Skocz do zawartości
Gość Mario777

[B6] Hamulec ręczny - Błąd

Rekomendowane odpowiedzi

dzieki Panowie,dzis bedzie wyslany do regeneracji,Weso nie ma problemu podrzuce Ci kiedys ten stary,żegnam sie pomalu z marką VW,zmiana auta postanowiona

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam panowie ma problem jak zaciągam ręczny wyskakuje mi komunikat parking brake fault see owner's manual - wina hamulec postojowy patrz instrukcja obsługi i pojawia się pomarańczowe P w kółku wiecie co to możne być. Instrukcję mam nie po Polsku wiec lipa pomożecie

ręczny dział anormalnie sam się zwalnia tylko ta kontrolka świeci, jeszcze jak wyłączę silnik i wyłączę ręczny z nożnym kontrolka gaśnie.

Edytowane przez wolintom

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie przycisk od ręcznego do wymiany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiesz co już wymieniałem jakieś 4 miechy temu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To podłącz vag-a i oczutaj błędy, bo tak to wróżenie tylko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To podłącz vag-a i oczutaj błędy, bo tak to wróżenie tylko.

 

no i tak będzie trzeba zrobić dzięki dam znać jak będę po

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość luka24

Witam wszystkich. Czy możliwe jest żeby migająca kontrolka ręcznego + paląca się literka P+ sygnał dziękowy były spowodowane zużytymi klockami hamulcowymi oczywiście z na tylnej osi. Ręczny mi normalnie zaciąga czyli przycisk działa. Bo z tego co wiem to z tyły nie ma kontrolni zużycia. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie jakim smarem przesmarować zębatki i te prowadnice co znajdują się wewnątrz obudowy silniczka od hamulca ??? z tego co zauważyłem podczas demontażu na prowadnicach był smar koloru białego ?

wszystko zrobiłem tak jak jest opisane w poście 434 z strony 22

teraz silniczek moczy się w benzynie.

zastanawiam się tylko czy dobrze zrobiłem używając WD-40 ??

 

- czy przed złożeniem spryskać wszystko smarem w sprayu ??

- czy wystarczy zamoczyć wszystko w oleju i założyć ??

Edytowane przez sztil4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość sebp75

ja uzylem wd-40 i benzyny ekstrakcyjnej i wszystko jest OK. posmarowalem smarem w spraju co jest specjalny do gwintow i zebatek aby sie nie zapiekaly !!

no i wszystko bangla jak nalezy ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No dzięki za info

A tam są jeszcze takie prowadnice w plastiku (obudowie) też przesmarować je tym smarem w sprayu ??

-a czy to ze mam włożony mechanizm w zwykłej benzynie nie zaszkodzi jej ??

-i czy przed założeniem dać jakiś silikon miedzy zacisk a silniczek do uszczelnienia ?? czy wystarczy zacisk dobrze wyczyscic np. benzyną ??

 

nie jestem mechanikiem wiec pytam- ale staram się :-)

Edytowane przez sztil4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prowadnice też mozesz przesmarować, nic nie zaszkodzi. Nie dawaj zadnego sylikonu, wystarczy ten oring co tam jest jak ci sie 'wyciągnął' to kup nowy w aso, groszowe sprawy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok dziekuje za szybką odpowiedz, oring został w zacisku wiec tylko go przeczyszcze gdzies jeszcze ktos pisal zeby zacisk przeczyscic papierem sciernym , oczywiscie przed sklejeniem pospawam plastik wielkie dzieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie oto działanie mojego mechanizmu po wyczyszczeniu. Czy tak powinno to chodzić ??

[video=youtube_share;F3iMvMJJW7g]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyglądało to tak

1.jpg

 

później pospawałem plastik

2.jpg

 

skleiłem klejem do twardych plastików

3.jpg

 

na koniec całość potraktowałem czarnym silikonem

4.jpg

 

Jutro go założę i napisze jak działa, mam nadzieję że po hałaśliwym dźwięku zostaną tylko wspomnienia ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie po założeniu silniczków hałaśliwy dźwięk pozostał, więc w czym tkwi problem żeby wyeliminować głośną prace hamulca ??

Mechanizm dobrze rozruszałem i nasmarowałem.

Dodam tylko że błędy skasowały się po pierwszym naciśnięciu przyciska i wszystko ok tylko ta głosna praca mnie denerwuje:wsciekly

Edytowane przez sztil4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co tu wyczytałem to raczej nic nie zrobisz ,będzie głośniej pracował.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moj też głosniej pracuje po regeneracji,ale nie wiem od czego to zależy, bo raz chodzi tak że prawie nie słychać a czasami jakw kombajnie:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, Dziś mi hamulec się zawiesił. W ogóle nie mogłem go odblokować. Piski z licznika były świecenie kontrolek i migał przełącznik od ręcznego. Po sprawdzeniu na forum odłączyłem klemę i puścił zacisk. A potem spr. błędy:

 

02432 - Supply Voltage for Left Parking Brake Motor (V282)

012 -- Electrical Fault in Circuit - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00111100

Fault Priority: 1

Fault Frequency: 2

Reset counter: 49

Mileage: 291344 km

Time Indication: 0

Date: 2013.08.05

Time: 07:40:17

 

Freeze Frame:

Voltage: 13.35 V

Count: 86

 

02431 - Right Parking Brake Motor (V283) Resistance to Movement

003 -- Mechanical Failure - MIL ON

Freeze Frame:

Fault Status: 11110011

Fault Priority: 3

Fault Frequency: 7

Reset counter: 9

Mileage: 290912 km

Time Indication: 0

Date: 2013.07.21

Time: 13:10:04

 

Freeze Frame:

Voltage: 15.53 V

Count: 18

 

Po skasowaniu zastał tylko 02432.

Nie wiem czumu ale pokazały się kontrolki od ESP i uk. kierowniczego ? również to SPR i mam:

1 Fault Found:

8 - Steering Angle Sensor (G85)

005 -- No or Incorrect Basic Setting / Adaptation

 

Z ABS z czytany błąd.

 

Zdjąłem koło i mam wrażenie że z silnika coś się wylało bo był mokry.. a w koło było sucho. Chciałem go wykręcić ale jedna śruba stoi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nic z silniczka nie moglo sie wylac bo nie ma tam zadnych plynow ... jest tylko odrobinka smaru w prowadnicach przekladni ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności