Skocz do zawartości
Gość Mario777

[B6] Hamulec ręczny - Błąd

Rekomendowane odpowiedzi

I jeszcze jedno: jak mi się kiedyś zdarzy, że hamulec "pomocniczy" będzie trzymał i nie będzie chciał "odpuścić" to mogę odkręcić siłownik/silnik elektryczny i auto będzie jeździć?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, ale dodatkowo musisz odkręcić docisk torxem. Nie pamiętam nr-u.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy jest możliwość, ze zgloszony przez auto blad hamulca parkingowego (ale tez juz blad ten zniknal) jest spowodowane zbyt mala grubością klocków? Obudowy silniczków są cale, wtyczki na swoim miejscu. Klocki maja jakies 3-4mm, tarcze ze znikomym zużyciem...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Udało się!!! muszę się pochwalić, że sam zregenerowałem mechanizm zaciągania hamulca ręcznego, na moje szczęście miałem sprawne silniczki więc napraw ograniczyła się do wymiany łożysk w mechanizmie. Może moja naprawa nie była tak profesjonalna jak te za 250zł bo polegała na rozcięciu obudowy wymianie łożysk i ponownym sklejeniu lecz wszystko działa jak w nowym. Co do silniczków to można je sprowadzić z Chin tylko trochę trwa dostawa. Załączam zdjęcie jak to wszystko wygląda po rozebraniu na części pierwsze. 20150804_142320288_iOS.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gratulacje. Czy musiałeś wymieniać łożyska? Czy obudowę musiałeś rozcinac czy można po prostu wybić wieczko do góry?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy obudowę musiałeś rozcinac czy można po prostu wybić wieczko do góry?

 

polegała na rozcięciu obudowy wymianie łożysk i ponownym sklejeniu
:wmorde

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
:wmorde

Spokojnie, umiem czytać. Mi chodziło o to czy rozcinanie było musowe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Udało się!!! muszę się pochwalić, że sam zregenerowałem mechanizm zaciągania hamulca ręcznego, na moje szczęście miałem sprawne silniczki więc napraw ograniczyła się do wymiany łożysk w mechanizmie. Może moja naprawa nie była tak profesjonalna jak te za 250zł bo polegała na rozcięciu obudowy wymianie łożysk i ponownym sklejeniu lecz wszystko działa jak w nowym. Co do silniczków to można je sprowadzić z Chin tylko trochę trwa dostawa. Załączam zdjęcie jak to wszystko wygląda po rozebraniu na części pierwsze. [ATTACH=CONFIG]135325[/ATTACH]

 

Cóż za shit - na 100% wiedzieli przy projekcie że to padnie od brudu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podobnie jak z pompą olejową. Chyba serwis musi jakoś zarobić...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie trzeba rozcinać, wystarczy rozkleić wieczko od góry i później ładnie skleić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aha ok. Zadałem pytanie, ponieważ czytałem wczesniejsze posty i tam właśnie rozklejali (wybijali) wieczko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie walniety był przycisk ☺ raz puszczał ręczny raz nie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest trochę inaczej. Zaparkowałem chciałem ręczny zaciągnąć guzik i wyskoczyło przekreślone P i czerwony wykrzyknik , po ruszeniu pojawia się komunikat tłumacząc z niemieckiego hamulec parkingowy załączony proszę wyłączyć i miga kontrolka wykrzyknika i P się pali, do tego jest sygnał akustyczny, co ciekawe auto normalnie jeździ, nawet na stacji diagnostycznej byłem sprawdzić opory toczenia no i tyl chodzi bez oporów. Co ciekawe od dzisiaj po ruszeniu przycisk od ręcznego gaśnie tak jakby był wyłączony a komunikat dalej jest. Czy to też będzie winna uszkodzonego przycisku? Dodam że przed zaciągnięciem ręcznego w tym dniu co nie zadziałał włączałem Auto Hold i działał normalnie , teraz ani Hold nie działa ani ręczny. Ściągniecie masy nic nie pomogło pomogło zlikwidować sygnał akustyczny na jakieś 5 minut później znowu powrócił.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Ja swój przycisk wymieniałem około 9 miechów temu. Ostanio miałem podobne objawy. VCDS pokazał tylko takie cos:

 

01487 - Test funkcjonowania systemu

008 - Niezrozumiały sygnał - Sporadyczny

 

Skasowałem i spokój. Czy może sytem co jakiś określony czas wykonuje test działania układu. ?

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

No ASO potrafi zedrzeć, pompę jak zmieniają i koszty kolosalne, ale nie usuwa całkiem problemu :) Jest lepszy sposób co raz na zawsze załatwia temat i tańszy. Kolejną rzeczą jest blokada kierownicy, za naprawę kiedy wołali około 4 tys, dziś około 1 tys, ale i tak można to zrobić za 300 zł. Na szczęście są takie miejsca jak te, co ułatwiają życie, i można dużoo zaoszczędzić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pany a ja mam taki problem rok temu regenerowalem silnik lewy wszystko smigalo potem padl przycisk wymienilem na ori 120zl ok wszystko dziala a od jakiegos czasu wlaczam zaplon pojawia sie pomaranczowe przekreslone p wlaczam silnik naciskam przycisk recznego wszystko sie blokuje ok wylaczam reczny i wszystko dziala znika przekreslone pomarn p od czasu do czasu taki blad a wszystko dziala kasowalem vcds i dalej tak samo moze jakas adaptacje zgubil polozenie czy jakos tak nieznam sie prosze o porade pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pekla mi obudowa i powoli sie konczy lewy silniczek teraz pytanie z czego jest obudowa silniczka ? znalazlem klej epoksydowy permatex z usa wiem ze lepiej pospawac by bylo ale i tak pewnie by peklo ostatnio jak skleilem 2.5 roku trzymalo tylko ten klej nie wiaze materialo z polietylenu i polipropylenu stad to pytanie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć

 

Mój silniczek zacisku wygląda tak:

 

IMGP0243.jpg

 

a sam zacisk tak:

 

IMGP0245.jpg

 

Obudowa pękła przy oczku na śrubę (na zdjęciu ta u dołu). Jak widać pęknięcie jest w innym miejscu niż u większości poszkodowanych. Oś silniczka wyrobiona, ząbki w otworze napędowym tłoczka również. Jutro jadę z zaciskiem do firmy do regeneracji. Samodzielnie z powodu zniszczenia osi silniczka raczej tego nie naprawie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Zakupiłem http://allegro.pl/show_item.php?item=4960977839 ponieważ obecny przycisk strasznie się wytarł.

W związku z zauważalną różnicą w działaniu postanowiłem wymienić cały element zamiast samego plastiku.

Poprzedni oryginalny miał 10 pinów, ten z alle ma 8.

Zaraz po założeniu wszystko niby działało ok, ale po odpaleniu zaczęły się pojawiać problemy i wciśniecie klawisza skutkowało krótkim pojawieniem się czerwonej lampki informującej o zaciągnięciu (chyba towarzyszył temu dźwięk) i świeceniem żółtej na obrotomierzu informującej o błędzie.

Czasami na kilkanaście prób ręczny w końcu się zaciąga.

Dodam, że mam ukryty wyłącznik i zdaje mi się, że wciśnięcie go pomagało na początku (gdy go nie wcisnę wyświetlają się kontrolki od esp, żółta ręcznego etc.).

Czy może być to wynik uszkodzonego bądź niewłaściwego elementu, czy po prostu coś przeoczyłem ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

Zakupiłem http://allegro.pl/show_item.php?item=4960977839 ponieważ obecny przycisk strasznie się wytarł.

W związku z zauważalną różnicą w działaniu postanowiłem wymienić cały element zamiast samego plastiku.

Poprzedni oryginalny miał 10 pinów, ten z alle ma 8.

Zaraz po założeniu wszystko niby działało ok, ale po odpaleniu zaczęły się pojawiać problemy i wciśniecie klawisza skutkowało krótkim pojawieniem się czerwonej lampki informującej o zaciągnięciu (chyba towarzyszył temu dźwięk) i świeceniem żółtej na obrotomierzu informującej o błędzie.

Czasami na kilkanaście prób ręczny w końcu się zaciąga.

Dodam, że mam ukryty wyłącznik i zdaje mi się, że wciśnięcie go pomagało na początku (gdy go nie wcisnę wyświetlają się kontrolki od esp, żółta ręcznego etc.).

Czy może być to wynik uszkodzonego bądź niewłaściwego elementu, czy po prostu coś przeoczyłem ?

 

 

u mnie ten przycisk niby dzialal ale z tydzien kilkanascie wlaczony wyl oddalem gwarancja i kupilem allegro oryginal za 110 0 problemow pol roku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności