Skocz do zawartości
r0mek

Wymiana zegarów na wersję z obrotomierzem.

Rekomendowane odpowiedzi

jesteś pewien, że jak włożysz stary licznik to wszystko jest ok? sprawdzałeś? jeśli tak, to wina leży w liczniku.. podjedź do jakiegoś elektronika, wydrukuj mu schemat licznika i niech sprawdzi wszystko...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem pewny. Na tym też jest okej, to się zdarza czasami, raz na 20 odpaleń ? stary licznik wsadzałem, wszystko jest w porządku.

 

---------- Dodano o 22:33 ---------- Poprzednia wiadomość o 22:26 ----------

 

+ nie świeci jedna dioda, choć żarówka nie jest spalona. Pierwsza od lewej.(chodzi o podświetlenie)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to musisz podjechać do jakiegoś elektronika i niech sprawdzi licznik...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja mam pytanie: Wymieniłem w moim 1.8 ABS zegar na 2.0 2E z MFA. Czy muszę zmiwniać wsad licznika żeby prawidłowo pokazywał spalanie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam.szukam osoby chętnej na zamianę liczników ja posiadam wersje z jedną kontrolką od kierunków i linką z tyłu :)

Edytowane przez lukanio913

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy muszę zmiwniać wsad licznika żeby prawidłowo pokazywał spalanie?

Nie, nic nie musisz kombinować w liczniku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,mam problem z obrotomierzem,wstawiłem licznik z MFA i obrotomierz faluje i źle odczytuje obroty,co może być przyczyną takiego stanu ? Tutaj Filmik :

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podobną sytuacje miałem u siebie po wciśnięciu gazu skakał jak szalony obrotomierz i przekłamywał(swój licznik składałem z trzech) pomogło wyciągniecie samego obrotomierza i z tylu za nim było coś w stylu śrubki ale lekko się kręciło jakiś potencjometr chyba, krecąc nim i wkładajac w obudowe udało mi sie to skalibrowac i wszysko do dzisiaj chodzi ładnie, liczników całych wyciagać nie trzeba wystarczy ze zdejmiesz szybe i wyciagasz obrotek jest wsuwany krecisz tym czyms wkladasz spowrotem i patrzysz co sie dzieje. Dobrze by bylo żebyś jeszcze dokladnie sprawdził wszystkie połączenia zaczynając od cewki bo chyba z tamtąd idzie sygnał bynajmniej ja mam tak zrobione gdyż wogóle nie miałem inst. pod obrotek.

Edytowane przez bymbol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

licznik masz VDO czy MotoMeter ? ta śrubka jest w płycie licznika czy w oborotomierzu ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja zakupiłem liczni z obrotomierzem MotoMeter na linkę celem założenia do AAZ mój to VDO przełożenie te same 290 i mimo tego obrotomierz nie chce działać. to znaczy po odpaleniu wskazówka pokazuje jakieś 5500obr/min jak dodam gazu wraca do 4500obr/min i gdy zdejmę nogę dalej 5500obr/min ma koś pomysł w czym jest problem??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam,mam problem z obrotomierzem,wstawiłem licznik z MFA i obrotomierz faluje i źle odczytuje obroty,co może być przyczyną takiego stanu ? Tutaj Filmik :

Na 10pin licznika należy podać sygnał z białozielonego lub czarnozielonego przewodu modułu zapłonowego znajdującego się przy komputerze obok filtra kabinowego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Śrubka jest w obrotomierzu

 

---------- Dodano o 23:38 ---------- Poprzednia wiadomość o 23:36 ----------

 

Na 10pin licznika należy podać sygnał z białozielonego lub czarnozielonego przewodu modułu zapłonowego znajdującego się przy komputerze obok filtra kabinowego.

 

Chodzi o ten moduł co wychodzi kabel do aparatu tzw; palca

 

---------- Dodano o 23:45 ---------- Poprzednia wiadomość o 23:38 ----------

 

licznik masz VDO czy MotoMeter ?

MotoMeter

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Navi

Witam , mam pytanie co do wymiany liczników ze zwykłego na MFA , otóż mam 2 passaty 1.8 i chciał bym zmienić z licznika bez obrotomierza i jedną diodą kierunkowskazów , prędkościomierz na linke na licznik z 2 passata który posiada obrotomierz , komputer MFA i 2 osobne diody kierunkowskazów prędkościomierz bez linki . Po podłączeniu go obrotomierz skacze i pokazuje nie prawidłowe obroty . Jak już wcześniej wspomniałem mam 2 passka i chcę sie dowiedzieć czy problem było by po prostu "przeszczepić" kable z jednego do drugiego jest przy tym dużo roboty ? Kolejna sprawa , gdzie podłączyć tą rurkę która odchodzi od licznika ?

 

Ps . nie zależy mi na MFA , jedynie na obrotomierzu i kierunkowskazach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
z 2 passata który posiada obrotomierzem

Jaki silnik w tym drugim pasku? Też 1,8.

Musisz sprawdzić czy we wtyczce masz sygnał z cewki.

Multimetrem sprawdź czy jest przejście z cewki na odpowiedni pin we wtyczce.

Jak przejście jest to moze trzeba poprawić luty w liczniku...te najbliżej wtyczki.

 

 

gdzie podłączyć tą rurkę która odchodzi od licznika ?

W kolektor ssący między zaworami a przepustnicą.

Edytowane przez lebow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Mam podobny problem, chciałbym zmienić zegary w moim pasku b3 2.0 e2 115km. Aktualnie posiadam identyczne zegary jak na zdjęciu (zdjęcie zapożyczone z forum)

ecc8beb3ef4c1d18med.jpg

 

Interesują mnie te zegary :

 

3986654542.jpg

 

Czy jest możliwość że będzie wszystko działało po zamianie ? Dodam że aktualny licznik mam na linke.

Dziękuje za wszelkie sygestie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy jest możliwość że będzie wszystko działało po zamianie ?

Nie.

Poczytaj wątki o zegarach.

Podpowiem Ci tylko że aby licznik działał musisz mieć jeszcze

-impulsator w skrzyni zamiast obecnego napędu linki,...tylko przekładamy bez zbędnych przeróbek

Aby zadziałało MFA na wszystkich funkcjach to musisz mieć

-czujnik temp oleju w obudowie filtra oleju

-czujnik temp otoczenia w zderzaku

-kawałek gumowego wężyka aby podpiąć licznik pod kolektor ssacy

-wiązkę od licznika z MFA i licznikiem cyfrowym lub prowadzisz własne kable...ale lepiej załatwić wiązkę

-sprawdx tez czy w zbiorniczku wyrównawczym masz jakaś wtyczke elektryczną

Schemat wtyczki i dokładniejsza lokalizacja czujników znajdziesz na forum

Edytowane przez lebow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy jest możliwość że będzie wszystko działało po zamianie ?

Zacznij od przeczytania pierwszego postu.. i kolejnych.. A dopowiem tylko tyle że aby uruchomić licznik z MFA jest trochę zabawy.

 

Edit: Nie spodziewałem się Ciebie Włodziu tutaj o tej godzinie :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Aktualnie posiadam identyczne zegary jak na zdjęciu (zdjęcie zapożyczone z forum)

[ATTACH=CONFIG]114701[/ATTACH]

 

W tym roczniku kontrolka na dole?!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie jakieś mody już były robione... ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie drodzy koledzy forumowicze, mój błąd. Kontrolki kierunkowskazów mam u góry podzielone na prawą i lewą.

Przepraszam za mój brak profesjonalizmu, jednakże dopiero się uczę na temat mojego paska :)

 

Kolejne pytanie, czy ewentualnie takie zegary mogły by działać ?

http://allegro.pl/show_item.php?item=3983810045

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności