EduTomek Zgłoś #361 Napisano 18 Kwietnia 2012 dzięki- dzisiaj pop południu spróbuję rozebrać machnę. Wygląda że o to chodzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość gienas1224 Zgłoś #362 Napisano 21 Kwietnia 2012 witam i mnie dopadło z tym ręcznym. zaczeło sie zimą miał cięzko odpuscic paliła sie kontrolka zółta że awaria ręcznego. szukałem coś żeby samemu zaradzić. zpózniłem się o jeden raz zaciągnietego ręcznego. tj mruga przycisk i sygnał akustyczny. wcześniej zdiagnozowałem vagiem że prawy silniczek coś szwankuje ale cieżko było go rozkręcić. nadeszła pora gdyż nóż na gardle już stoi. kolego P.R.O.T.E.Z.A kupiłem coś takiego http://allegro.pl/vw-passat-b6-3c0-z...251566097.html gdyż przemówiła cena w aso silniczek plus zacisk 2500 a tu jedyne 650 zł. problem tkwi w szczególe mianowicie gniazdo na przewód hamulcowy jest inny raz że gwint nie pasuje a dwa że do dziś w aso takiego przewodu do paska nie ma.( to wyfglada coś jak w A4 ale również nie ten gwint). ale cóż dobra firma zarobiła końce przewodów żeby pasowało. to jedyne co tam nie pasuje. u mnie dodatkowo padł sterownik hamulca ręcznego używka ok 300zł plus adaptacja vagiem i po sprawie. zeszło mi dwa dni. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
P_R_O_T_E_Z_A Zgłoś #363 Napisano 22 Kwietnia 2012 A ja wziąłem przykład z kolegów i pojechałem do znajomego mechanika , rozebrał , przesmarował , skleił i śmiga jak złoto Jeśli ktoś chce namiar na gości to pisać są z dąbrowy górniczej i już wiedzą co i jak bo się uczyli na moim silniczku Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Orson Zgłoś #364 Napisano 22 Kwietnia 2012 "...reczny zepsul sie to go nei zaciagam..." dzis drugi raz mialem przypadlosc ze swoim parking brake`iem 5 min zabawy z wlaczaniem i wylaczaniem i odpuscil, jako ze jest niedziela to nie zabieram sie za zadne naprawy ;D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
verdi70 Zgłoś #365 Napisano 23 Kwietnia 2012 (edytowane) Zblokowało i mnie. Nie pomaga odpinanie klem, zapinanie pasów, wypinanie wtyczki, pstrykanie przełącznikiem, nic. Po podłączeniu kompa wykazał błąd napięcia w silniczku lewego tylnego koła. Mechanik rozłożył ręce i nie mam pojęcia jak to cholerstwo odblokować, żeby dojechać do warsztatu. POMOCY!!! Wiem już, że lewy silniczek nie dostaje prądu, czy to może być przyczyna w tym przełączniku ręcznego? Na mój rozum, gdyby wysiadł włącznik ręcznego, padłoby zasilanie na dwóch silniczkach, a nie tylko na lewym... Edytowane 23 Kwietnia 2012 przez verdi70 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin88 Zgłoś #366 Napisano 24 Kwietnia 2012 zdecydowanie warto rozebrać! padło mi w prawym kole - szybki kanał dwie śruby lekko zapieczone i dostęp nie do końca dobry ale do zrobienia! wyciąga się całość - delikatnie trzeba zdjąć coś jak dekielek, następnie wyjąłem silniczek i podpiąłem normalnie z tym ze bez tej przekładni - działał wiec wiedziałem ze przekładnia - znaczy tak mi logika podpowiadała! (komp pokazywał brak zasilania - wg diagnosty...) Za poleceniem forumowicza zastosowałem całonocne namaczanie w odrdzewiaczu... dodatkowo nieco wd40 juz po kilku godz zaczęło się obracać... potem szybkie czyszczenie kompresorem.... nieco oleju i złożyłem całość! jest mały kłopot ze sklejeniem ale dopadłem klej do szkła (nie wiem czy odpowiedni ale dał rade) całość pojechałem - metodą "nie żałuj - smaruj" silikonem na bazie kleju (nawet nie wiedziałem ze istnieją takowe) założyłem i działa - użytkuje normalnie! nic nie kalibrowałem! po kilku przyciśnięciach sam się ustawił... jak długo będzie działał nie wiem... ale na chwile obecną praktycznie co dłuższy postój zaciągam... ps. uważam że nieco głośniej pracuje... ale tysiak w kieszeni wiec nie przeszkadza ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
verdi70 Zgłoś #367 Napisano 24 Kwietnia 2012 Oj popularny temat :-), Ja wczoraj cały dzień walczyłem z tym samym. Wykręciłem silniczek, przesmarowałem, choc bardziej chyba kłopot był w zaśniedziałych stykach wtyczki. Ruszyło, tylko została żółta kontrolka na zegarach. Ktoś wie może czy można to skasować bez komputera? Odłączenie aku nie pomaga. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
romeo9999 Zgłoś #368 Napisano 24 Kwietnia 2012 wyłacz aku na 30 minut minus tylko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Andrewk28 Zgłoś #369 Napisano 24 Kwietnia 2012 ps. uważam że nieco głośniej pracuje... ale tysiak w kieszeni wiec nie przeszkadza ) Dokładnie Marcin u mnie to samo, ale wolę głośniej a taniej ja zaciągam codziennie po klika razy i jak na razie ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
P_R_O_T_E_Z_A Zgłoś #370 Napisano 25 Kwietnia 2012 U mnie też głośniej pracuje chyba przez to łożysko które tam jest , a swoją drogą próbował ktoś zmieniać to łożysko ?? Dobrać by się je dało ale jak je wymienić jest ono w kółku z tworzywa , jakąś praską małą ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Andrewk28 Zgłoś #371 Napisano 25 Kwietnia 2012 Wymieniał akwamark z forum napisał mi typy łożysk. Wewnątrz masz dwa łozyska - 61802.EFG15 i 626.ZZC3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
P_R_O_T_E_Z_A Zgłoś #372 Napisano 25 Kwietnia 2012 Wiesz może czy były jakieś większe problemy z ich wydobyciem i ponownym zmontowaniem ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
verdi70 Zgłoś #373 Napisano 26 Kwietnia 2012 wyłacz aku na 30 minut minus tylko No to u mnie chyba ma jakieś osobne zasilanie hehe, odłączyłem nawet na całą noc i dalej świeci. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość seat38 Zgłoś #374 Napisano 28 Kwietnia 2012 cześć padł mi silniczek czy twoja oferta jest aktualna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
knysiu1 Zgłoś #375 Napisano 29 Kwietnia 2012 Witam, mam problem z hamulcem ręcznym-elektrycznym,wszystko działa ok a pojawił się męczący alarm dźwiękowy który sygnalizuje że mam gdzieś błąd, chciałbym go jakoś wyłączyć dopóki nie pojadę na komputer czy jest jakiś bezpiecznik którego mogę odłączyć passat b6 2006r. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miikew Zgłoś #376 Napisano 30 Kwietnia 2012 witam ma ktoś do sprzedania tą przekładnie plastikową ? bo mi sie rozleciała ale paski i silniczek mam ok, te tryba się jakoś zeszły i juz nic z nimi nie moge zrobić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
genesis Zgłoś #377 Napisano 30 Kwietnia 2012 Jakiś koszmar z tymi silnikami. Może ktoś z Etką podałby czy były one modyfikowane wraz z rocznikiem i do jakich modeli idzie ten sam silniczek co w pasku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karhu Zgłoś #378 Napisano 30 Kwietnia 2012 A ja wziąłem przykład z kolegów i pojechałem do znajomego mechanika , rozebrał , przesmarował , skleił i śmiga jak złoto Jeśli ktoś chce namiar na gości to pisać są z dąbrowy górniczej i już wiedzą co i jak bo się uczyli na moim silniczku Pozdrawiam Ja rowniez. Zimą mnie dopadlo. Szwagier mechanik robi to teraz w godzine lacznie z "spawaniem" obudowy silniczka.Zacząl od mojego i zrobil juz klika Jesli jest ktoś zainteresowany z Inowroclawia i okolic pisac a umówie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cordoba Zgłoś #379 Napisano 3 Maja 2012 Witam. Mój problem polega na tym że przy zwalnianiu ręcznego tylne, lewe koło dalej trzyma. Słychać jednak pracujący silniczek. Na desce pali sie żółte, przekreślone P i miga czerwony wykrzyknik. Co z tym zrobić żeby te koło odblokować? Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Andrewk28 Zgłoś #380 Napisano 3 Maja 2012 te tryba się jakoś zeszły i juz nic z nimi nie moge zrobić Przeczytaj cały wątek, te tryby mają się schodzić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach