mariano2004 Zgłoś #701 Napisano 11 Lipca 2013 Panowie a zestaw z audi a8 d2 podejdzie do passata? 323x30 przód i 280x28 tył Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aro76 Zgłoś #702 Napisano 11 Lipca 2013 tap przegladalem i znalazlem z Audi A4 Kabriolet (8H7, B6, 8HE, B7) 3.2 FSI quattro tak sie zastanawiam ze pwenie trza bedzie wymienic na naow zaciski http://www.hamulcesklep.pl/o/24.0112-0166.1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariano2004 Zgłoś #703 Napisano 15 Lipca 2013 Panowie a zestaw z audi a8 d2 podejdzie do passata? 323x30 przód i 280x28 tył albo setup od S4 b6/b7 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bad69boy Zgłoś #704 Napisano 25 Maja 2014 odgrzewam kotleta Panowie a zestaw z audi a8 d2 podejdzie do passata?323x30 przód i 280x28 tył nikt nie wie czy nie chce powiedzieć?:rozpacz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mazio Zgłoś #705 Napisano 26 Maja 2014 odgrzewam kotleta nikt nie wie czy nie chce powiedzieć?:rozpacz z tego co pamiętam to są takie same tarcze jak w audi s4 b5 więc raczej powinny pasować- nie wiem tylko jak z klockami czy mają czujniki- bo wiem że któreś nie miały Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kowal_ Zgłoś #706 Napisano 26 Maja 2014 (edytowane) Nie podejdą. Tarcze 323mm mają wysokość 59mm, a passatowe mają 46,5mm. Ja złożyłem zestaw na tarczach z S4B5 (mają 321x30mm i wysokość 46,5mm tak jak passat), do tego zaciski Brembo z Porsche Boxstera czterotłoczkowe + wężyki w stalowym oplocie Hel Performance. Oczywiście na customowym adapterze. Zrobiłem w sumie 3,5 tys. km na nich. Hamulec żyleta, bardzo czuły i bardzo dokładny - można idealnie wyczuć moment uślizgu opony na asfalcie czyli hamujemy, opony już piszczą, ale jeszcze się koła nie blokują i ABS się nie włącza, skuteczność hamowania mega. Dodam, że te hamulce pomimo większej i grubszej tarczy są lżejsze niż ori hebel na 312mm przy żeliwnym zacisku. Zacisk Brembo jest w całości aluminiowy i bardzo leciutki. Gdyby ktoś chciał to będą do sprzedania w najbliższym czasie bo już mi leżą sześciotłoczki Brembo ZR17 Jest to pełen komplet plug&play tj. zaciski czterotłoczkowe, stalowe adaptery do nich na stalową zwrotnicę o rozstawie 94mm (!), komplet śrub, teflonowe wężyki hamulcowe w stalowym oplocie Hel Performance, tarcze + klocki ATE (kupione nowe, po przebiegu 3,5tys). Cały zestaw kosztował mnie ok. 2000zł, sprzedam oczywiście taniej. Gdyby był ktoś zainteresowany proszę o PW. Edytowane 26 Maja 2014 przez Kowal_ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek_olecko2 Zgłoś #707 Napisano 13 Sierpnia 2014 Miałem założony w B5 FL komplet na przód z A8 D2 po lifcie z 2000r. i pasowało - może dlatego ,że macphersony też z Audi A8 miałem zamontowane. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartekzks Zgłoś #708 Napisano 17 Sierpnia 2014 WItam. Mam pytanko Czy w tym zestawie : http://allegro.pl/audi-s3-passat-r-36-hamulec-345mm-zacisk-tarcza-i4487673921.html jest wszystko (wiadomo klocki i tarcze kupie nowe) do montażu ?? Bo chcę w moim B6 je zamontować Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sanki16 Zgłoś #709 Napisano 18 Sierpnia 2014 (edytowane) witajcie, Muszę napisać tutaj, bo nie mogę założyć nowego tematu mam pytanie tyczące się zacisków z b5 fl w8, 1: czy pod te zaciski możnaby było założyć tarcze 321, spasiłoby to? 2: pytanie tyczace się zacisków, one mają rozstaw 146mm mocowania do zwrotnicy? 3: jak maja się mcpersony od passata w8 do zwyklego b5 fl (3BG). wiem że jest różnica w wachaczach w paskach z różnych lat, grubość swożnia? Mam ochotę na te dwutłoczkowe zaciski i jakąś większą tarczę niż 288 czy 312. Prosiłbym o jakieś info, bo pół internetów już przegrzebałem... Wyczytałem że golf IV r32 miał 2 tłoczkowe (takie same jak w8) zaciski z jarzmem które ma rozstaw 94... czy pasowało by p&p do zwyklaka? Czy wtedy tarcza pod taki zacisk od golfa weszła by od w8? Edytowane 18 Sierpnia 2014 przez Sanki16 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DoDominik Zgłoś #710 Napisano 19 Sierpnia 2014 Udało mi się wyrwać zwrotnice o nr.: 8D0 407 258AB do tego mam zaciski z porsche i mam problem z łożyskiem ponieważ w tej zwrotnicy jest większe niż u mnie co za tym idzie przegub też nie pasuje podpowie mi ktoś jakie mam dać łożysko albo przegub żeby pasował na moją półoś ? czy półośki też muszę wymienić? jeśli tak to z czego one mają być Passat b5 przed FL silnik AEB z góry dzięki za podpowiedź ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sanki16 Zgłoś #711 Napisano 25 Sierpnia 2014 w ten dział to chyba już nikt nie zagląda.... Mam problem z doborem tarcz 334mm, do paska, z oryginalna żeliwną zwrotnica na rozstaw śrub mocujących zacisk do zwrotnicy 94mm. Od passata w8 mają one wysokość(odsadzenie) 52mm, od golfa 4 R32 mają 32mm(dodatkowo od golfa mają mniejszą średnicę centrującego, ale to nie problem przytrzeć 2mm). Od golfa R32 mogę zamówić tarcze EBC turbo groove, nacinane nawiercane ponieważ nie znalazłem w ofercie ZIMMERMANNA nawiercanych(sportowych) do golfa.... dodatkowo znalazłem, że od merca będą pasowały tarcze, 67 śr otw centrującego, 334mm średnica tarczy, wysokość(odsadzenie) 48mm, 5x112, jeden mniejszy problem, tarcza średnicę wewnętrzną ma większą... Na tym zdjęciu ta średnica wewnętrzna jest oznaczona literką H. w passatach jest 135, w golfach 137 w mercach 154. czyli z automatu wielkość powierzchni ściernej się zmniejszyła. i pytanie czy klocek by był dobrze dopasowany? (klocki redstuffy do golfa r32) no chyba że tarcze 330mm podejdą takie jak dałem zdjęcie tutaj, też od merca, predzej dostępne i wiadomo tańsze. Prosiłbym o pomoc kogoś kto się zna... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Devastation Zgłoś #712 Napisano 18 Listopada 2014 Nie cuduj, wrzuc żeliwne zwrotnice od a4 s4 b5 I zapodasz wszystko co chcesz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysieks Zgłoś #713 Napisano 2 Czerwca 2015 ja mam tarcze 288mm zimmermann sport + klocek ferrodo ds przejechane 25tys, i na zimnym jest średnio, ale jak już się rozgrzeją tarcze to jest szał! Kolego mam założony taki sam zestaw i strasznie mi piszczą klocki.Miałeś może tak samo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #714 Napisano 2 Czerwca 2015 i strasznie mi piszczą Zeszkliłeś klocki kolego. Przetrzyj papierem ściernym. I hamuj konkretnie po tym czyszczeniu. DS mają moim zdaniem tendencje do szkliwienia się. Ja mialem dwa takie zestawy i akurat ich nie oszczędzałem więc uniknąłem piszczenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CoolJakub Zgłoś #715 Napisano 27 Sierpnia 2015 witam czy z jarzma mozna zrobic adapter pod wieksze hamulce?? bo u mnie w miescie nie mają stali c45 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
A-rek Zgłoś #716 Napisano 9 Października 2015 Panowie jest tu ktoś na forum który ma doświadczenie w zmianie hamulców na tylnej osi w ośce? Jest jakiś zestaw P&P na większe hamulce? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CoolJakub Zgłoś #717 Napisano 29 Grudnia 2015 Witam czy podejdzie zestaw z audi a6 c6 320mm do passata b5 tarcze 288mm licze sie ze zrobieniem adaptera moze ktos juz to przerabiał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pasek36 Zgłoś #718 Napisano 20 Marca 2016 Jak najbardziej takie hamulce się sprawdzą. Kumpel miał w swoim zamontowane i sobie chwalił Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Surkey Zgłoś #719 Napisano 22 Marca 2016 Witamczy podejdzie zestaw z audi a6 c6 320mm do passata b5 tarcze 288mm licze sie ze zrobieniem adaptera moze ktos juz to przerabiał Tylko tarcze hamulcowe muszą być od a4 b6 b7, a6c5 2.7t. Ogólnie tarcza musi mieć wysokość 46,5mm a te z a6 c6 mają 57mm i ocierają o zwrotnice. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aro76 Zgłoś #720 Napisano 2 Kwietnia 2016 (edytowane) Mam terz pytanie jest jakaś możliwość na większe tarcze na tyl do paska bez jakich większych modyfikaci Edytowane 3 Kwietnia 2016 przez rainman777 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach