Qdlik Zgłoś #241 Napisano 4 Czerwca 2013 jesteś pewien, że jak włożysz stary licznik to wszystko jest ok? sprawdzałeś? jeśli tak, to wina leży w liczniku.. podjedź do jakiegoś elektronika, wydrukuj mu schemat licznika i niech sprawdzi wszystko... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rav999 Zgłoś #242 Napisano 4 Czerwca 2013 Jestem pewny. Na tym też jest okej, to się zdarza czasami, raz na 20 odpaleń ? stary licznik wsadzałem, wszystko jest w porządku. ---------- Dodano o 22:33 ---------- Poprzednia wiadomość o 22:26 ---------- + nie świeci jedna dioda, choć żarówka nie jest spalona. Pierwsza od lewej.(chodzi o podświetlenie) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #243 Napisano 4 Czerwca 2013 to musisz podjechać do jakiegoś elektronika i niech sprawdzi licznik... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yaros79 Zgłoś #244 Napisano 5 Czerwca 2013 A ja mam pytanie: Wymieniłem w moim 1.8 ABS zegar na 2.0 2E z MFA. Czy muszę zmiwniać wsad licznika żeby prawidłowo pokazywał spalanie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukanio913 Zgłoś #245 Napisano 22 Czerwca 2013 (edytowane) witam.szukam osoby chętnej na zamianę liczników ja posiadam wersje z jedną kontrolką od kierunków i linką z tyłu Edytowane 22 Czerwca 2013 przez lukanio913 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #246 Napisano 22 Czerwca 2013 Czy muszę zmiwniać wsad licznika żeby prawidłowo pokazywał spalanie? Nie, nic nie musisz kombinować w liczniku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
brelo Zgłoś #247 Napisano 20 Stycznia 2014 Witam,mam problem z obrotomierzem,wstawiłem licznik z MFA i obrotomierz faluje i źle odczytuje obroty,co może być przyczyną takiego stanu ? Tutaj Filmik : Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bymbol Zgłoś #248 Napisano 20 Stycznia 2014 (edytowane) Podobną sytuacje miałem u siebie po wciśnięciu gazu skakał jak szalony obrotomierz i przekłamywał(swój licznik składałem z trzech) pomogło wyciągniecie samego obrotomierza i z tylu za nim było coś w stylu śrubki ale lekko się kręciło jakiś potencjometr chyba, krecąc nim i wkładajac w obudowe udało mi sie to skalibrowac i wszysko do dzisiaj chodzi ładnie, liczników całych wyciagać nie trzeba wystarczy ze zdejmiesz szybe i wyciagasz obrotek jest wsuwany krecisz tym czyms wkladasz spowrotem i patrzysz co sie dzieje. Dobrze by bylo żebyś jeszcze dokladnie sprawdził wszystkie połączenia zaczynając od cewki bo chyba z tamtąd idzie sygnał bynajmniej ja mam tak zrobione gdyż wogóle nie miałem inst. pod obrotek. Edytowane 20 Stycznia 2014 przez bymbol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
brelo Zgłoś #249 Napisano 20 Stycznia 2014 licznik masz VDO czy MotoMeter ? ta śrubka jest w płycie licznika czy w oborotomierzu ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JacoVR6 Zgłoś #250 Napisano 21 Stycznia 2014 A ja zakupiłem liczni z obrotomierzem MotoMeter na linkę celem założenia do AAZ mój to VDO przełożenie te same 290 i mimo tego obrotomierz nie chce działać. to znaczy po odpaleniu wskazówka pokazuje jakieś 5500obr/min jak dodam gazu wraca do 4500obr/min i gdy zdejmę nogę dalej 5500obr/min ma koś pomysł w czym jest problem?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rafał1993 Zgłoś #251 Napisano 21 Stycznia 2014 Witam,mam problem z obrotomierzem,wstawiłem licznik z MFA i obrotomierz faluje i źle odczytuje obroty,co może być przyczyną takiego stanu ? Tutaj Filmik : Na 10pin licznika należy podać sygnał z białozielonego lub czarnozielonego przewodu modułu zapłonowego znajdującego się przy komputerze obok filtra kabinowego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bymbol Zgłoś #252 Napisano 21 Stycznia 2014 Śrubka jest w obrotomierzu ---------- Dodano o 23:38 ---------- Poprzednia wiadomość o 23:36 ---------- Na 10pin licznika należy podać sygnał z białozielonego lub czarnozielonego przewodu modułu zapłonowego znajdującego się przy komputerze obok filtra kabinowego. Chodzi o ten moduł co wychodzi kabel do aparatu tzw; palca ---------- Dodano o 23:45 ---------- Poprzednia wiadomość o 23:38 ---------- licznik masz VDO czy MotoMeter ? MotoMeter Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Navi Zgłoś #253 Napisano 11 Lutego 2014 Witam , mam pytanie co do wymiany liczników ze zwykłego na MFA , otóż mam 2 passaty 1.8 i chciał bym zmienić z licznika bez obrotomierza i jedną diodą kierunkowskazów , prędkościomierz na linke na licznik z 2 passata który posiada obrotomierz , komputer MFA i 2 osobne diody kierunkowskazów prędkościomierz bez linki . Po podłączeniu go obrotomierz skacze i pokazuje nie prawidłowe obroty . Jak już wcześniej wspomniałem mam 2 passka i chcę sie dowiedzieć czy problem było by po prostu "przeszczepić" kable z jednego do drugiego jest przy tym dużo roboty ? Kolejna sprawa , gdzie podłączyć tą rurkę która odchodzi od licznika ? Ps . nie zależy mi na MFA , jedynie na obrotomierzu i kierunkowskazach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #254 Napisano 13 Lutego 2014 (edytowane) z 2 passata który posiada obrotomierzem Jaki silnik w tym drugim pasku? Też 1,8. Musisz sprawdzić czy we wtyczce masz sygnał z cewki. Multimetrem sprawdź czy jest przejście z cewki na odpowiedni pin we wtyczce. Jak przejście jest to moze trzeba poprawić luty w liczniku...te najbliżej wtyczki. gdzie podłączyć tą rurkę która odchodzi od licznika ? W kolektor ssący między zaworami a przepustnicą. Edytowane 13 Lutego 2014 przez lebow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nails7 Zgłoś #255 Napisano 18 Lutego 2014 Witam, Mam podobny problem, chciałbym zmienić zegary w moim pasku b3 2.0 e2 115km. Aktualnie posiadam identyczne zegary jak na zdjęciu (zdjęcie zapożyczone z forum) Interesują mnie te zegary : Czy jest możliwość że będzie wszystko działało po zamianie ? Dodam że aktualny licznik mam na linke. Dziękuje za wszelkie sygestie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #256 Napisano 18 Lutego 2014 (edytowane) Czy jest możliwość że będzie wszystko działało po zamianie ? Nie. Poczytaj wątki o zegarach. Podpowiem Ci tylko że aby licznik działał musisz mieć jeszcze -impulsator w skrzyni zamiast obecnego napędu linki,...tylko przekładamy bez zbędnych przeróbek Aby zadziałało MFA na wszystkich funkcjach to musisz mieć -czujnik temp oleju w obudowie filtra oleju -czujnik temp otoczenia w zderzaku -kawałek gumowego wężyka aby podpiąć licznik pod kolektor ssacy -wiązkę od licznika z MFA i licznikiem cyfrowym lub prowadzisz własne kable...ale lepiej załatwić wiązkę -sprawdx tez czy w zbiorniczku wyrównawczym masz jakaś wtyczke elektryczną Schemat wtyczki i dokładniejsza lokalizacja czujników znajdziesz na forum Edytowane 18 Lutego 2014 przez lebow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #257 Napisano 18 Lutego 2014 Czy jest możliwość że będzie wszystko działało po zamianie ? Zacznij od przeczytania pierwszego postu.. i kolejnych.. A dopowiem tylko tyle że aby uruchomić licznik z MFA jest trochę zabawy. Edit: Nie spodziewałem się Ciebie Włodziu tutaj o tej godzinie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #258 Napisano 18 Lutego 2014 Aktualnie posiadam identyczne zegary jak na zdjęciu (zdjęcie zapożyczone z forum) [ATTACH=CONFIG]114701[/ATTACH] W tym roczniku kontrolka na dole?! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #259 Napisano 18 Lutego 2014 Pewnie jakieś mody już były robione... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nails7 Zgłoś #260 Napisano 18 Lutego 2014 Faktycznie drodzy koledzy forumowicze, mój błąd. Kontrolki kierunkowskazów mam u góry podzielone na prawą i lewą. Przepraszam za mój brak profesjonalizmu, jednakże dopiero się uczę na temat mojego paska Kolejne pytanie, czy ewentualnie takie zegary mogły by działać ? http://allegro.pl/show_item.php?item=3983810045 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach