokladnie takim samym numerem czesci, to czy musze go kodowac czy tylko podpiac i bedzie dzialac ????

Z gory dzieki za pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Ostatnio miałem standardowy problem z ręcznym. Wsiadam, nacisnąłem przycisk "P" i zapaliła się choinka i sygnał dźwiękowy...... Mam rocznik 2006, i jakieś 118 tys przebiegu i nigdy mnie nie zawiódł ale tym razem było inaczej. Rozkręciłem koło, wyciągnąłem silniczek, zregenerowałem go i zamontowałem. Działa bez problemu, zniknęły błędy ( a raczej kontrolki i sygnał dźwiękowy). Jeżeli ktoś by potrzebował jakieś podpowiedzi to służę pomocą. Oczywiście obudowa byłą pęknięta, a ręczny używam dwa-trzy razy do roku ( skrzynia automat)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Oczywiście obudowa byłą pęknięta, a ręczny używam dwa-trzy razy do roku ( skrzynia automat)

Właśnie dlatego należy go używać zdecydowanie częściej... :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, masz rację, jakby był używany częściej silnik by pracował, ale po co mi ręczny w automacie ? :) W manualnej zresztą też praktycznie nie używam ręcznego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności