agamek12 Zgłoś #1101 Napisano 15 Sierpnia 2015 I jeszcze jedno: jak mi się kiedyś zdarzy, że hamulec "pomocniczy" będzie trzymał i nie będzie chciał "odpuścić" to mogę odkręcić siłownik/silnik elektryczny i auto będzie jeździć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
atp2000 Zgłoś #1102 Napisano 15 Sierpnia 2015 Tak, ale dodatkowo musisz odkręcić docisk torxem. Nie pamiętam nr-u. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
agamek12 Zgłoś #1103 Napisano 16 Sierpnia 2015 Czy jest możliwość, ze zgloszony przez auto blad hamulca parkingowego (ale tez juz blad ten zniknal) jest spowodowane zbyt mala grubością klocków? Obudowy silniczków są cale, wtyczki na swoim miejscu. Klocki maja jakies 3-4mm, tarcze ze znikomym zużyciem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuszyn Zgłoś #1104 Napisano 18 Sierpnia 2015 Udało się!!! muszę się pochwalić, że sam zregenerowałem mechanizm zaciągania hamulca ręcznego, na moje szczęście miałem sprawne silniczki więc napraw ograniczyła się do wymiany łożysk w mechanizmie. Może moja naprawa nie była tak profesjonalna jak te za 250zł bo polegała na rozcięciu obudowy wymianie łożysk i ponownym sklejeniu lecz wszystko działa jak w nowym. Co do silniczków to można je sprowadzić z Chin tylko trochę trwa dostawa. Załączam zdjęcie jak to wszystko wygląda po rozebraniu na części pierwsze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
atp2000 Zgłoś #1105 Napisano 19 Sierpnia 2015 Gratulacje. Czy musiałeś wymieniać łożyska? Czy obudowę musiałeś rozcinac czy można po prostu wybić wieczko do góry? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piho Zgłoś #1106 Napisano 19 Sierpnia 2015 Czy obudowę musiałeś rozcinac czy można po prostu wybić wieczko do góry? polegała na rozcięciu obudowy wymianie łożysk i ponownym sklejeniu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
atp2000 Zgłoś #1107 Napisano 19 Sierpnia 2015 Spokojnie, umiem czytać. Mi chodziło o to czy rozcinanie było musowe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
infoset Zgłoś #1108 Napisano 20 Sierpnia 2015 Udało się!!! muszę się pochwalić, że sam zregenerowałem mechanizm zaciągania hamulca ręcznego, na moje szczęście miałem sprawne silniczki więc napraw ograniczyła się do wymiany łożysk w mechanizmie. Może moja naprawa nie była tak profesjonalna jak te za 250zł bo polegała na rozcięciu obudowy wymianie łożysk i ponownym sklejeniu lecz wszystko działa jak w nowym. Co do silniczków to można je sprowadzić z Chin tylko trochę trwa dostawa. Załączam zdjęcie jak to wszystko wygląda po rozebraniu na części pierwsze. [ATTACH=CONFIG]135325[/ATTACH] Cóż za shit - na 100% wiedzieli przy projekcie że to padnie od brudu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cocosek Zgłoś #1109 Napisano 20 Sierpnia 2015 Podobnie jak z pompą olejową. Chyba serwis musi jakoś zarobić... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #1110 Napisano 20 Sierpnia 2015 Nie trzeba rozcinać, wystarczy rozkleić wieczko od góry i później ładnie skleić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
atp2000 Zgłoś #1111 Napisano 20 Sierpnia 2015 Aha ok. Zadałem pytanie, ponieważ czytałem wczesniejsze posty i tam właśnie rozklejali (wybijali) wieczko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacekkonin Zgłoś #1112 Napisano 26 Sierpnia 2015 U mnie walniety był przycisk ☺ raz puszczał ręczny raz nie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cypis876 Zgłoś #1113 Napisano 6 Października 2015 U mnie jest trochę inaczej. Zaparkowałem chciałem ręczny zaciągnąć guzik i wyskoczyło przekreślone P i czerwony wykrzyknik , po ruszeniu pojawia się komunikat tłumacząc z niemieckiego hamulec parkingowy załączony proszę wyłączyć i miga kontrolka wykrzyknika i P się pali, do tego jest sygnał akustyczny, co ciekawe auto normalnie jeździ, nawet na stacji diagnostycznej byłem sprawdzić opory toczenia no i tyl chodzi bez oporów. Co ciekawe od dzisiaj po ruszeniu przycisk od ręcznego gaśnie tak jakby był wyłączony a komunikat dalej jest. Czy to też będzie winna uszkodzonego przycisku? Dodam że przed zaciągnięciem ręcznego w tym dniu co nie zadziałał włączałem Auto Hold i działał normalnie , teraz ani Hold nie działa ani ręczny. Ściągniecie masy nic nie pomogło pomogło zlikwidować sygnał akustyczny na jakieś 5 minut później znowu powrócił. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sia&Cin_SRZ Zgłoś #1114 Napisano 20 Października 2015 Witam. Ja swój przycisk wymieniałem około 9 miechów temu. Ostanio miałem podobne objawy. VCDS pokazał tylko takie cos: 01487 - Test funkcjonowania systemu 008 - Niezrozumiały sygnał - Sporadyczny Skasowałem i spokój. Czy może sytem co jakiś określony czas wykonuje test działania układu. ? - - - - - aktualizacja - - - - - No ASO potrafi zedrzeć, pompę jak zmieniają i koszty kolosalne, ale nie usuwa całkiem problemu Jest lepszy sposób co raz na zawsze załatwia temat i tańszy. Kolejną rzeczą jest blokada kierownicy, za naprawę kiedy wołali około 4 tys, dziś około 1 tys, ale i tak można to zrobić za 300 zł. Na szczęście są takie miejsca jak te, co ułatwiają życie, i można dużoo zaoszczędzić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gw87 Zgłoś #1115 Napisano 25 Października 2015 pany a ja mam taki problem rok temu regenerowalem silnik lewy wszystko smigalo potem padl przycisk wymienilem na ori 120zl ok wszystko dziala a od jakiegos czasu wlaczam zaplon pojawia sie pomaranczowe przekreslone p wlaczam silnik naciskam przycisk recznego wszystko sie blokuje ok wylaczam reczny i wszystko dziala znika przekreslone pomarn p od czasu do czasu taki blad a wszystko dziala kasowalem vcds i dalej tak samo moze jakas adaptacje zgubil polozenie czy jakos tak nieznam sie prosze o porade pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sia&Cin_SRZ Zgłoś #1116 Napisano 26 Października 2015 Pokaż te błędy z vcds, będzie łatwiej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gw87 Zgłoś #1117 Napisano 4 Listopada 2015 pekla mi obudowa i powoli sie konczy lewy silniczek teraz pytanie z czego jest obudowa silniczka ? znalazlem klej epoksydowy permatex z usa wiem ze lepiej pospawac by bylo ale i tak pewnie by peklo ostatnio jak skleilem 2.5 roku trzymalo tylko ten klej nie wiaze materialo z polietylenu i polipropylenu stad to pytanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PiotrPK Zgłoś #1118 Napisano 5 Listopada 2015 Cześć Mój silniczek zacisku wygląda tak: a sam zacisk tak: Obudowa pękła przy oczku na śrubę (na zdjęciu ta u dołu). Jak widać pęknięcie jest w innym miejscu niż u większości poszkodowanych. Oś silniczka wyrobiona, ząbki w otworze napędowym tłoczka również. Jutro jadę z zaciskiem do firmy do regeneracji. Samodzielnie z powodu zniszczenia osi silniczka raczej tego nie naprawie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rozer Zgłoś #1119 Napisano 6 Listopada 2015 Witam Zakupiłem http://allegro.pl/show_item.php?item=4960977839 ponieważ obecny przycisk strasznie się wytarł. W związku z zauważalną różnicą w działaniu postanowiłem wymienić cały element zamiast samego plastiku. Poprzedni oryginalny miał 10 pinów, ten z alle ma 8. Zaraz po założeniu wszystko niby działało ok, ale po odpaleniu zaczęły się pojawiać problemy i wciśniecie klawisza skutkowało krótkim pojawieniem się czerwonej lampki informującej o zaciągnięciu (chyba towarzyszył temu dźwięk) i świeceniem żółtej na obrotomierzu informującej o błędzie. Czasami na kilkanaście prób ręczny w końcu się zaciąga. Dodam, że mam ukryty wyłącznik i zdaje mi się, że wciśnięcie go pomagało na początku (gdy go nie wcisnę wyświetlają się kontrolki od esp, żółta ręcznego etc.). Czy może być to wynik uszkodzonego bądź niewłaściwego elementu, czy po prostu coś przeoczyłem ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gw87 Zgłoś #1120 Napisano 7 Listopada 2015 WitamZakupiłem http://allegro.pl/show_item.php?item=4960977839 ponieważ obecny przycisk strasznie się wytarł. W związku z zauważalną różnicą w działaniu postanowiłem wymienić cały element zamiast samego plastiku. Poprzedni oryginalny miał 10 pinów, ten z alle ma 8. Zaraz po założeniu wszystko niby działało ok, ale po odpaleniu zaczęły się pojawiać problemy i wciśniecie klawisza skutkowało krótkim pojawieniem się czerwonej lampki informującej o zaciągnięciu (chyba towarzyszył temu dźwięk) i świeceniem żółtej na obrotomierzu informującej o błędzie. Czasami na kilkanaście prób ręczny w końcu się zaciąga. Dodam, że mam ukryty wyłącznik i zdaje mi się, że wciśnięcie go pomagało na początku (gdy go nie wcisnę wyświetlają się kontrolki od esp, żółta ręcznego etc.). Czy może być to wynik uszkodzonego bądź niewłaściwego elementu, czy po prostu coś przeoczyłem ? u mnie ten przycisk niby dzialal ale z tydzien kilkanascie wlaczony wyl oddalem gwarancja i kupilem allegro oryginal za 110 0 problemow pol roku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach