Jankus Zgłoś #721 Napisano 2 Kwietnia 2016 (edytowane) A większe tarcze na tył to najlepiej będzie zrobić swap od A4 czy Passata który miał fabrycznie większe heble z tyłu. Edytowane 3 Kwietnia 2016 przez rainman777 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mazio Zgłoś #722 Napisano 4 Kwietnia 2016 Tylko tarcze hamulcowe muszą być od a4 b6 b7, a6c5 2.7t. Ogólnie tarcza musi mieć wysokość 46,5mm a te z a6 c6 mają 57mm i ocierają o zwrotnice. jak by co mam całe zwrotnice wraz z b.dobrymi tarczami i klockami od audi a6 c52,7t - oddam w dobrej cenie- propozycje na priv Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bosss Zgłoś #723 Napisano 2 Sierpnia 2016 (edytowane) Panowie przymierzam sie do włożenia 6 tloczkowych brembo do passata fl 1.8t z żeliwna zwrotnicą.. Co potrzebuje -Zwrotnice W8? (Trzeba zmieniać wachaczye jak w tej z s4?) -Tarcze z czego? 330?334? Cena tarcz z W8 niszczy.. -Zaciski zr18 czy zr17? 18 sa dobrze dostepne.. I Pompa podoła? Czy moze zostawic zwrotnice dobrac tarcze i dorobić jarzma/adaptery... Przerabial ktos temat? Dla potomnych Nie potrzeba zmieniac zwrotnicy Potrzebene sa adaptery (600zl) [ew zwrotnice W8 ale nie wiem czy sa p&p] zaciski z18 (1000zl) klocki i tarcze 345x30 z S4 B6 (700) ew regeneracja zacisków (250) przewody w oplocie (200zl) Tanio nie jest felga 18 cali min Edytowane 6 Sierpnia 2016 przez bosss Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
man84 Zgłoś #724 Napisano 8 Sierpnia 2016 Ma ktos i udostepni tylne adaptery do passata b5fl oska , pod tarcze 280 mm z audi A4 1.6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vincent27 Zgłoś #725 Napisano 15 Września 2016 (edytowane) Witam. W swoim passacie 4motion chce zmienic hamulce na wieksze. Pozostaje kwestia tylu, czy w 4motion musze zmieniac zacisk i oslone pod tarcze 255 ?? Jarzmo wiem ze musze zmienic. Czytalem na forum audi ze zacisk zostaje, ale nie mam potwierdzenia I druga sprawa czy idzie na ten zestaw dac tarcze wentylowana ?? Edytowane 15 Września 2016 przez Vincent27 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomaj Zgłoś #726 Napisano 15 Września 2016 W 4 motion wychodziły tarcze 256 mm i 269 mm - przy W8. Obie tarcze są wentylowane zacisk jest pod te tarcze jest ten sam. Ale względem zacisku pod tarcze 245 mm jest inny większy masywniejszy, Jarzmo pod 256 tarcze i 269 jest inne- zacisk ten sam. Ja u siebie przechodziłem z tarczy 245 na wentylowaną 269mm blacha zostaje stara Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vincent27 Zgłoś #727 Napisano 15 Września 2016 W 4 motion wychodziły tarcze 256 mm i 269 mm - przy W8. Obie tarcze są wentylowane zacisk jest pod te tarcze jest ten sam. Ale względem zacisku pod tarcze 245 mm jest inny większy masywniejszy, Jarzmo pod 256 tarcze i 269 jest inne- zacisk ten sam. Ja u siebie przechodziłem z tarczy 245 na wentylowaną 269mm blacha zostaje stara No ale po rozkodowaniu vinu wychodzi ze mam 245 z tylu a mam 4motion Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomaj Zgłoś #728 Napisano 16 Września 2016 (edytowane) musisz zmienić zaciski jarzmo jak chcesz wrzucić tarcze 256 mm. Osłona tarcz zostaje stara klocek hamulcowy jest taki sam i przy 245 mm 256 i 269 mm. Mocowanie linki powinno być takie same bo masz 4 motion. pewnie będziesz musiał dać dystans 10 mm miedzy jarzmo a belkę inaczej Tobie nie wejdzie tarcza. Ja u siebie musiałem niestety zmienić mocowanie linki ręcznego przy zacisku bo nie mam 4 motion. Było sporo roboty ale warto bylo Edytowane 16 Września 2016 przez Tomaj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sanki16 Zgłoś #729 Napisano 8 Listopada 2016 musisz zmienić zaciski jarzmo jak chcesz wrzucić tarcze 256 mm. Osłona tarcz zostaje stara klocek hamulcowy jest taki sam i przy 245 mm 256 i 269 mm. Mocowanie linki powinno być takie same bo masz 4 motion. pewnie będziesz musiał dać dystans 10 mm miedzy jarzmo a belkę inaczej Tobie nie wejdzie tarcza. Ja u siebie musiałem niestety zmienić mocowanie linki ręcznego przy zacisku bo nie mam 4 motion. Było sporo roboty ale warto bylo Co zrobiłeś dokładnie z linką od ręcznego? Ja zmieniałem tył na 269 od s6 i musiałem linki od superba zamontować nowe(stare linki i tak miałem do wymiany ) i mocowanie do belki troche prowizoryczne ale trzyma się i działa(mogłoby lepiej trzymać, ale zaciski w nienajlepszej kondycji) PS. dystans pomiędzy zaciskiem a belką 1cm(10mm) zacisk siadł idealnie na tarcze, niestety moje stare osłony tarczy były do dupy( po zdjęciu tarczy i lekkim puknięciu w nie, oderwały się równo przy śrubach łożyska ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomaj Zgłoś #730 Napisano 8 Listopada 2016 Musiałem zmienić mocowanie linki w zacisku w 4 motion inaczej jest linka prowadzona. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aleosuza Zgłoś #731 Napisano 8 Listopada 2016 (edytowane) Panowie, a co Wy na taki zestaw? http://allegro.pl/audi-s4-b5-hamulce-kpl-i6593134807.html Aha, nie zauważyłem, że tarcze toczone. Edytowane 8 Listopada 2016 przez Aleosuza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomaj Zgłoś #732 Napisano 8 Listopada 2016 tarcze smietnik poza tym do Passata b5 nie podejdzie, Trzeba zwrotnice zmienić na tą od S4 B5 lub od A6 C5 2.7 czy od W8 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #733 Napisano 20 Stycznia 2017 Tak tylko wtrącę... Na zestawie Zimmermann Sport + Ferrodo DS Performance przejechałem już 70 tysięcy i komplet spisuje się świetnie. Klocków powinno starczyć jeszcze na jakieś 20 tysięcy. Auto to Passat B4 VR6 (288mm), więc lekko hamulce nie mają. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Shark44 Zgłoś #734 Napisano 23 Września 2017 (edytowane) Panowie, pacjent to Passat B7 2.0 TDI 170KM po sofcie na 200KM. Chciałbym przy okazji wymiany tarcz i klocków z przodu (mam jeszcze sporo czasu do tego momentu) wymienić zaciski na coś nieco mocniejszego i tu pytanie co polecacie by nie robić zbyt dużo przeróbek ? Wiem, że są 320mm z różnych Audi oraz 330mm z 3.0TDI , pytanie co trzeba jeszcze zmienić by to wsadzić do mojego Passata i co da lepszy efekt do ceny ? Edytowane 23 Września 2017 przez Shark44 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jankus Zgłoś #735 Napisano 27 Września 2017 Najlepszy efekt da założenie tarcz i zacisków z R36, 345mm. Niestety ale 16" się nie mieści minimum felga 17". Na allegro typek sprzedaje po 900zł komplet z Audi S3 (tarcza, klocki, zaciski, jażma, osłony) Do wymiany będą jeszcze tylko przewody hamulcowe na takie jakie były w R36. Reszta pasuje p&p. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #736 Napisano 28 Września 2017 17 godzin temu, Jankus napisał: Najlepszy efekt da założenie tarcz i zacisków z R36, 345mm. Niestety ale 16" się nie mieści minimum felga 17". Na allegro typek sprzedaje po 900zł komplet z Audi S3 (tarcza, klocki, zaciski, jażma, osłony) Do wymiany będą jeszcze tylko przewody hamulcowe na takie jakie były w R36. Reszta pasuje p&p. Masz link do allegro? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jankus Zgłoś #737 Napisano 28 Września 2017 Link jest w "ciekawych aukcjach". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemo222 Zgłoś #738 Napisano 11 Października 2017 a co myslicie o ceramicznych klockach hamulcowych? Podobno są trwalsze w przeciwieństwie do standardowych klocków, które kiedy się rozgrzej tracą skuteczność. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jankus Zgłoś #739 Napisano 8 Listopada 2017 Dnia 11.10.2017 o 11:10, przemo222 napisał: a co myslicie o ceramicznych klockach hamulcowych? Podobno są trwalsze w przeciwieństwie do standardowych klocków, które kiedy się rozgrzej tracą skuteczność. ATE ma swoją serię ceramic. Podobno mniej pylą niż zwykłe, hamują podobnie, a kosztują 2 razy tyle. Chodzi tobie chyba o klocki sportowe, są skuteczniejsze w wyższych temperaturach, obejrzyj sobie całą serię klocków EBC. Z moich doświadczeń to jak najbardziej inwestuj w klocki sportowe. Na bezpieczeństwie nie ma co oszczędzać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kenczorf Zgłoś #740 Napisano 17 Listopada 2017 Dnia 16.09.2016 o 15:13, Tomaj napisał: musisz zmienić zaciski jarzmo jak chcesz wrzucić tarcze 256 mm. Osłona tarcz zostaje stara klocek hamulcowy jest taki sam i przy 245 mm 256 i 269 mm. Mocowanie linki powinno być takie same bo masz 4 motion. pewnie będziesz musiał dać dystans 10 mm miedzy jarzmo a belkę inaczej Tobie nie wejdzie tarcza. Ja u siebie musiałem niestety zmienić mocowanie linki ręcznego przy zacisku bo nie mam 4 motion. Było sporo roboty ale warto bylo Czyli robiąc SWAP tylnych z 245 ośki na 256, potrzeba jarzmo i zacisk - z czego?, mocowanie linki przerobić oraz zrobić dystans pod jarzmo. Widziałem, że są też hample 250mm - co w takim przypadku trzeba przerabiać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach