cysiokysio Zgłoś #21 Napisano 9 Marca 2009 Wydaje mi się że aby ruszyć ten elektrozaworek w pompie to jednak powinno się tam pojawić konkretne napięcie, wniosek z tego że szukaj przyczyny raczej właśnie zwjązanej z tym immo lub stacyjką. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adik__ Zgłoś #22 Napisano 9 Marca 2009 mam taki sam silnik w swoim i na pompie jest elektro zawór.. nawet jesli "wsówka" jest luźna to zawór sie nie otworzy i co za tym idzie nie poda paliwa a wtedy kręć se choćbyś mial akumulator posadzić.. sprawdź to.. a co do filtra to poranne palenie utrudniało wracające paliwo z filtra do baku. zamontowałem zaraz przed filtrem zaworek "kierunkowy" zapobiega wracaniu paliwa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cysiokysio Zgłoś #23 Napisano 9 Marca 2009 mam taki sam silnik w swoim i na pompie jest elektro zawór.. nawet jesli "wsówka" jest luźna to zawór sie nie otworzy i co za tym idzie nie poda paliwa a możesz sprawdzić jakie tam masz napięcie ewentualnie wpiąć żarówkę i zobaczyć czy się zapali? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adik__ Zgłoś #24 Napisano 9 Marca 2009 zobacze jak ojciec wróci ale wg mnie napięcie powinno byc na zapłonie. a gdy silnik jest uruchomiony i sie zdejmie tą wtyczke to momentalnie silnik gaśnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jakubm_wro Zgłoś #25 Napisano 10 Marca 2009 panowie, dziekuje za pomoc. male podsumowanie mojego przypadku - neistety nie poradzilem sobie sam przez caly dzien i popoludniu passek "pojechal" do warsztatu. wlasnie dzwonili z diagnoza - padniety immo (mam nadzieje ze to diagnoza ostateczna, bo to chyba lepsze niz pompa:) ) pozdrawiam, kuba Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adik__ Zgłoś #26 Napisano 10 Marca 2009 korzystając z okazji chciałbym zapytać co to immo ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #27 Napisano 10 Marca 2009 korzystając z okazji chciałbym zapytać co to immo ? Immobiliser. Koniecznie to poczytaj, będziesz wiedział. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adik__ Zgłoś #28 Napisano 10 Marca 2009 co to Immobiliser to ja wiem tylko ten skrót mnie zmylil hehe dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jakubm_wro Zgłoś #29 Napisano 11 Marca 2009 tylko ten skrót mnie zmylil taki skrot myslowy - jak widac mylacy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cysiokysio Zgłoś #30 Napisano 11 Marca 2009 i jak mechanik sobie z tym poradził? odcioł immo czy coś naprawiał? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość samael76 Zgłoś #31 Napisano 11 Kwietnia 2009 (edytowane) Witam ja dołączę sie z takim podobnym problemem Od jakiegoś czasu zaczeła mi szwankowac pompka raz pompowała a drugim razem nie ,no i padła mam autko w Gazie wiec teraz odpalam go na gazie,nie chce jej teraz wyciągac bo mi auto jest potrzebne .w sklepie powiedzieli mi 250zł za pompę wiem ze na allegro są dużo tańsze i orginała można znalesc BOCHA.za 100zł ale niewiem jakie ma ta moja oznaczenia ..z tego co czytałem w instrukcji to powinna miec 0,035 do 0,045 MPa niestety ale w aukcjach allegro nikt nie opisuje tego parametru . Proszę jesli ktoś wymieniał to niech poda numer katalogowy ... Mam pytanko wie ktoś jak zrobic wyłącznik pompki paliwowej wiem że można ale nie wiem jak .... Edytowane 28 Kwietnia 2009 przez samael76 pytanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach