Jump to content
DAN82

Ekonomizer w B2

Recommended Posts

Witam Panow...

Temat ktory porusze dreczy mnie juz kawal czasu...

Autko jakie mam posiada ekonomizer... no i na 5 biegu pojawia sie na liczniku wskazowka :) no i teraz pytanko....

 

Jak to sie ma do rzeczywistosci... czy jak pokazuje 5 czy 7 a nawet 9 :) to czy faktycznie takie ma spalanie :) ?

 

przy 80km pokazuje troche ponad 5 :)

Wiecie cos na ten temat ?

 

789.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

jeśli masz prawidłowo ustawiony gaźnik i szczelny dolot to powinno mniej więcej pokrywać się z rzeczywistym spalaniem

Share this post


Link to post
Share on other sites

w santanie na biegu 3 i 4-tym zapalała sie jeszcze lampka znajdująca sie w strzałce;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

qrcze u mnie sie ona wlasnie nie zapala.... ciekawe czemu.. moze sie przepalila dioda ?

co jest maloprawdopodobne (ale dlugi wyraz.. siuuu)

Share this post


Link to post
Share on other sites

raczej nie dochodzi zegar z alternatora (czujnik prędkości) lub ze skrzyni biegów

 

---------- Post added at 21:53 ---------- Previous post was at 21:49 ----------

 

jakby co, w skrzyni masz dwa takie same czujniki

jeden od światła cofania, drugi ten od kontrolki. Ale skoro start-stop działa to raczej nie ma sygnału z alternatora

Share this post


Link to post
Share on other sites

czujnik w skrzyni jest od 5 biegu,uruchamia ekonomizer........za żółta diode odpowiada włącznik podciśnieniowy który powinien znajdować się na tym samym przewodzie podciśnienia co przyśpieszacz zapłonu w aparacie zapłonowym....czujnik jest czarny,okragły z dwoma krućcami i złączką 2 pinową

 

a alternator niema nic wspólnego z ekonomizerem,sygnał z alternatora jest potrzebny tylko do systemu START-STOP

Edited by syncro 2.2

Share this post


Link to post
Share on other sites
za żółta diode odpowiada włącznik podciśnieniowy który powinien znajdować się na tym samym przewodzie podciśnienia co przyśpieszacz zapłonu w aparacie zapłonowym....czujnik jest czarny,okragły z dwoma krućcami i złączką 2 pinową
a wogole do czego jest ta zolta dioda ? i jezeli chodzi o ten czujnik to gdzie go zlokalizowac ? bym prosil o wytlumaczenie tak bardziej dla LAIKA :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

dioda ma zapalać się kiedy ekonomicznie jest wrzucić wyższy bieg, moim zdaniem robi to właśnie wg sygnału z obrotomierza, ale skoro jesteś pewny to się nie kłócę :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

to Panowie moze polaczmy sily i zrobmy to razem :D

heh. fajnie by bylo jak by mi ta dioda zadzialala :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

ostatnio oddałem passka do elektryka i on poprowadził od nowa kilka przewodów. Między innymi ten do alternatora i teraz działa ta dioda w ekonomizerze. Działa ona na każdym biegu (nawet na luzie). Niedziała mi tylko wskazówka która pokazuje spalanie w danym momencie (kiedyś działała i przestała)... słyszałem ze jakiś włącznik jest przy skrzyni biegów ale niejestem pewny. Wie ktoś moze czy to "coś" można wogole gdzieś dostać? domyślam sie ze niejest to łatwa sprawa :) aha, a wiecie moze coś na temat start/stop? chciałbym to zamontować (mam passka Formel E lecz ktoś musiał kiedyś wymieniać przełączniki wycieraczek i migacze. Pozdrawiam i licze na jakąś podpowiedz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy