Skocz do zawartości
Gość Mario777

[B6] Hamulec ręczny - Błąd

Rekomendowane odpowiedzi

dzięki- dzisiaj pop południu spróbuję rozebrać machnę. Wygląda że o to chodzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość gienas1224

witam i mnie dopadło z tym ręcznym. zaczeło sie zimą miał cięzko odpuscic paliła sie kontrolka zółta że awaria ręcznego. szukałem coś żeby samemu zaradzić. zpózniłem się o jeden raz zaciągnietego ręcznego. tj mruga przycisk i sygnał akustyczny. wcześniej zdiagnozowałem vagiem że prawy silniczek coś szwankuje ale cieżko było go rozkręcić. nadeszła pora gdyż nóż na gardle już stoi.

kolego P.R.O.T.E.Z.A kupiłem coś takiego http://allegro.pl/vw-passat-b6-3c0-z...251566097.html

gdyż przemówiła cena w aso silniczek plus zacisk 2500 a tu jedyne 650 zł. problem tkwi w szczególe mianowicie gniazdo na przewód hamulcowy jest inny raz że gwint nie pasuje a dwa że do dziś w aso takiego przewodu do paska nie ma.( to wyfglada coś jak w A4 ale również nie ten gwint). ale cóż dobra firma zarobiła końce przewodów żeby pasowało. to jedyne co tam nie pasuje. u mnie dodatkowo padł sterownik hamulca ręcznego używka ok 300zł plus adaptacja vagiem i po sprawie. zeszło mi dwa dni. pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja wziąłem przykład z kolegów i pojechałem do znajomego mechanika , rozebrał , przesmarował , skleił i śmiga jak złoto :D

Jeśli ktoś chce namiar na gości to pisać są z dąbrowy górniczej i już wiedzą co i jak bo się uczyli na moim silniczku :D Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"...reczny zepsul sie to go nei zaciagam..." dzis drugi raz mialem przypadlosc ze swoim parking brake`iem 5 min zabawy z wlaczaniem i wylaczaniem i odpuscil, jako ze jest niedziela to nie zabieram sie za zadne naprawy ;D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zblokowało i mnie. Nie pomaga odpinanie klem, zapinanie pasów, wypinanie wtyczki, pstrykanie przełącznikiem, nic. Po podłączeniu kompa wykazał błąd napięcia w silniczku lewego tylnego koła. Mechanik rozłożył ręce i nie mam pojęcia jak to cholerstwo odblokować, żeby dojechać do warsztatu. POMOCY!!! ;-)

 

Wiem już, że lewy silniczek nie dostaje prądu, czy to może być przyczyna w tym przełączniku ręcznego? Na mój rozum, gdyby wysiadł włącznik ręcznego, padłoby zasilanie na dwóch silniczkach, a nie tylko na lewym...

Edytowane przez verdi70

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zdecydowanie warto rozebrać!

padło mi w prawym kole - szybki kanał dwie śruby lekko zapieczone i dostęp nie do końca dobry ale do zrobienia! wyciąga się całość - delikatnie trzeba zdjąć coś jak dekielek, następnie wyjąłem silniczek i podpiąłem normalnie z tym ze bez tej przekładni - działał wiec wiedziałem ze przekładnia - znaczy tak mi logika podpowiadała! :) (komp pokazywał brak zasilania - wg diagnosty...)

Za poleceniem forumowicza zastosowałem całonocne namaczanie w odrdzewiaczu... dodatkowo nieco wd40 juz po kilku godz zaczęło się obracać... :) potem szybkie czyszczenie kompresorem.... nieco oleju i złożyłem całość! jest mały kłopot ze sklejeniem ale dopadłem klej do szkła (nie wiem czy odpowiedni ale dał rade) całość pojechałem - metodą "nie żałuj - smaruj" silikonem na bazie kleju (nawet nie wiedziałem ze istnieją takowe) :) założyłem i działa - użytkuje normalnie!

nic nie kalibrowałem! po kilku przyciśnięciach sam się ustawił... jak długo będzie działał nie wiem... ale na chwile obecną praktycznie co dłuższy postój zaciągam...

ps. uważam że nieco głośniej pracuje... ale tysiak w kieszeni wiec nie przeszkadza :):):)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oj popularny temat :-), Ja wczoraj cały dzień walczyłem z tym samym. Wykręciłem silniczek, przesmarowałem, choc bardziej chyba kłopot był w zaśniedziałych stykach wtyczki. Ruszyło, tylko została żółta kontrolka na zegarach. Ktoś wie może czy można to skasować bez komputera? Odłączenie aku nie pomaga.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wyłacz aku na 30 minut minus tylko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ps. uważam że nieco głośniej pracuje... ale tysiak w kieszeni wiec nie przeszkadza )

Dokładnie Marcin u mnie to samo, ale wolę głośniej a taniej :) ja zaciągam codziennie po klika razy i jak na razie ok :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie też głośniej pracuje :D chyba przez to łożysko które tam jest , a swoją drogą próbował ktoś zmieniać to łożysko ?? Dobrać by się je dało ale jak je wymienić jest ono w kółku z tworzywa , jakąś praską małą ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymieniał akwamark z forum napisał mi typy łożysk. Wewnątrz masz dwa łozyska - 61802.EFG15 i 626.ZZC3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiesz może czy były jakieś większe problemy z ich wydobyciem i ponownym zmontowaniem ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wyłacz aku na 30 minut minus tylko

 

No to u mnie chyba ma jakieś osobne zasilanie hehe, odłączyłem nawet na całą noc i dalej świeci.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość seat38

cześć padł mi silniczek czy twoja oferta jest aktualna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

mam problem z hamulcem ręcznym-elektrycznym,wszystko działa ok a pojawił się męczący alarm dźwiękowy który sygnalizuje że mam gdzieś błąd, chciałbym go jakoś wyłączyć dopóki nie pojadę na komputer czy jest jakiś bezpiecznik którego mogę odłączyć passat b6 2006r.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

ma ktoś do sprzedania tą przekładnie plastikową ? bo mi sie rozleciała ale paski i silniczek mam ok, te tryba się jakoś zeszły i juz nic z nimi nie moge zrobić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakiś koszmar z tymi silnikami. Może ktoś z Etką podałby czy były one modyfikowane wraz z rocznikiem i do jakich modeli idzie ten sam silniczek co w pasku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A ja wziąłem przykład z kolegów i pojechałem do znajomego mechanika , rozebrał , przesmarował , skleił i śmiga jak złoto :D

Jeśli ktoś chce namiar na gości to pisać są z dąbrowy górniczej i już wiedzą co i jak bo się uczyli na moim silniczku :D Pozdrawiam

 

Ja rowniez. Zimą mnie dopadlo. Szwagier mechanik robi to teraz w godzine lacznie z "spawaniem" obudowy silniczka.Zacząl od mojego i zrobil juz klika Jesli jest ktoś zainteresowany z Inowroclawia i okolic pisac a umówie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mój problem polega na tym że przy zwalnianiu ręcznego tylne, lewe koło dalej trzyma. Słychać jednak pracujący silniczek. Na desce pali sie żółte, przekreślone P i miga czerwony wykrzyknik. Co z tym zrobić żeby te koło odblokować? Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
te tryba się jakoś zeszły i juz nic z nimi nie moge zrobić

Przeczytaj cały wątek, te tryby mają się schodzić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności