J@ceq Zgłoś #261 Napisano 22 Kwietnia 2011 No właśnie a jak jest z tymi przeglądami jak ktoś ma zainstalowane HIDy?Jeśli stacja diagnostyczna nie miała kłopotów z policją i są świadomi nielegalu to niektórzy diagności przepuszczają auta jeśli są montowane w soczewkach a jeśli już się przejechali jak powyżej opisałem to nie przepuszczą auta za ..uja. Co do montazu w B6 nie wiem czy trzeba czy nie w B5 fl jest guma i pod nią można przeciągnąć przewody. W sprinterze mam przewiercone otwory na samym dnie plastykowej obudowy lampy i tamtędy przeciągnięte (takiego kupiłem). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #262 Napisano 22 Kwietnia 2011 Ja miałem w b5fl tak jak Jacek pod gumą pociągnięte. A w b6 trzeba by zrobić małą dziurkę te przewody nie są grube. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin9962 Zgłoś #263 Napisano 22 Kwietnia 2011 a czy ktoś nie wiem ma fotki albo czy może zrobić i pokazać jak taki zestaw HID ma być zamontowany itp ? chodzi mi dokładnie o żarówkę w soczewce i te całe kable itp jak one tam mają być usadzone.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Damiano0010 Zgłoś #264 Napisano 2 Maja 2011 Witam ! Czy ktoś z was próbował przestawiać światła na xenon-y w programie Vag commander 1.4 ?. Mam ten problem że nie wiem w jaki kanał wejść w sterowniku Bordnetz. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Don Sulco Zgłoś #265 Napisano 4 Maja 2011 Czołem! Czy ktoś miał okazję bezpośrednio porównać jak świecą lampy soczewkowe H7 + HID z oryginalnymi biksenonami? Czy różnica jest znaczna? Pytam się bo muszę w swoim aucie wymienić standardowe H7 które mają jakiś feler na nowe lub na oryginalne biksenony (używane niestety). Dodam że mam HIDa który działa u mnie bezproblemowo i nie wiem co zrobić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oczko18 Zgłoś #266 Napisano 4 Maja 2011 Ja też mam ochotę kupić bi-xenon. Wydaje mi się że bardziej na niebiesko świecą hidy i to ładniej wygląda ale nie o to chodzi. W sumie widziałem na necie żarniki do bi-xenonu które miały też 6000k i pasowały do paska b6. Jedyny minus to cena(1500zł lampy kpl. moduł,przetwornica,żarnik)+przejściówki na każdą lampę jakiś 100zł za szt. a o spryskiwaczach i samopoziomowaniu nie wspomnę. I oczywiście moduł komfortu musi mieć 23bity. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Don Sulco Zgłoś #267 Napisano 4 Maja 2011 I oczywiście moduł komfortu musi mieć 23bity. A o co chodzi z tym modułem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
oczko18 Zgłoś #268 Napisano 4 Maja 2011 23 bit odpowiada za bi-xenon bez ustawienia modułu zaświecą Ci na chwile i zgasną i koniec na allegro chodzą po 300zł musisz szukać z literą "J" one są najwyższe i maja nawet 30 bitów. Im więcej bitów tym więcej bajerów możesz adaptować w samochodzie. Np. 30 bit odpowiada za doświetlanie zakrętów halogenami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Don Sulco Zgłoś #269 Napisano 6 Maja 2011 Witam ponownie Coś mi się wydaje że raczej kupię nowe lampy H7 i wstawie HIDa. Co sądzicie o lampach produkcji np. DEPO lub innych zamienników. Jak z jakością bo słyszałem bardzo wiele sprzecznych opinii. Dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
api13 Zgłoś #270 Napisano 6 Maja 2011 (edytowane) Czy ktoś miał okazję bezpośrednio porównać jak świecą lampy soczewkowe H7 + HID z oryginalnymi biksenonami? Czy różnica jest znaczna?Pytam się bo muszę w swoim aucie wymienić standardowe H7 które mają jakiś feler na nowe lub na oryginalne biksenony (używane niestety). Dodam że mam HIDa który działa u mnie bezproblemowo i nie wiem co zrobić? Tak miałem nie raz i nie dwa. I obiektywnie mówiąc to gdy auta stoją obok siebie i patrzysz na nie z pewnej odległości, prawie nie widać różnicy. Da się powiedzieć ze lepiej świecą oryginalne lampy bi ale dramatycznej różnicy nie zobaczysz. Pomijając skrętny strumień światła oraz doświetlenie, oryginalne lampy maja jedną kolosalną przewagę a mianowicie bi czyli długie też xenon. Po włączeniu światel drogowych masz niemal dzień przed autem, czego o światłach h7 powiedzieć się nie da. Co do zamienników to jakiś czas temu się z tego wyleczyłem, bo gdyby były takie super a do tego dużo tańsze to zapewne szły by na pierwszy montaż w dobie kryzysu i oszczędności. Bawią mnie teksty że w zasadzie nie ma różnicy i to "w zasadzie" jest kluczem do tematu. A tak nawiasem mówiąc mam 2 lampy oryginalne h7 do sprzedania. Edytowane 6 Maja 2011 przez api13 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skrzypek1975 Zgłoś #271 Napisano 6 Maja 2011 Witam ponownieCoś mi się wydaje że raczej kupię nowe lampy H7 i wstawie HIDa. Co sądzicie o lampach produkcji np. DEPO lub innych zamienników. Jak z jakością bo słyszałem bardzo wiele sprzecznych opinii. Dzięki Ale Męczysz z tymi lampami.Najpierw hid pózniej bixenon.Zdecyduj się w końcu!Z drugiej strony patrząc na twój model to dobrze że tylko takie problemy Masz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skrzypek1975 Zgłoś #272 Napisano 5 Lipca 2011 Siema. W końcu po paru tygodniach zdecydowałem się na hidy.Zależało mi na takich z którymi nie będzie żadnych problemów (błędów przepalonych żarówek,błysków itp).Wybór jak wiemy jest duży i pod względem ceny jak i jakości.Wybrałem hidy firmy "VERTEX" canbus pro.Zero problemów zarówno od strony montażu (pierwszy raz zakładałem zajęło mi to 30min) jak i działania. Barwa oczywiście 4300K,jazda w nocy w końcu sprawia przyjemność.Cena 280zł polecam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin9962 Zgłoś #273 Napisano 5 Lipca 2011 mam to samo pudełko a czy ta sama firma to nie mam pojęcia ale też właśnie z can-bus tylko że mam 6000k i różnica kolosalna jest ! warto wydać raz a porządnie na dobry zestaw H.I.D. niż kupować żarówki jakieś osram night braker i wymieniać po 3 miesiącach buu:( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bili61 Zgłoś #274 Napisano 14 Lipca 2011 Witam. Jestem nowy. Ostatnio po wieczornej wycieczce postanowiłem zmienić standardowe oświetlenie na HID. Powiem tylko tyle, że nie ma porównania, światło idealne i cena żarników w cenie 30-40zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin9962 Zgłoś #275 Napisano 14 Lipca 2011 Powiem tylko tyle, że nie ma porównania, światło idealne dokładnie wolę wydać więcej na dobry zestaw i mieć idealne światło a nie jakieś "świeczki" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DANIEL111 Zgłoś #276 Napisano 15 Lipca 2011 Ale jak spowodujesz wybadek/kolizję na zenonach/hid to niestety możesz się zdziwić jak zostaniesz pociagniety do odpowiedzialnosci Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
carlo55 Zgłoś #277 Napisano 3 Sierpnia 2011 witam. Z góry mówię że szukałem ale nie mogłem znaleźć. Jak zmienić VCDS'em oświetlenie na xenon? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trokadero Zgłoś #278 Napisano 3 Sierpnia 2011 W module komfortu długie kodowanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #279 Napisano 3 Sierpnia 2011 witam. Z góry mówię że szukałem ale nie mogłem znaleźć. Jak zmienić VCDS'em oświetlenie na xenon? W module komfortu długie kodowanie. Dokładnie to Centralna elektronika (09) i Byte 00 Bit 1. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skrzypek1975 Zgłoś #280 Napisano 5 Sierpnia 2011 Ale jak spowodujesz wybadek/kolizję na zenonach/hid to niestety możesz się zdziwić jak zostaniesz pociagniety do odpowiedzialnosci Jakieś przykłady? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach