agamek12 Zgłoś #81 Napisano 23 Sierpnia 2015 Oczywiście, że tak Rozumiem, że Twoja odpowiedź po przeczytaniu całego tematu oznacza mniej więcej tyle: "Tak, możesz jechać do diagnosty niedysponującego VAS, VAG lub innym VCDS-em, bo programowe przygotowanie auta nie jest niezbędne do prawidłowego ustawienia ksenonów w Twoim samochodzie"... Tak czy nie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lopezpb Zgłoś #82 Napisano 23 Sierpnia 2015 Tak, do ustawienia nie potrzebujesz VCDSa tylko klucz imbusowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popiolek4 Zgłoś #83 Napisano 23 Sierpnia 2015 powiem więcej, klucz imbusowy 6mm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #84 Napisano 23 Sierpnia 2015 A ja dorzucę jeszcze kreskę na ścianie, albo specjalistyczny przyrząd do ustawiania, który jest na każdej stacji diagnostycznej i w co lepszych warsztatach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popiolek4 Zgłoś #85 Napisano 23 Sierpnia 2015 Tylko podniesienie nie wymaga żadnych kombinacji w warsztacie. Wewnętrzne regulacje wystarczy obrócić w prawo na początek o 1/4 obrotu i sprawdzić sobie w nocy na drodze. I to polecam. Dlaczego??? Nie wiem co tam kolega ma za lampy, ale jeśli bi-ksonony diagnosta ustawi na przyrządzie to kolega musi wiedzieć że lampy podnoszą się powyżej 50 a później jeszcze po 120km/h i wtedy to już będą oświetlać czubki drzew. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
agamek12 Zgłoś #86 Napisano 24 Sierpnia 2015 Tylko podniesienie nie wymaga żadnych kombinacji w warsztacie. Wewnętrzne regulacje wystarczy obrócić w prawo na początek o 1/4 obrotu i sprawdzić sobie w nocy na drodze. I to polecam. Dlaczego??? Nie wiem co tam kolega ma za lampy, ale jeśli bi-ksonony diagnosta ustawi na przyrządzie to kolega musi wiedzieć że lampy podnoszą się powyżej 50 a później jeszcze po 120km/h i wtedy to już będą oświetlać czubki drzew. Powiedz mi jeszcze: - pisząc "kręć w prawo" masz na myśli kręcenie "zgodnie z ruchem wskazówek zegara"? - którą ze "śrub" podnoszę zasięg reglektorów? 1, 2 czy 3 z moich fotek? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnowak5615 Zgłoś #87 Napisano 24 Sierpnia 2015 Witam. Wymienilem dzisiaj zarniki. Oczywiscie wiazalo sie to z demontazem lamp. Czy teraz konieczna jest regulacja lamp czy system poziomujacy zalatwia sprawe? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viator Zgłoś #88 Napisano 24 Sierpnia 2015 Powiedz mi jeszcze:- pisząc "kręć w prawo" masz na myśli kręcenie "zgodnie z ruchem wskazówek zegara"? - którą ze "śrub" podnoszę zasięg reglektorów? 1, 2 czy 3 z moich fotek? [ATTACH=CONFIG]135546[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]135547[/ATTACH] Śruba 1 - lewo/prawo (u mnie zadziałała przy pierwszym kręceniu, potem być może się uszkodziła, bo teraz nie daje już żadnych efektów) Śruba 2 - góra/dół Śruba 3 - sam jestem ciekaw do czego służy U mnie światła oświetlają przede wszystkim pobocze, drogi prawie wcale, a długie świecą w niebo. Do dupy te światła są Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lopezpb Zgłoś #89 Napisano 25 Sierpnia 2015 Śruba 1 - lewo/prawo (u mnie zadziałała przy pierwszym kręceniu, potem być może się uszkodziła, bo teraz nie daje już żadnych efektów)... U mnie światła oświetlają przede wszystkim pobocze, drogi prawie wcale, a długie świecą w niebo. Do dupy te światła są i pewnie nadal nie wiesz dlaczego :doh Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
popiolek4 Zgłoś #90 Napisano 25 Sierpnia 2015 Co czuje ze się od profesjonalnego ustawienia nie obejdzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ares43 Zgłoś #91 Napisano 26 Sierpnia 2015 Śruba 3-regulacja doświetlania zakrętów śruba 1-przestała działać to wylamał sie ząb w przekladni na lampie z góry(dwa plastikowe trybiki) w oslonie przykręcone srubą, pod oslone dostaie sie piasek i blokuje przy regulaciJ albo wylamuie sie ząb ja żąb ułamany wypiłowałem i wleiłem zrobiony z blaszki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viator Zgłoś #92 Napisano 26 Sierpnia 2015 i pewnie nadal nie wiesz dlaczego :doh Tak samo było tuz po wymianie żarników w serwisie i rzekomej regulacji świateł, więc to nie moje działanie było przyczyną. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #93 Napisano 27 Sierpnia 2015 Śruba 3-regulacja doświetlania zakrętów A dokladniej statycznego doswietlania zakretow. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viator Zgłoś #94 Napisano 30 Sierpnia 2015 śruba 1-przestała działać to wylamał sie ząb w przekladni na lampie z góry(dwa plastikowe trybiki) w oslonie przykręcone srubą, pod oslone dostaie sie piasek i blokuje przy regulaciJ albo wylamuie sie ząb ja żąb ułamany wypiłowałem i wleiłem zrobiony z blaszki Jak rozumiem do tej operacji trzeba odkręcić zderzak i wyjąć lampy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ares43 Zgłoś #95 Napisano 1 Września 2015 Jak rozumiem do tej operacji trzeba odkręcić zderzak i wyjąć lampy? Niestety tak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
agamek12 Zgłoś #96 Napisano 11 Września 2015 Próbuję znaleźć "manual" wymiany żarnika w B6 - tzn. zdjęcie zderzaka i reflektora. Pomożecie z takim czymś? Dziś próbowałem zdjąć te elementy, ale bez jakichś wskazówek nie wiem co trzyma zderzak i co trzeba odkręcić... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #97 Napisano 11 Września 2015 Poszukaj w warsztacie instrukcji montażu spryskiwaczy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viator Zgłoś #98 Napisano 11 Września 2015 Nie wiem czy wolno wstawiać linki do zewnętrznych stron, ale wystarczy w Google wpisać "passat b6 demontaż zderzaka", instrukcja w pierwszym linku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
agamek12 Zgłoś #99 Napisano 11 Września 2015 Nie wiem czy wolno wstawiać linki do zewnętrznych stron, ale wystarczy w Google wpisać "passat b6 demontaż zderzaka", instrukcja w pierwszym linku. No patrz, nie wpadłem. Szukałem jedynie na jutubie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viator Zgłoś #100 Napisano 12 Września 2015 śruba 1-przestała działać to wylamał sie ząb w przekladni na lampie z góry(dwa plastikowe trybiki) w oslonie przykręcone srubą, pod oslone dostaie sie piasek i blokuje przy regulaciJ albo wylamuie sie ząb ja żąb ułamany wypiłowałem i wleiłem zrobiony z blaszki Nie wiem czemu nie zapytałem o to od razu - na co przykleiłeś ten swój ząbek, jakiej grubości blaszka? Planuję dzisiaj się tym zająć, ale wizja demontażu zderzaka i lamp, zobaczenia co potrzebuje, złożenia wszystkiego, wizyty w sklepie i ponownego demontażu i składania trochę mnie zniechęca... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach