Skocz do zawartości
Gość mszark

Zakup Passata B3 1993 1,6TD - 6000zł, co sprawdzic?

Rekomendowane odpowiedzi

Gość mszark

Witam

 

Przymierzam się do zakupu Passata w wersji Combi z silnikiem 1,6TD z rocznika 1993 i przebiegiem 200000. Sprowadzony niedawno z Francji.

Stan ogólnie jest dobry.. widać tylko trochę rdzy na blachac( jest biały- z tego co widze to wszystkie z tym lakierem mają problem z korozją)

Sprzedawca chce za niego 6000zł - to chyba za dużo? Ile warto za niego dać?

 

Co należy koniecznie sprawdzić przy jego zakupie? Jak sprawdzić szybko stan silnika?(martwi mnie to, że silnik jest wymyty)

 

Czy są jakieś charakterystyczne elementy po których można poznać, że na przykład licznik był cofany?

 

Pozdrawiam i z góry bardzo dziękuję za odpowiedź

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tu masz odpowiedni topic:

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=14019

Powiem tylko tyle, że np. mój Pasio w listopadzie 2008 według Autodaty był warty 4600 zł (nie licząc dodatkowego wyposażenia).

Diesle zawsze były droższe. W każdym razie, jaka cena by nie była - targuj się :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co to ta autodata?

google pokazują jakiś program?

to jest darmowe czy płatne jak darmowe to gdzie ściągnąć a jak płatne to gdzie kupić?

był też jakiś link do torrentów więc chyba płatne, ale pierwsze słyszę o czymś takim :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ceny aut w autodacie? chyba nie ;) eurotax

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sorki, oczywiście Eurotax ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem cena 6 tys zł za 16-letnią B3 z korozją nie jest atrakcyjna, do tego kolor który obniża cenę ;)

A oglądać auto jedź z zaufanym człowiekiem który coś się zna jak sprawdzić auto. I kalkuluj na chłodno. Powodzenia!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam takie auto. W zeszlym roku kupilem je za 4 000 PLN. Byl troche zatrolony wiec potrzeba bylo wyczyscic wnetrze oraz karoserie. Nie bylo rolety z tylu i kilku drobiazgow.

Polecam to auto ze wzgledu na niepradwopodobna ekonomicznosc jazdy. Silnik niby 1.6 ale z turbina moze pokazac pazur.

Obecbnie mam problem z olejem silnikowym. Za duzo bierze. Zauwazylem, ze ubytek oleju jest wiekszy kiedy mocno sie nim przyspiesza. Z lektury tego forum wywnioskowalem,z e jest to raczej normalany obiaw ze wzgledu na leciwy silnik. Po przejechaniu 500 km musialem kapke dolac oleju zeby uzyskac odpowiedni poziom oleju.

 

Auto kupowalem ze znajomym wiec to raczej przy nim uczylem sie na co zwracac uwage w silniku. Przede wszystkim czy nie ma zadnych wyciekow spod swiec itd. Nastepnie wszelkie przewody. Mi w trasie strzelil przewod gumowy od chlodnicy do silnika (taki gruby z czujnikiem temp.). Sprawdz jak szybko sie nagrzewa silnik i czy rowno pracuje. Jak temp bedzie wysoka to czy wentylatory sie zalaczaj. Korozja w tych autach to normalka ale na klapie tylniej (sprawdz ja dokladnie). Dodatkowo u mnie po zimie ujawnnilo sie rude przy wlewie paliwa (zwroc na to uwage). Zobacz dokladnie progi czy aby po lekkim kopnieciu but nie zostaje ci w aucie. Ogolnie zwracaj uwage na szczegoly.

 

Podsumowujac powiem ci, ze jestem piekielnie zadowolony z tego auta. Nie ma w nim elektryki (tylko szyberdach). Wbrew pozorom to jest atut tego auta (brak kosztow zwiazanych z wymian elektroniki). Wszystko praktycznie jestes w stanie sam naprawic.

Auto jak o nie dbasz, potrafi ci sie odwdzieczyc.

 

Polecam te egzemplarze.

 

aaaa... 6 000 PLN to stanowczo za duzo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Za 6000 to w polsce kupujesz b3 1,6TD w "ideal" stanie.

poza tym pewnie do tych 6000 za francuza dojdą ci jeszcze koszty: cło skarbówka itd.. osobiście nie kupił bym auta sprowadzinego z francji tam jeszcze lepiej klepją auta niż w polsce:p.

Edytowane przez cysiokysio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tydzień temu widziałem na allegro B4 TDI z 94r za 6 tyś i to na naszych blatach!!!! Patrząc na zdjęcia wszystko było w jak najlepszym porządku... A tak srednio to juz mozna za 8 wyrwac TDI'ka Za takie B3 góra dałbym 3,5 tyś...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Ja bym nigdy nie dal tyle za tego Passata.

Powody sa dwa podstawowe:

1. Za 7900 mozna miec juz 1Z w B4.

2. Ten samochod byl caly malowany - ten kolor nie jest oryginalny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

też bym nie dał tyle ale lepsze to niż biały francuz z rudą na blacharce.

 

między 6 a 7.9 tysia dla nie których jest zbyt duża odległość. i osobiście wolę kupić starszy model drożej niż nowszy taniej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość tomi1025

Nie no Panowie za passata z 92 roku co prawda 1,8 benzyna zapłaciłem 3500 zł także cena 6000 za diesla to jakaś pomyłka. Zbijesz na pewno cenę ale o ile o 500-800 zł a zostają jeszcze tak jak napisał cysiokysio cło opłaty Ci dowala i znów będzie 6000zł. Ja bym czegoś innego poszukał na Twoim miejscu. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

6000 idzie dać za takiego B3 jeszcze, ale musiałby być w stanie "cycek".

Za jakiegoś zardzewiałego, malowanego, do roboty to i tamto nie ma sensu tyle dawać.

Podrdzewiałego nie szukałbym nawet za 3000, bo niedługo bedzie sie nadawał tylko na żyletki. A remont blachary, taki z prawdziwego zdarzenia bedzie kosztował najmniej jeszcze drugie 3000.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
widać tylko trochę rdzy na blachac( jest biały- z tego co widze to wszystkie z tym lakierem mają problem z korozją)
Nie wszystki. Ja mam rocznik 89 i korozja wychodzi (nie postępuje) bardzo delikatnie w miejscach gdzie był uszkodzony lakier!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Paweł_Kg

Słuchaj kolego. Ja mam w zasadzie do sprzedania swojego passka. Również biały z oznakami korozji, również w dieslu, tyle że 1.9 bez turbo i sedan. Niema elektyki, co jak napisał kolega wcześniej, staje sie raczej zaletą niż problemem. Niemam co narzekać- mało pali i jest bardzo pojemny, a o to mi właśnie chodziło kupując go. W dodatku ma hak co nieraz jest przydatne:) i jest zadbany w środku. Mnie zadowala w zupełności cena 2500 zł bo wiem że remont lakieru (blacharki) też nie jest tanią rzeczą ( u znajomego 800 zł za pomalowanie wszystkiego od słupków bocznych w dół). Krótko mówiąc- nie marnuj pieniędzy,bądź mądry chłopaku :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności