Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, mariusz_k90 napisał:

 byte 03 - bit 4 aktywowany.

Ogółem w kodzie nic się nie zmieniło ale zapisało i tak zmiany,

Co masz na myśli?

Jakie masz teraz kodowanie?

Co do obciążenia kostek to musiałbyś dobrać doświadczalnie rezystory, ale to będzie kawał grzejnika. Nominalnie jest tam 55W na stronę. Ty piszesz, że przy 35W jeszcze jest OK. Myślę, że poniżej 20W to raczej się nie da zejść - zgaduję. Tak czy inaczej będzie się to mocno grzało.

A sprawdzałeś te HID'y z zasilaniem bezpośrednio z aku? Nie pulsują?

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 godzin temu, mariusz_k90 napisał:

bo nie ogarniam za dobrze tematu wymiany bordnetzu

A co tu ogarniać? Spisujesz kodowanie, wypinasz wtyczki, wkładasz nowy, zapinasz wtyczki i kodujesz. 9_9

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
18 godzin temu, nTomek napisał:

A sprawdzałeś te HID'y z zasilaniem bezpośrednio z aku? Nie pulsują?

To się wydawało za proste.

Już szukałem informacji na temat obciążenia instalacji żarówki w vw pod przekaźnik, nawet moduł już upatrzyłem.

Jednak coś mnie w końcu podkusiło.. podepnę pod aku.

:mur

 

Xenon migota pod akumulatorem. Jednak to nie jest przygasanie, na odpalonym silniku zauważyłem, że zmienił swoją barwę na bardziej ciepło białą, zniknęły lekko błękitne poświaty z ścian w garażu.

To migotanie przypomina takie bardziej lekkie drżenie. Następuje dopiero jakieś 10 sekund po rozpaleniu żarnika, wygląda jakby żarnik nie mógł się rozpalić do końca.

Teraz nie wiem, przetwornica czy żarniki do kitu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam, że post pod postem, ale problem został rozwiązany w 1000%

Pierwsza sprawa to kupujcie tylko i wyłącznie przetwornice AC, nigdy żadnego DC.

Na DC kolor xenonu bardziej wpada w niebieski, na AC, barwa 5000K wpada nawet w delikatnie żółtawy. Czyli jest jak powinno być. Niebieski kolor w tym przypadku oznaczał, że żarnik nie mógł rozpalić się do końca dlatego pomigiwał. Nie przygasał tylko łapał takie jaśniejsze przebłyski.

Do tego wpięte mam wspomniane wcześniej kondensatory po dwa na stronę 4700uf, i wyłączoną zimną kontrolę żarówek. Nic więcej nie trzeba kodować, żadnego xenonu. Zimna kontrola żarówek też by mogła pozostać włączona, ale komputer wtedy wysyła na wyłączonej żarówce delikatne sygnały by sprawdzić oświetlenie przed odpaleniem pojazdu. Nie warto tym "częstować" przetwornicę.

Przetwornice jakie zastosowałem obecnie to Mtech canbus 64bit AC cyfrowe.

Dziękuję, i pozdrawiam zaangażowanych w pomoc. Jak widać dobra przetwornica to podstawa.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie potrzebuję pomocy. Wie ktoś może lub podrzuci link gdzie mogę kupić adaptery do żarówek h7 do passata b6 ale sprawdzony, nigdzie nie mogę namierzyć?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, marcin_pesel napisał:

Sprawdzałeś w HRF?

https://hidretrofit.pl/sklep/

Niestety nic nie ma. Jeśli ktoś, coś w temacie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jaki adapter  konkretnie masz na myśli ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
33 minuty temu, marcin_pesel napisał:

jaki adapter  konkretnie masz na myśli ? 

Taki jak na zdjęciu, oczywiście z otworem na wylot. Ten adapter ma służyć jako uchwyt-przejsciówka

IMG_20180130_140155.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:dupablada chyba coś innego miałem na myśli 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale po co jakis adapter skoro kupując HIDy H7 wszystko pasuje? Wsadza się go tak jak zarówkę H7.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 godzin temu, tommek7 napisał:

Ale po co jakis adapter skoro kupując HIDy H7 wszystko pasuje? Wsadza się go tak jak zarówkę H7.

Tomku ja akurat nie planuję montować HID-ów. Po prostu potrzebuję takie przejściówki, dlatego zadałem pytanie konkretnie: czy ktoś, coś wie, gdzie można kupić taki adapter.

Edytowane przez grabson7

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 9.02.2018 o 09:15, grabson7 napisał:

Tomku ja akurat nie planuję montować HID-ów. Po prostu potrzebuję takie przejściówki, dlatego zadałem pytanie konkretnie: czy ktoś, coś wie, gdzie można kupić taki adapter.

Witam po raz pierwszy na forum.

Pewnie planujesz H7 LED? Z Valeo temat ciężki, ale da się zrobić. Ja już mam :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 godzin temu, z0mbie napisał:

Witam po raz pierwszy na forum.

Pewnie planujesz H7 LED? Z Valeo temat ciężki, ale da się zrobić. Ja już mam :-)

dokładnie coś mi się tli w głowie, ale dlaczego piszesz, że z Valeo temat ciężki? Nie mam reflektorów Valeo a przejściówki (uchwyty żarówek H7) zakupiłem u chińczyka i czekam na przesyłkę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Temat ciężki, bo w opisach sprzedających LEDy niby pasują do paska B6, a jak kupisz, to się zdziwisz. Kupiłem złe i przez to pierwsze LED miałem na "drogowych". Dlatego teraz jestem szczęśliwym posiadaczem Bi-LEDów :-D
Żeby nie śmiecić HID-ziarzom może założę osobny temat?

Tu tylko napiszę, że LED są lepsze ;-)
(A tak na serio - może kiedyś będzie okazja porównać celem naukowym.).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie sie wtrącę.

 

Chodzi o ten HID, pod ori lampy paska b5 97r. http://allegro.pl/zestaw-hid-xenon-dc-slim-h1-h3-h4-h7-lago-wysy-24h-i5288357603.html  

Plug and play , w teorii spoko, ale jak praktyka. Nie jest to przetwornik Ac tylko DC, canbus mnie nie dotyczy w tym roczniku.

Lampy mam ori zamienniki, odblaski klosze wszytko jest w dobrym stanie, a kurna g.. widzę. Albo jak dam max w gore oślepiam, albo nie oślepiam, ale widzę 10m a dalej ciemność i na nieoświetlonej, po zakrętach przy 120+ ciepło w portkach :ph34r:.

 

Pal go licho legalność, chodzi mi o odp na pyt czy to rzeczywiście duzo lepiej świeci, nie oślepia,po poprawnym ustawieniu wysokości. Nie chodzi o szpan , bo bym zostawił ori , no ale serio jest słabo.

 

 

Edytowane przez mundy1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie przypominam wam że hid to nie jest ksenon,  tylko kurewsko wiejski ksenon, żadna panna na wiejskiej dyskotece nie zdejmie majtek z tego powodu, więc może lepiej zainwestować w regenerację lamp niż komuś świecić po oczach . Gdybym był policjantem to każdemu z takim oświetleniem bym zabierał dowód rejestracyjny. 

Edytowane przez truna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napisałem , że same lampy nie sa wypłowiałe itd. Nowe beda świeciły tak samo, pisałem tez że tu nie chodzi o szpan.

Możliwe ze to wina zamienników, ale nowych oryginałów nie dostane. No ok jeśli to będzie świeciło po oczach, to tez odpada. Przeciez reg wysokości bedzie działać, tam masz zamiennik oryginalnej H7. No chyba ,że światło jest mimo to tak rozproszone. Dlatego wolę zapytać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 2.03.2018 o 22:41, truna napisał:

Panowie przypominam wam że hid to nie jest ksenon,  tylko kurewsko wiejski ksenon, żadna panna na wiejskiej dyskotece nie zdejmie majtek z tego powodu, więc może lepiej zainwestować w regenerację lamp niż komuś świecić po oczach . Gdybym był policjantem to każdemu z takim oświetleniem bym zabierał dowód rejestracyjny. 

Ale czym Ci ten HID ma oślepiać? Skoro lampa nie oślepia na halogenie to czemu ma niby oślepiać na HIDzie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, tommek7 napisał:

Ale czym Ci ten HID ma oślepiać? Skoro lampa nie oślepia na halogenie to czemu ma niby oślepiać na HIDzie?

Nie zrozumiesz do czasu kiedy to Ciebie ktoś nie oślepi. 

Pomijam różnice w tym jak świecą ory ksenony a hidy. 

Miałem jedno i drugie, początkowo hidy ze 3 miesiące w passacie po czym zainstalowałem kompletne rozwiązanie takie jak wyjeżdża z fabryki. Mogę powiedzieć jedno: nigdy więcej HID.

HID to typowy agro-tuning  i wielu temu ulega. Jednak nie jest problemem że ktoś temu ulega a fakt iż nie widzisz w tym problemu.

Tak z całą pewnością to jest duży problem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności