Skocz do zawartości
daniel.wro

Czyszczenie oraz zasada działania turbiny ze zmienną geo. w AFN 110KM (Aktualizacja)

Rekomendowane odpowiedzi

Gwizdać zaczęła bo jest niewyważona została ci tylko regeneracja.

 

Jam miał bym dać 375zł z naową geomertie to regeneracjia kosztuje 600 700 zł i po sprawie !

 

Należałoby się zastanowić na czym ta regeneracja za te 600,700 PLN polega.Bo w moim przypadku jak turbina była sprawna,a tylko geometria zapieczona,to pewnie by polegała na wyczyszczeniu za 600PLN,a zrobiłem to sam w 5 godzin za darmo i od roku zero problemów.Jeśli turbina puszcza olej,ma uszkodzone wirniki to wtedy owszem regeneracja,tylko nie wiem czy za 600,700PLN będzie to zrobione dobrze i na porządnych częściach.I ja osobiście w takim przypadku chyba bym wolał dołożyć 150 PLN kupić kompletny rdzeń np:http://allegro.pl/nowy-rdzen-fabryczny-grupa-vag-1-9-tdi-110km-i3361376390.html i wiedzieć co mam włożone.

Edytowane przez riccardoa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Regeneracja z wyjęciem i włożeniem turbiny w Zbuczynie kosztuje 1200zł brutto. Podobno jest to pełna wymiana bebechów na nowe oryginalne, oczywiście wyważanie, demontaż i montaż. Dają na to gwarancję 12 miesięczną bez limitu kilometrów.

Edytowane przez Jacek R

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nowe, oryginalne powiadasz? nie ma takich części do tych turbin. składają na chińskich gratach, a gwarancja jest do bramy. regeneracja to zawsze loteria! używka także. po prostu albo trafisz dobrze albo źle :) moja po regeneracji jeździ już ponad 20 tys, ale moje K24 to stare, pancerne bydle i robił to dla mnie znajomy. regenerację vnt mało kto robi dobrze, a już ustawienie sztangi to zdecydowana większość spieprzy. choć w sumie to jest ich jedyne zabezpieczenie przed szybkim wstawaniem turbiny z dołu, co wiąże się z możliwością szybkiego zejścia turbiny z tego świata, a przecież dobrze by było, gdyby padła dopiero po gwarancji :) także dobra rada na przyszłość - nie przejmuj się specjalnie pierdołami typu turbo :) to tylko grat

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
także dobra rada na przyszłość - nie przejmuj się specjalnie pierdołami typu turbo :) to tylko grat

 

No fajnie ale jak nie ma turbo to nie ma jazdy a nowej do starego auta to ja kupować nie zamierzam za 25% wartości samego auta. Z tąd pytania o regenerację...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

instrukcje świetne i supre wytłumaczone jak i pokazane ale czasami na czyszczenie może być już za późno ale zawsze trzeba próbowac do końca jak najtańszym kosztem ale jednak czasami nie ma tak dobrze i niestety niektórych rzeczy sami nie naprawimy a są od tego inni lepsi i z doświadczeniem i ja polecam Wam firme z Mielca Turbor tu możecie coś więcej o nich poczytać http://turbosprezarki.info/oferta-regeneracja.html

ale mają doświadczenie i dają gwarancję na swoje produkty a do tego można z nimi współpracować na terenie całego kraju także może komuś się to przyda

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widze kolega zalozyl wczoraj profil tylko po to aby reklamować firmę...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam ,od paru dni auto wpada w tryb awaryjny raz przy 120 a raz przy 100 na h, ale dpoiero dzisiaj wpadlo w tryb awaryjny i zapalila soe kontrolka silnika i komunikat abgas werstat czy coc podobnego , po godzinie jazdy zgasla,podpielem pod vaga i nie bylo zadnych bledow,pytanie - czy to turbina czy cos innego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam ,od paru dni auto wpada w tryb awaryjny raz przy 120 a raz przy 100 na h, ale dpoiero dzisiaj wpadlo w tryb awaryjny i zapalila soe kontrolka silnika i komunikat abgas werstat czy coc podobnego , po godzinie jazdy zgasla,podpielem pod vaga i nie bylo zadnych bledow,pytanie - czy to turbina czy cos innego?

 

U mnie też nie wywalało żadnych błędów...

Dzisiaj auto odbieram z serwisu, będą robić regenerację. Napiszę jak się sprawuje wieczorem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do firmy z. mielca turBor to rownież polecam mam od nich hubryde ARL z gwarancja oni wiedza po co takie turbu do TDi i wiedza ze rożne moce a napewno większe jak w seri beda i się tego nieboja bo jak turbo bedzie z głowa użytkowane to musi chodzić

A napisze tez o przypadku jaki miał Moj sąsiad pacjent to a3 130 km 2003 r zapiekala się geometria auto nie chodziło jak powinno no i byl dolot wilgotny wyczyscil geometrie umyl dolot. I po tygodniu jazdy turbo odplynelo cały olej zassalo ickiem do kolektora ssacego i silnik stop dobrze ze to było na wolnych obrotach podczas parkowania w garazu i co naszczescie okazało się ze tloki i korbowody całe bo podobno jak się to stało na trasie to silnik mógłby iść do kosza a tak to nowe turbo glowica jak zdjeta to i zrobiona dolot umyty i miska olejowa na nowo przekrecona bo silnik od dołu był diagnozowany więc sporo roboty było A i nawet nowy słupek w grę wchodził ale się obylo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
U mnie też nie wywalało żadnych błędów...

Dzisiaj auto odbieram z serwisu, będą robić regenerację. Napiszę jak się sprawuje wieczorem.

 

No i **** blada! Zero poprawy po regeneracji. Wszystko sprawdzone, Turbo zregenerowane i dalej auto nie jeździ... Jeszcze tylko EGR został do sprawdzenia. Jeśli to nie to, to już chyba tylko piątka benzyny na dach i...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no i **** blada! Zero poprawy po regeneracji. Wszystko sprawdzone, turbo zregenerowane i dalej auto nie jeździ... Jeszcze tylko egr został do sprawdzenia. Jeśli to nie to, to już chyba tylko piątka benzyny na dach i...

 

jest powód moich nerwów! Jednak to egr zasyfiony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jest powód moich nerwów! Jednak to egr zasyfiony.
Wydatek parunastu złotych na interfejs diagnostyczny, wykonanie odpowiednich logów, wstawienie ich w odpowiednim dziale na Forum i ich analiza, uchroniłyby Cię przed niepotrzebnym stresem i ubytkiem zasobów pieniężnych.

:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wydatek parunastu złotych na interfejs diagnostyczny, wykonanie odpowiednich logów, wstawienie ich w odpowiednim dziale na Forum i ich analiza, uchroniłyby Cię przed niepotrzebnym stresem i ubytkiem zasobów pieniężnych.

:)

 

No cóż... Przynajmniej auto jeździ. Ponad miesiąc nerwów i worek złotówek ale przynajmniej już jest tak jak powinno.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam , umnie egr ma rok , nie ma zadnych bledow jak odetnie turbo , jutro zamierzam je wyjac , czy egr tez moze miec na to wplyw ze auto lapie awaryny tryb,sztanga chodzi okolo 1.5 cm,wyjmowac turbo i czyscic czy najpierw egr zobaczyc bo rok temu wlozylem ori do nafty to mi membrane rozpuscilo i mialem blad ,wymienilem na nowy i bylo ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam , umnie egr ma rok , nie ma zadnych bledow jak odetnie turbo , jutro zamierzam je wyjac , czy egr tez moze miec na to wplyw ze auto lapie awaryny tryb,sztanga chodzi okolo 1.5 cm,wyjmowac turbo i czyscic czy najpierw egr zobaczyc bo rok temu wlozylem ori do nafty to mi membrane rozpuscilo i mialem blad ,wymienilem na nowy i bylo ok

 

Tak. U mnie własnie przyczyną trybu awaryjnego był zasyfiony EGR. Wyjmij go, wyczyść i wtedy się przejedź. U mnie po czyszczeniu śmiga jak nówka!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witaj tomnik mam vaga polskiego 2,5 , jak wejsc w te bloki i zrobic te logi bo jestem zielony , moze mi wytlumaczysz telefonicznie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witaj tomnik mam vaga polskiego 2,5 , jak wejsc w te bloki i zrobic te logi bo jestem zielony , moze mi wytlumaczysz telefonicznie ?
Tym oprogramowaniem chyba nie wykonasz logów...

Poprawcie mnie, jeśli się mylę :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie. Mam wyjętą turbinę i teraz nie bardzo wiem jak sprawdzić czy wymaga ona naprawy czy nie. Czy jest jakiś sposób na sprawdzenie jej bez ponownego wkładania do silnika?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam pytanie. Mam wyjętą turbinę i teraz nie bardzo wiem jak sprawdzić czy wymaga ona naprawy czy nie. Czy jest jakiś sposób na sprawdzenie jej bez ponownego wkładania do silnika?
Sprawdź luz wzdłużny i poprzeczny wałka. Oględzin wymagają także łopatki. Jeśli mają ubytki(skutkuje to niewyważeniem- biciem) nadają się do wymiany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sprawdź luz wzdłużny i poprzeczny wałka. Oględzin wymagają także łopatki. Jeśli mają ubytki(skutkuje to niewyważeniem- biciem) nadają się do wymiany.

 

Dzięki za pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności