P_R_O_T_E_Z_A Zgłoś #401 Napisano 10 Czerwca 2012 No i super opis ze zdjęciami - tego w tym wątku brakowało, Karol dobra robota defender - 3C0 998 281 B Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ukuk Zgłoś #402 Napisano 10 Czerwca 2012 Przepraszam, ze sie wtrąace... czy ten cyrk z silniczkami dalej trwa w b7? Sprawdzal ktos moze, czy nie zaszly tam jakies ulepszenia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
defender Zgłoś #403 Napisano 17 Czerwca 2012 No i super opis ze zdjęciami - tego w tym wątku brakowało, Karol dobra robota defender - 3C0 998 281 B No dzięki. A może znacie cenę? Bo na: http://sklep.gajos.com.pl/sklep nie występuje. Intercars też nie widzi. edit: przy okazji, może ktoś wie, czy silniczek jest taki sam do wersji sprzed 2007 r. i po? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
P_R_O_T_E_Z_A Zgłoś #404 Napisano 17 Czerwca 2012 No dzięki. A może znacie cenę?Bo na: http://sklep.gajos.com.pl/sklep nie występuje. Intercars też nie widzi. W ASO 1400 zł sztuka Na portalach szukaj razem z zaciskiem , osobno rzadko występują . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
defender Zgłoś #405 Napisano 17 Czerwca 2012 Dzięki, ale czy silnik przy zacisku sprzed 2007 r. będzie pasował do Paska po 2007 r.? Bo zacisk bez przeróbek nie będzie pasował. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blezor Zgłoś #406 Napisano 17 Czerwca 2012 Podepne sie pod temat, pytanie1: czy zaciagacie ten reczny czesto i dlatego sie to psuje czy od swieta tylko i dlatego sie psuje? Interesuje mnie kiedy sie czesciej psuje, uzywajac go czy nie? Takie troche dziwne pytanie. Kumpela mi mowila ze nigdy nie zaciaga recznego na dluzsze stanie, czy to na tydzien czy na noc, zawsze na biegu pozostawia, mowi ze od pozostawiania na recznym blokuja sie wlasnie hamulce szczegolnie w miastach nadmorskich. Dziwne? Ja zawsze wlaczam reczny za kazdym wysiadaniem z samochodu i na dlugich postojach tez i jakos wszystko dziala od kilku lat tak jak ma dzialac. Pytam jakie wasze zdanie, ale znajac kazdy ma inne. I pytanie2: czy auto hold dziala zawsze czy tylko jak samochod lekko pochylony? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sumo75 Zgłoś #407 Napisano 19 Czerwca 2012 (edytowane) mimo że nie uzyskałem żadnej odpowiedzi po przestudiowaniu tematu na forum (nawiasem mówiąc można byłoby połaczyć wszystkie podobne tematy) postanowiłem zabrać sie do pracy. nie stawiajcie na sławetny przycisk, jeżeli blokuje sie tylko jedna strona prawa lub lewa. u mnie tak było. winowajcą okazał sie zacisk elektryczny (teoretycznie nierozbieralny) a dokładnie zablokowane przekładnie sateliterne. brud dostawał sie przez pekniętą obudowę tejże przekładni. dodam tylko że ta nierozbieralna obudowa dosyć łatwo sie rozbiera za pomocą śrubokręta i małego młotka. plastik z którego wykonana jest obudowa świetnie klei się klejami typu kropelka itp. po jej otwarciu mamy wszystko jak na dłoni. ja swoją przekładnię wymyłem w ropie poprzez zanurzenie co pomogło mi ją wogóle rozruszać. nastepnie zapodałem oleju, aby wszystko gładko chodziło. całość złożyłem, skleiłem i dodatkowo uszczelnilem silikonem. pozbylem sie też tego pęknięcia przez które to wszystko się zablokowało. po podłączeniu banan na twarzy. wszystko chodzi błedy zniknęły bez kasowania. polecam samodzielną naprawę bo jest to dość droga część, a naprawa nieskomplikowana. niestety nie robiłem zdjęć ale w podobnym temacie można znależć. jestem po naprawie zacisku ręcznego. w moim przypadku winna była obudowa która pękła i przez dziure dostawał sie brud i zapiekła się przekładnia . dlaczego pękła tego nie wiem bo nie ma tam żadnych dużych naprężeń, ale dobrze sie klei. używałem ręcznego bardzo często,zima nie zima ,mrozy i nie było żadnych problemów.wykrzaczył sie dopiero wtedy kiedy padła ta przekładnia,a przycisk mam starego typu z literką B i chodzi. Reasumując ja nadal będę go używał często tak jak stara szkoła mówi... co prawda nie ma już linek ale.... auto holda nie mam ale napewno dziala w każdej pozycji samochodu, co jest chyba oczywiste. Edytowane 19 Czerwca 2012 przez Blop Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Blop Zgłoś #408 Napisano 19 Czerwca 2012 nawiasem mówiąc można byłoby połaczyć podobne tematy dwa ostatnie połączone Blop Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piter25 Zgłoś #409 Napisano 27 Lipca 2012 Witam mnie własnie tez ten problem z hamulcem ręcznym dotknął.Mryga mi przycisk p oraz dwie kotrolki jedna z przekreślonym p druga od hamulca(o).Oraz ten nie znośny dźwięk.A ten błąd mi wywalił dzień po odebraniu od serwisu samochodu po wymianie pompowtrysku.Serwis powiedział że do wymiany zacisk z pompką koszt 1300zł plus 400 wymiana:(.Czy ktoś zna moze kogoś z warszawy jakiegoś mechanika który by mi zrobił ten zacisk tzn zregenerował bo słyszałem ze tak też można.A dodatkowo zapaliła mi się wczoraj kontrolka silniczka:(. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adi2009 Zgłoś #410 Napisano 29 Lipca 2012 Ja ostatnio zauwazylem ze jak zostawie samochod na biegu, bez recznego i po pewnym czasie wracam do auta, wkladam kluczyk az mi siie wszystkie lampki zaswieca i jak w tym momecie wcisne przycisk od hamulca to od razu wyswietla sie komunikat: blad hamulca recznego. Przeczytaj instrukcje obslugi. Niestety instrukcje mam po wlosku. Czasami jak chce zaciagnac hamulec po jezdzie i szybko wcisne i puszcze przycisk to tez wyswietla blad. Jak wcisne i przytrzymam przez chwile tto wszystko jest ok. Czy to normalne? Przycisk do wymiany? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Markus Zgłoś #411 Napisano 29 Lipca 2012 Dobre pytanie. Ja mam problem bardzo rzadko, ja robie tak że spokojnie wciskam przycisk od ręcznego i puszcza normalnie a czasem zdarzy mi się zacinka. Wtedy wyłączam silnik czekam chwilkę i włączam go z powrotem i wtedy puszcza... To na pewno nie jest normalne. Normalnie powinien działać tak że po przyjechaniu lub początku jazdy powinno się przycisk wcisnąć a ręczny powinien odpuścic i tyle. Zrobiłem więc skana Vagiem i wyszło mi coś takiego: Address 53: Parking Brake Labels: 3C0-907-801-53.lbl Part No SW: 3C0 907 801 G HW: 3C0 907 801 G Component: EPB VD8HC005 013 0005 Revision: 013 Coding: 0000011 Shop #: WSC 30252 133 55378 VCID: 2647F2ABEDC3 2 Faults Found: 02443 - Control Head 008 - Implausible Signal - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00111000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 9 Reset counter: 130 Mileage: 164400 km Time Indication: 0 Date: 2012.06.28 Time: 12:58:22 Freeze Frame: Voltage: 11.90 V Count: 46 02443 - Control Head 012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00111100 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 3 Reset counter: 131 Mileage: 164400 km Time Indication: 0 Date: 2012.06.28 Time: 12:58:21 Freeze Frame: Voltage: 11.90 V Count: 40 Może toś mógł by mi pomóc, dopiero zaczynam z VAGIEm i dlatego prosił bym o pomoc. Myślę że to może być wina przycisku od auto holda. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adi2009 Zgłoś #412 Napisano 30 Lipca 2012 U mnie puszcza zawsze tylko czasami nie lapie j.w. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
datos Zgłoś #413 Napisano 31 Lipca 2012 Koledzy, ja najpierw sprawdziłem obudowę silniczków była oki, wiec dla pewności zdemontowałem jeden, tryba nie były obrobione więc wszystko wyglądało ok , zabrałem się za schowek kierowcy, zdemontowałem go bez narzędzi, następnie paluchem wypchnąłem przełącznik hamulca. Wyglądał ok, rozebrałem go i wg kolegi z poprzednich postów między płytkę a dociskającą przełącznik plastikową obudowę podłożyłem złożoną na 4 taśmę izolacyjną. zmontowałem wszystko i hula aż miło. Koszt - taśma izolacyjna i 1 roboczogodzina własna. Nie duo roboty a problem z głowy. Koniec z 30stoma kliknięciami dla zwolnienia ręcznego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Leeo Zgłoś #414 Napisano 4 Sierpnia 2012 "No dopadło i mnie" - hehe - ile razy taki txt przeczytałem na forum Dzisiaj pierwszy raz zapaliła mi się pomarańczowa kontrolka obok czerownej i informacja na komputerze o awarii hamulca postojowego.. Po zgaszeniu silnika dalej się paliło i pikało, ale po energicznym wciśnięciu guzika kilka razy odpuściło.. Czy to może być wina samego guzika? Dodam, że auto ma teraz 139 tyś przebiegu, kupiłem od ojca, który często używał hamulca postojowego, natomiast ja bardzo sporadycznie - co śmiesznie, robiłem to tak rzadko, bo naczytałem się na forum, że się psuje i nie chciałem mieć zonka na światłach, czy tego typu podobnych miejscach.. Mimo wszystko dzisiaj mi się to przytrafiło.. Jest sens wymieniać sam przycisk? Czy od razy trzeba brać się za zaciski? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #415 Napisano 4 Sierpnia 2012 "No dopadło i mnie" - hehe - ile razy taki txt przeczytałem na forum Dzisiaj pierwszy raz zapaliła mi się pomarańczowa kontrolka obok czerownej i informacja na komputerze o awarii hamulca postojowego.. Po zgaszeniu silnika dalej się paliło i pikało, ale po energicznym wciśnięciu guzika kilka razy odpuściło.. Czy to może być wina samego guzika? Dodam, że auto ma teraz 139 tyś przebiegu, kupiłem od ojca, który często używał hamulca postojowego, natomiast ja bardzo sporadycznie - co śmiesznie, robiłem to tak rzadko, bo naczytałem się na forum, że się psuje i nie chciałem mieć zonka na światłach, czy tego typu podobnych miejscach.. Mimo wszystko dzisiaj mi się to przytrafiło.. Jest sens wymieniać sam przycisk? Czy od razy trzeba brać się za zaciski? Kolego najlepiej podpiąć Vag-a i zobaczyć co pokażą błędy, ale na 99% to przycisk. Koszt ok.100pln w ASO. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #416 Napisano 4 Sierpnia 2012 Czy to może być wina samego guzika? Tak:D Ja zmieniłem 2 tyg temu:P .Początkowo tez mnie wkurzał,nie działał za każdym razem.Wymieniłem i spokój. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ernidok Zgłoś #417 Napisano 6 Sierpnia 2012 No to dopadło i mnie Tylko że nie mogę odkręcić śruby od mocowania tego mechanizmu, i już się trochę gniazdo w śrubie wyrobiło ;/ Chętnie kupię obudowę silniczka i śrubę od kogoś kto ma na zbyciu, bo chyba czeka mnie zniszczenie mojej obudowy. U mnie pojawiło się jak u kilku poprzedników po przeglądzie ;/ Pan wcisnął guzik na rolkach, i później się mnie pytał co to jest to przekreślone P, kontrolka zgasła, i ręczny mi normalnie działał przez kilka dni. Powróciło po 2 tygodniach, po kilku włączeniach i wyłączeniach ustało, i prosiłem żonę żeby nie ruszała ręcznego, ale nie posłuchała, i teraz cały czas mam sygnał dźwiękowy. Nie działa mi prawa strona, lewa łapie. Obudowa oczywiście pęknięta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
defender Zgłoś #418 Napisano 6 Sierpnia 2012 Witam, u mnie silniczek chodzi bardzo głośno (taki metaliczny hałas). Czy można go jakoś nasmarować? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sumo75 Zgłoś #419 Napisano 8 Sierpnia 2012 Można.trzeba tylko odkręcić mechanizm od zacisku, wyjąć na zewnątrz i możesz próbować wcisnąć smar.ale nie wiem czy coś ci to da. Sprawdz czy nie masz pekniętej obudowy mechanizmu, jezeli tak to im szybciej go wyczyścisz i nasmarujesz tym lepiej. oczywście sklejając też obudowę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beni0 Zgłoś #420 Napisano 9 Sierpnia 2012 No i mnie to spotkało dwa dni temu. Autko stało pod praca 12 godzin. Rano w autko, chce spuścić ręczny i pupa. VAG zabawa udało się! Do domu zostawiłem na biegu i potem do serwisu. Polecili zakupić przycisk. 119 zł, wymiana pod serwisem i do tej pory nic się nie dzieje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach