Kolek Zgłoś #1 Napisano 18 Marca 2009 witam w swoim samochodzie mam pompowtryski 038 130 073BA i powiedzcie mi czy beda pasować pompowtryski 038 130 073 AR prosze o szybka odpowiedz? Bo mam do kupienia sprawne w dobrej cenie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #2 Napisano 18 Marca 2009 (edytowane) witam w swoim samochodzie mam pompowtryski 038 130 073BA i powiedzcie mi czy beda pasować pompowtryski 038 130 073 AR prosze o szybka odpowiedz? Bo mam do kupienia sprawne w dobrej cenie? Powinieneś mieć zamontowane w AJM pompowtryski 045 130 073T. 038 130 073BA jest stosowany w AVF/AWX. Edytowane 18 Marca 2009 przez JurekW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
76marek Zgłoś #3 Napisano 18 Marca 2009 038 130 073 AR to wtryski z 2,0 sdi i nie pasuja do twojego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #4 Napisano 18 Marca 2009 Do twojego auta wg. ETKI pasują takie pompki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mefis_radom Zgłoś #5 Napisano 18 Marca 2009 038 130 073 AR to sa raczej do AVF, AWX, z tego co widzę, a nie tak jak 76marek mowisz do 2,0 SDI. A Kolek ma najprawdopodobniej AVF, przynajmniej na to wszystko wskazuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kolek Zgłoś #6 Napisano 18 Marca 2009 kolego ja to moze byc od 2,0 SDI skoro dzisiaj je wycjagałem z silnika 1,9 TDI 130km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passat19 Zgłoś #7 Napisano 18 Marca 2009 mam do sprzedania pompowtryski 073 bj nowe cena 200 sztuka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fragles10 Zgłoś #8 Napisano 9 Października 2009 a czy pompowtryski 038 130 073J beda pasowały do 115km ATJ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #9 Napisano 9 Października 2009 a czy pompowtryski 038 130 073J beda pasowały do 115km ATJ?? To są pompki dedykowane do 101 konnego AVB w 2001 roku zamienione na 038 130 073 AJ. A czy spełnią swoje zadanie w tym silniku, nie wiem, ale chyba nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
notsme Zgłoś #10 Napisano 25 Maja 2013 mam 3 wtryski 038130073AL , 4 został wymieniony na 038130073ak jakies 4miesiace temu niby auto chodzi ok ale pomiedzy 1800 a 2300 obrotow auto szarpie i powyzej 2300 szarpanie przechodzi czy to moze byc wina tego 4 wtrysku? czy jus sam nie wiem wymienilem listwe od wtryskow dodam ze czasami rowniez turbina przechodzi w stan awaryjny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hansb5 Zgłoś #11 Napisano 28 Maja 2013 (edytowane) kolego ja u siebie długo walczyłem z pompowtryskami i miałem na początku w AJM z końcówką al:lol czyli od 130km, wszystko chodziło jak ta lala ale z czasem zaczęło tak telepać jak u Ciebie w tych samych obrotach. Jak podepniesz vaga to w bloku 23 wszystko powinieneś widzieć ( gdy telepie wartości na którymś wtrysku idą do góry, zapewne do 127 w tedy wywala błąd, ponoć fabryką jest od 0 do 30 jak jest trochę więcej to też pracuje normalnie) później wstawiłem o symbolu ar i pomogło ale miałem pod ręką oryginalne od kolegi bo z tych ar jeden był trochę podejrzany więc podmieniłem cały komplet i teraz też wszystko śmiga. Z tego wniosek że i mogą być inne mocniejsze nie wiem jak jest jak wstawi się od słabszej wersji. Podstawą jest dobra regelacja. Jak podepniesz vaga to będziesz wiedział który powoduje telepanie. Listwę zasilającą czasami wystarczy tylko poodginać. Pozdrowienia Edytowane 28 Maja 2013 przez hansb5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KTX Zgłoś #12 Napisano 1 Czerwca 2013 (edytowane) Witam Kupiłem 3 dni temu Passata B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF) 4x4 Problem z popmowtryskiwaczami.Tzn kupując wiedziałem , że z nimi cos nie tak . Na rozgrzanym silniku wtryski na VAG'u na wolnych mają -3,2, 3.3, 3.4, -3.4 - do wymiany według mechanika(swoja droga mechanik takich jeszcze zajechanych nie widział i podejzewa wymiane przed sprzedaniem auta ).Problem w tym że w aucie są 038130073 AN a według servisu maja być 038130073 AL. Moze ktoś doradzic jakie kupowac?czy moze regenerować? AN mogą zastapić AL.? numer Vin Auta WVWZZZ3BZ2E258262.Pozdrawiam Edytowane 1 Czerwca 2013 przez KTX Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bullet Zgłoś #13 Napisano 21 Października 2013 (edytowane) mam auto z silnikiem AVF 131PS z 2005 roku. VIN WVWZZZ3BZ5E161312 musze kupic wtryski- w sielniku siedza ale juz przez kogos grzebane 038130073BA pytanie czy to sa fabryczne? moge kupic w dobrej cenie wtryski 038130073AL czy to zadziała?? Edytowane 21 Października 2013 przez bullet Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #14 Napisano 21 Października 2013 Zadziała, tylko trzeba będzie je zaadaptować w sterowniku silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bullet Zgłoś #15 Napisano 21 Października 2013 wiesz jak sie to robi?? ktos gdzies pisał ze ta adaptacja byla drozsza od pompek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #16 Napisano 21 Października 2013 Samemu tego nie zrobisz, musiałbyś się wybrać do speca od chipów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bullet Zgłoś #17 Napisano 21 Października 2013 kupuje zatem jutro 4szt AL za 1000zł. z audi a3 z przebiegiem 128tkm. wtryski jeszcze w aucie- rozbitym. te ALki jaki potencjal maja? co mozna osiagnąc z polaczenia tego z virusem, tzn jaką moc i moment? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #18 Napisano 22 Października 2013 To są najmocniejsze pompki, jakie były produkowane. Seryjna moc na nich wynosiła 150 km, więc jeżeli chodzi o potencjał to mają b. dobry. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tasior69 Zgłoś #19 Napisano 22 Października 2013 (edytowane) Ale pompki BA tez wychodziły w seri 130 tylko nie wiem dokladnie czy AWX czy AVF ale to chyba bez znaczenia a te BA co padniete sa ???? tu podrzycam linke do tematu tuning AVB i tam kolega Daron wyjasnia http://forum.vw-passat.pl/threads/23168-co-sadziecie-o-Tuningu-AVB/page7 Edytowane 22 Października 2013 przez tasior69 linka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bullet Zgłoś #20 Napisano 22 Października 2013 moje BA podobno są mocno padniete- facet co sprawdzał je na maszynie byl zdziwiony że auto w ogole jeździło. teraz kupiłem (chyba rarytas) AL z audi A3 z przebiegiem 128 tys km. po zdjeciu dekla, czysciutko, egr suchutki, auto naprawde bardzo ladnie utrzymane i wszystko wskazuje na to że przebieg prawdziwy - auto totalnie rozbite. jak mi nie zapasują te wtryski do mnie to bede chcial sie wymienic z kims na BA z doplata. Dzieki tasior- juz sie biore za czytanie:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach