Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wyprać?:eek: O takim pomyśle jeszcze nie słyszałem:eek: Jeszcze mam 3 pytania do Ciebie: czym czyściłeś odbłyśnik i czym je skleiłeś? Jak z szczelnością takich lamp?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość maslog

Wyprać w wodzie... a nie w pralce automatycznej:622::622::622:

kleiłem dokładnie tak samo. Czyli suszarka, rozgrzałem krawędzie i z powrotem je złożyłem. Czyściłem płynem CLIN i jakąś miękką szmatką. Lampy nie parują.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a po co rozklejac lampe? mozna w duzo prostszy sposob odkrecic pokrywe wyjac zarowke i silniczek do regolacji nastepnie zapozyczyc od zony gabke do mycia naczyn czy jaka kolwiek inna rozerwac na kilkanascie kawalkow nalac cieplej wody plynu i potrzasac kilka minut a kawalki gabek zrobia swoje potem wylac wydostac gabki i dobrze wyplukac , przed zlozeniem dokladnie wysuszyc bo bedzie parowala pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wtrące się i ja,jeśli ktoś pisze o tym że ma dobrą barwę żarnika ,a nie wie jak powinien świecić i czy swiecą tak wszystkie żarniki w passatach,to widać że za bardzo się na tym nie zna,więc proponuję wymienić żarniki na nowe,a nie dyskutować o tym że ma odpowiednią barwę i szukać innej przyczyny,bo wystarczy 3-4 lata aby żarniki mogły się wypalić,tym bardziej że cały czas jeździmy na światłach,więc okres wypalania żarnika może się mocno skrócić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mikolaj1

Kolega martin moze miec racje z niewypoziomowanymi reflektorami gdyz sam tak mialem!! Kupilem paska w Niemczech i jazda 900km byla udreka bo swiatla mi za nisko swiecily. Po podlaczeniu pod VAGa i wypoziomowaniu ich wszystko wrocilo do normy.

Druga sprawa to z pewnoscia nie trzeba zdejmowac zderzaka by wyjac cale reflektory. Odkrecasz 3 sruby na torxa, odlaczasz przewody i delikatnie wyjmujesz reflektor.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Druga sprawa to z pewnoscia nie trzeba zdejmowac zderzaka by wyjac cale reflektory. Odkrecasz 3 sruby na torxa, odlaczasz przewody i delikatnie wyjmujesz reflektor.

 

A ja Ci powiem że z pewnością trzeba, gdybyś nie zauważył to założyciel tematu ma paska 3BG, a nie 3B.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jestem szczęśliwym posiadaczem passata b5 od niedawna.

 

Ja czytajac tego posta stwierdzilem ze to nie jest B5fl!! I nie wchodzilem na jego profil by sprawdzic czy pisze pprawnie czy nie.

 

A ja Ci powiem że z pewnością trzeba, gdybyś nie zauważył to założyciel tematu ma paska 3BG, a nie 3B.

 

Wtedy sie zgodze co do passata po liftingu ze nalezy sciagnac reflektory.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio się bardzo przyglądałem xenonom z bliska i jedno światło jest już lekko fioletowe więc macie wszyscy racje żarniki trzeba powoli wymieniać. Dzięki maslog że powiedziałeś o tych brudnych soczewkach nigdy bym na to nie wpadł masz w 100% racje są strasznie mocno zaśniedziałe-brudne strzał w 10 dobrze że nie kupiłem tych żarników bo na razie trzeba na pewno wyczyścić soczewki później jak będę miał kasę to kupie żarniki jeszcze chciałem sie zapytać czy da sie te soczewki samemu wyczyścić chętnie bym to zrobił w sobote niedziele sam niż zawoził to do zrobienia znowu by kase trzeba było wydać co trzeba zdjąć oprócz zderzaka i lampy jak wyjąć tą soczewkę to jest właśnie najważniejsze jak się do niej dostać żeby ją wyczyścić ?? bardzo proszę o odpowiedź !!!!!!! dziękuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość maslog

Ja Ci już nie pomogę bo ja mam inny model i u mnie wygląda to trochę inaczej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok. dzięki i dzięki że wiedziałeś że przyczyną słabego świecenia są brudne soczewki Dziękuje wszystkim za pomoc pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam u siebie w Pasku nieoryginalny xenon, strasznie słabo świecą, co robić ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pokaz najpierw jak swieca, moze masz odbylysniki wypalone. Dokladalej xenon do zwyklych lamp czy masz jakies 'tuningowe' lampy z xenonem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po zakupie auta okazało się, że moje xenony słabo świeciły, jedna żarówka przerywała, kupiłem nowe po 50 zł za szt. DSC_0030_1.jpg

i świeciły prawidłowo ale nadal słabo, na forum znalazłem info, że to wina odbłyśników. Demontaż zderzakamms_20160113_141513.jpg

lampy na stół, soczewki troszke były zakurzone, wystarczyła szmatka,a tak wyglądały odbłyśnikimms_20160129_203747.jpg

Wysłałem same zdemontowane wypalone odbłysniki do regeneracji- napylania próżniowego mms_20161029_130643.jpg na AleDrogo sa po 35 zł+ 8 zł przesyłka, w ASO 35,06 zł odbiór osobisty- kupiłem i odebrałem,lampa w środku jest trochę brudna a czyszczenie chyba bez rozklejania sie nie obejdzie- ktoś czyścił klosz w środku w 3BG ?

mms_20160128_194347.jpg

IMG-20160118-WA0002.jpg

mms_20160204_115021.jpg

Edytowane przez KĘTman
Dopisanie ceny żarówek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja czyściłem...zrobiłem wycierek z drutu aluminiowego i mikrofibry. Przez otwór po soczewce delikatnie wyczyściłem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jestem w trakcie czyszczenia i "polepszania świecenia".

nowe odbłyśniki, czyszczenie i nowe żarniki. śmiga jak nówka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć, na przeglądzie wyszło że mam słabo świecące ksenony. Gość doradzał wymianę. I tu pojawia się pytanie. Czym się różnią reflektory katalogowe od Volkswagena o numerach 3B7 941 017 M 3B7 941 018 M od reflektorów Helli 1EL 008 340-071, 1EL 008 340-081 ??? Te pierwsze za komplet kosztują 6000 z hakiem a te drugie 3000. Czy w tym przypadku płaci się za zanczek VW czy jest między nimi jakaś różnica? Za 3000 mógłbym kupić ale za 6000 już nie. Czy te tańsze reflektory będą mieć automatyczne poziomowanie? I w ogóle jaka jest przyczyna słabego świecenia? Na pewno zmatowiony klosz ale czy tylko? Nie chciałbym się wykosztować na nowe reflektory jeżeli przyczyna była by np. w przetwornicy. Jak rozpoznać przyczynę słabego świecenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oddaj swoje lampy do regeneracji i dostaniesz przywrócone do stanu fabrycznego za ułamek ceny nowych.  

A cena 6000zł to zapewne właśnie znaczek VW + ASO. 

Wyczyszczą soczewki, natrysną nowy chrom, przepolerują klosze, lampa będzie świecić jak nowa za ułamek ceny nowej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności