PiotrPK Zgłoś #1401 Napisano 24 Listopada 2016 Cześć Koledzy mam takie pytanie??jaki torx jest odpowiedni do śrub od silniczka??próbowałem odkręcić tx30 i ukręciła sie śruba:/czy jeżeli uda mi sie ja odkręcić to jaka śruba mógłbym ja zastąpić ...ktoś może już tak robił?? Ja jak mi się te śruby wyrobiły (musiałem je nacinać i wykręcać płaskim śrubokrętem) to kupiłem nowe w VW. Te nowe już są na imbus 5mm, który głębiej wchodzi w łepek śruby. Pozdrawiam Piotr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polakko Zgłoś #1402 Napisano 24 Listopada 2016 Panowie potrzebuje kodu do abs do mojego trupa walcze juz z tym kolo miesiaca silniczek mi sie zdupil. Mechanik po wymianie stwierdzil ze trzeba jeszcze sterownik zmienic i geniusz podmienil sterowniki bez spisywania kodu abs i teraz mam mega problem . Dawalem auto do serwisu ale i oni sobie nie poradzili. Skasowali 200 i nic nie naprawili zaproponowali za to nowy sterownik za ponad 2000 sterownik mam sprawny z rozbitego auta sam demontowalem i wiem ze dziala . Passek 2005 kombi manual silnik bmp sterownik z litera b na koncu. Ma ktos takiego klona bo mi rece juz opadaja. Kodowac moge sam vagiem tylko .je mam prawidlowego kodu :-[ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Taxi007 Zgłoś #1403 Napisano 26 Listopada 2016 Witam Panowie. Podejrzewam, że wiem iż było. Ale piszę z telefonu - mam do pokonania jutro niemałą trasę, i na szybko nikt mi tego nie naprawi..a wlasnie w dniu dzisiejszym wyswietlilo mi blad hamulca postojowego. Żółte przekreślone (P) czerwona kontrolka i nieznośne pikanie... Czy istnieje sposób - bezpiecznik? Który wyłączy mi hamulec postojowy tak abym mógł konntyunować podróż bez tego dźwięku? Jeśli tak to gdzie go znajdę? Patrząc od wewnątrz pojazd siedząc za kierownicą lewa czy prawa skrzynka i który bezpiecznik? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polakko Zgłoś #1404 Napisano 27 Listopada 2016 Z prawej bezpiecznik 30 i 31 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adriano007 Zgłoś #1405 Napisano 27 Listopada 2016 Witam. Z racji tego że i mnie dopadł problem a hamulcem elektrycznym tzn. silnik nie kręci proszę o wskazanie profesjonalisty w zakresie regeneracji. Ogólnie jaki warsztat polecacie bądź kogo? Zaznaczam że jestem z małopolski może macie coś sprawdzonego w moich stronach. Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Taxi007 Zgłoś #1406 Napisano 27 Listopada 2016 Z prawej bezpiecznik 30 i 31 Nie mam w tym miejscu żadnych bezpieczników włożonych. Dramat Ale jestem umówiony na jutro do mechanika. Masakra z tym ręcznym...jestem załamany. Orientacyjne koszta naprawy ktoś przerabiał? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polakko Zgłoś #1407 Napisano 28 Listopada 2016 Silniki ok 500 pln za dwa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tygrys Zgłoś #1408 Napisano 28 Listopada 2016 Jak to jest z tymi silniczkami w b7. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artmin Zgłoś #1409 Napisano 1 Grudnia 2016 Poprawili. Nie słychać o problemach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotrek Robak Zgłoś #1410 Napisano 5 Grudnia 2016 Witam, Szukalem ale nie znalazlem odpowiedzi na swoje bolaczke. Wyskoczyl mi dobrze znany blad z przekreslonym P. Hamulec wlacza sie i wylacza ale za kazdym razem wyskakuje kontrolka. Po wylaczeniu silniki jesli reczny nie jest zaciagniety kontrolka znika do momentu wcisniecia przycisku. Auto hold dziala ( pod warunkiem ze wszczesniej nie wlacze recznie recznego) Komputer wykazuje dwa bledy: 03200 - Switch for Electric Parking Brake (E538) 012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00111100 Fault Priority: 1 Fault Frequency: 2 Reset counter: 238 Time Indication: 0 Freeze Frame: Voltage: 11.80 V Count: 10 - Hex Value: 0x0171 Hex Value: 0x0088 Hex Value: 0x1010 02845 - Function Display in Instrument Cluster (!) 007 - Short to Ground - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100111 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 26 Reset counter: 238 Mileage: 143172 km Time Indication: 0 Date: 2011.04.16 Time: 18:23:17 Freeze Frame: Voltage: 13.90 V Count: 78 Speed: 0.0 km/h Hex Value: 0x12E1 Hex Value: 0x0001 Hex Value: 0x1010 Przycisk wymienilem (jeden z internetu nie oryginalny a potem oryginal z salonu) i dalej to samo, wykosowywalem blad i wiecznie powraca. Ratujcie poniewaz mieszkam za granica i za tydzien wracam do Polski i nie chcialbym miec problemow w trasie. Dziekuje z gory Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wektor Zgłoś #1411 Napisano 5 Grudnia 2016 Proszę o info, czy przyciski do B6 są inne niż do CC? Na Allegro różnice w cenie są zasadnicze... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BociekCC Zgłoś #1412 Napisano 5 Grudnia 2016 Chodzi Ci o CC czy o Passata CC? Bo to różnica, przycisk przy włączniku świateł czy przy biegach? Te przy włącznikach świateł są takie same. Szukaj po numerach a nie opisach sprzedawców. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #1413 Napisano 6 Grudnia 2016 Proszę o info, czy przyciski do B6 są inne niż do CC?Na Allegro różnice w cenie są zasadnicze... Kolego nie kombinuj, tylko jedź do najbliższego ASO i kup nowy przycisk (z literką C na końcu). Kupowanie używek czy też chińskich wyjebek to igranie z losem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wektor Zgłoś #1414 Napisano 6 Grudnia 2016 Ok, pewnie macie rację.Otworzyłem swój wyłącznik, i jest to wersja z 2 płytkami drukowanymi wewnątrz, czyli z tych chyba nienaprawialnych. Ale po ponownym podłączeniu zacząłem włączać i wyłączać hamulec,żeby doszukać się jakichś prawidłowości. Okazało się,że prawy jakby szybciej łapał, a lewy o ułamek sekundy później.Wówczas gong i błąd. Pstrykając, za którymś razem błędu nie wywaliło. Kontynuowałem włącz/wyłącz i błędy pojawiały się coraz rzadziej.Tak jakby mechanizm zaczął się jakby odblokowywać (adaptować?) No i finalnie działa.Chyba powinienem obejrzeć obudową mechanizmu pod kątem pęknięć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arek810316 Zgłoś #1415 Napisano 7 Grudnia 2016 Witam. Dlaczego jak zapala mi sie kontrolki od ABS i ESP to zaraz zapala mi sie przekreslone P? czy ma cos wspolnego ABS i ESP z recznym?? Dodam , ze jak zgasna mi kontrolki od ABS i ESP podczas jazdy to P przekreslone nadal swieci,jak zgasze silnik i znowu odpale to ta kontrolka od recznego dopiero gasnie...Bledy nadal wracaja ale najpierw zapala mi sie ABS i ESP i zaraz za nimi przekreslone P...czy maja cos wspolnego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motoniki Zgłoś #1416 Napisano 7 Grudnia 2016 (edytowane) Mój problem z ręcznym pojawił się w maju tego roku. Choinka na desce i sygnał dźwiękowy w czasie jazdy - wkurzający standard. Po diagnostyce komputerowej potwierdzenie diagnozy - uszkodzony lewy silniczek ręcznego. Tak na prawdę można to stwierdzić samemu. Po pierwsze słychać przy "zaciąganiu", który silniczek pracuje, a który mnie, po drugie można podnieść auto i stwierdzić, które koło jest zablokowane, a które się kręci. Szukanie fachowca, który zajmuje się regeneracją... Okazało się, że nie bardzo można w czym wybierać. Wybór padł na specjalistę z Częstochowy - nie polecam! Silniczek działał 5 miesięcy. W międzyczasie padła prawa strona. Tym razem poczytałem forum i przez użytkownika Weso dotarłem do p. Daniela ze Szczecina, który zregenerował oba uszkodzone silniczki. Choinka i dźwięk znikł i już nie wkurza. Cena za usługę bardzo przystępna. Mam nadzieję, że na długo zapomnę o felernym ręcznym w moim super Passku! P. S. Weso wielkie dzięki za pomoc! Edytowane 7 Grudnia 2016 przez motoniki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotrek Robak Zgłoś #1417 Napisano 10 Grudnia 2016 Witam, czy jesli musze wymienic modul hamulca recznego i wymieniam na modul uzywany z dokladnie takim samym numerem czesci, to czy musze go kodowac czy tylko podpiac i bedzie dzialac ???? Z gory dzieki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
NemOdOBRy Zgłoś #1418 Napisano 17 Grudnia 2016 Witam, Ostatnio miałem standardowy problem z ręcznym. Wsiadam, nacisnąłem przycisk "P" i zapaliła się choinka i sygnał dźwiękowy...... Mam rocznik 2006, i jakieś 118 tys przebiegu i nigdy mnie nie zawiódł ale tym razem było inaczej. Rozkręciłem koło, wyciągnąłem silniczek, zregenerowałem go i zamontowałem. Działa bez problemu, zniknęły błędy ( a raczej kontrolki i sygnał dźwiękowy). Jeżeli ktoś by potrzebował jakieś podpowiedzi to służę pomocą. Oczywiście obudowa byłą pęknięta, a ręczny używam dwa-trzy razy do roku ( skrzynia automat) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
atmosferyczny Zgłoś #1419 Napisano 17 Grudnia 2016 Oczywiście obudowa byłą pęknięta, a ręczny używam dwa-trzy razy do roku ( skrzynia automat) Właśnie dlatego należy go używać zdecydowanie częściej... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
NemOdOBRy Zgłoś #1420 Napisano 17 Grudnia 2016 Tak, masz rację, jakby był używany częściej silnik by pracował, ale po co mi ręczny w automacie ? W manualnej zresztą też praktycznie nie używam ręcznego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach