Skocz do zawartości
Mibi

Ksenony świecą za nisko

Rekomendowane odpowiedzi

Oczywiście, że tak :)

Rozumiem, że Twoja odpowiedź po przeczytaniu całego tematu oznacza mniej więcej tyle: "Tak, możesz jechać do diagnosty niedysponującego VAS, VAG lub innym VCDS-em, bo programowe przygotowanie auta nie jest niezbędne do prawidłowego ustawienia ksenonów w Twoim samochodzie"...

Tak czy nie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, do ustawienia nie potrzebujesz VCDSa tylko klucz imbusowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

powiem więcej, klucz imbusowy 6mm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja dorzucę jeszcze kreskę na ścianie, albo specjalistyczny przyrząd do ustawiania, który jest na każdej stacji diagnostycznej i w co lepszych warsztatach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko podniesienie nie wymaga żadnych kombinacji w warsztacie. Wewnętrzne regulacje wystarczy obrócić w prawo na początek o 1/4 obrotu i sprawdzić sobie w nocy na drodze. I to polecam. Dlaczego??? Nie wiem co tam kolega ma za lampy, ale jeśli bi-ksonony diagnosta ustawi na przyrządzie to kolega musi wiedzieć że lampy podnoszą się powyżej 50 a później jeszcze po 120km/h i wtedy to już będą oświetlać czubki drzew.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tylko podniesienie nie wymaga żadnych kombinacji w warsztacie. Wewnętrzne regulacje wystarczy obrócić w prawo na początek o 1/4 obrotu i sprawdzić sobie w nocy na drodze. I to polecam. Dlaczego??? Nie wiem co tam kolega ma za lampy, ale jeśli bi-ksonony diagnosta ustawi na przyrządzie to kolega musi wiedzieć że lampy podnoszą się powyżej 50 a później jeszcze po 120km/h i wtedy to już będą oświetlać czubki drzew.

Powiedz mi jeszcze:

- pisząc "kręć w prawo" masz na myśli kręcenie "zgodnie z ruchem wskazówek zegara"?

- którą ze "śrub" podnoszę zasięg reglektorów? 1, 2 czy 3 z moich fotek?

Reflektor pasażera.jpg

Reflektor kierowcy.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Wymienilem dzisiaj zarniki. Oczywiscie wiazalo sie to z demontazem lamp. Czy teraz konieczna jest regulacja lamp czy system poziomujacy zalatwia sprawe?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Powiedz mi jeszcze:

- pisząc "kręć w prawo" masz na myśli kręcenie "zgodnie z ruchem wskazówek zegara"?

- którą ze "śrub" podnoszę zasięg reglektorów? 1, 2 czy 3 z moich fotek?

[ATTACH=CONFIG]135546[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]135547[/ATTACH]

Śruba 1 - lewo/prawo (u mnie zadziałała przy pierwszym kręceniu, potem być może się uszkodziła, bo teraz nie daje już żadnych efektów)

Śruba 2 - góra/dół

Śruba 3 - sam jestem ciekaw do czego służy

 

U mnie światła oświetlają przede wszystkim pobocze, drogi prawie wcale, a długie świecą w niebo. Do dupy te światła są :-/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Śruba 1 - lewo/prawo (u mnie zadziałała przy pierwszym kręceniu, potem być może się uszkodziła, bo teraz nie daje już żadnych efektów)

...

U mnie światła oświetlają przede wszystkim pobocze, drogi prawie wcale, a długie świecą w niebo. Do dupy te światła są :-/

 

i pewnie nadal nie wiesz dlaczego :doh

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co czuje ze się od profesjonalnego ustawienia nie obejdzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Śruba 3-regulacja doświetlania zakrętów

śruba 1-przestała działać to wylamał sie ząb w przekladni na lampie z góry(dwa plastikowe trybiki) w oslonie przykręcone srubą, pod oslone dostaie sie piasek i blokuje przy regulaciJ albo wylamuie sie ząb ja żąb ułamany wypiłowałem i wleiłem zrobiony z blaszki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
i pewnie nadal nie wiesz dlaczego :doh

Tak samo było tuz po wymianie żarników w serwisie i rzekomej regulacji świateł, więc to nie moje działanie było przyczyną.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Śruba 3-regulacja doświetlania zakrętów

 

A dokladniej statycznego doswietlania zakretow.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

śruba 1-przestała działać to wylamał sie ząb w przekladni na lampie z góry(dwa plastikowe trybiki) w oslonie przykręcone srubą, pod oslone dostaie sie piasek i blokuje przy regulaciJ albo wylamuie sie ząb ja żąb ułamany wypiłowałem i wleiłem zrobiony z blaszki

 

Jak rozumiem do tej operacji trzeba odkręcić zderzak i wyjąć lampy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak rozumiem do tej operacji trzeba odkręcić zderzak i wyjąć lampy?

 

Niestety tak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Próbuję znaleźć "manual" wymiany żarnika w B6 - tzn. zdjęcie zderzaka i reflektora. Pomożecie z takim czymś?

Dziś próbowałem zdjąć te elementy, ale bez jakichś wskazówek nie wiem co trzyma zderzak i co trzeba odkręcić...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poszukaj w warsztacie instrukcji montażu spryskiwaczy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy wolno wstawiać linki do zewnętrznych stron, ale wystarczy w Google wpisać "passat b6 demontaż zderzaka", instrukcja w pierwszym linku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie wiem czy wolno wstawiać linki do zewnętrznych stron, ale wystarczy w Google wpisać "passat b6 demontaż zderzaka", instrukcja w pierwszym linku.

No patrz, nie wpadłem. Szukałem jedynie na jutubie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

śruba 1-przestała działać to wylamał sie ząb w przekladni na lampie z góry(dwa plastikowe trybiki) w oslonie przykręcone srubą, pod oslone dostaie sie piasek i blokuje przy regulaciJ albo wylamuie sie ząb ja żąb ułamany wypiłowałem i wleiłem zrobiony z blaszki

 

Nie wiem czemu nie zapytałem o to od razu - na co przykleiłeś ten swój ząbek, jakiej grubości blaszka?

Planuję dzisiaj się tym zająć, ale wizja demontażu zderzaka i lamp, zobaczenia co potrzebuje, złożenia wszystkiego, wizyty w sklepie i ponownego demontażu i składania trochę mnie zniechęca...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności