Carrey Zgłoś #1 Napisano 26 Lutego 2009 (edytowane) Witam, na mechanicznym toczy się topik z moim tematem dotyczącym głupienia zamka ... dziś podpiąłem VAGA i wyskoczyły dwa błędy: 928 Siłownik zamka centralnego lewy przód-F220 nieprawidłowy sygnał 1032 Przycisk zamka centralnego prawy zwarcie do masy O ile z pierwszym wiem co zrobić - rozebrać drzwi i szukać przyczyny to z drugiem wogóle nie wiem od czego zacząć... może jakieś sugestie ? pozdrawiam Edytowane 26 Lutego 2009 przez Carrey . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Omni81 Zgłoś #2 Napisano 1 Marca 2009 Z tym problemem to juz bylo 100 tematow i jesli troszke poszukasz to napewno znajdziesz .Musisz wymienic sterowniki ,ale jesli masz czas i troszke cierpliwosci to rozkrecac i szukac zimnych lutow:p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pobs Zgłoś #3 Napisano 1 Marca 2009 tożto miałem napisać, ale greg mnie wyprzedził Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Carrey Zgłoś #4 Napisano 3 Marca 2009 Z tym problemem to juz bylo 100 tematow i jesli troszke poszukasz to napewno znajdziesz .Musisz wymienic sterowniki ,ale jesli masz czas i troszke cierpliwosci to rozkrecac i szukac zimnych lutow Witam, nie do końca o taka odp mi chodziło ... wiem ze jak jest zamek uwalony to trzeba krańcówki sprawdzać/lutować itp bo juz to robiłem .... i o tym doskonale mówi błąd 928 Siłownik zamka centralnego lewy przód-F220 nieprawidłowy sygnał Ale co sprawdzać przy błędzie: 1032 Przycisk zamka centralnego prawy zwarcie do masy Ten błąd mówi o "przycisku" - czy to będzie przycisk od sterownia zamkiem na konsoli w drzwiach kierowcy (konsola do sterowania szybami i zamkiem)?? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Omni81 Zgłoś #5 Napisano 3 Marca 2009 przycisk od sterownia zamkiem na konsoli w drzwiach kierowcy Od tego bym zaczal szukanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Carrey Zgłoś #6 Napisano 3 Marca 2009 Od tego bym zaczal szukanie Ja już wyciągałem ten moduł ... rozkręciłem na części pierwsze i nie było tam nic niepokojącego.. wszystko wyglądało jak nowe Gdzie więc szukać usterki w związku z tym błędem ? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzejek111 Zgłoś #7 Napisano 3 Marca 2009 Kolego a posprawdzałes przewody czy nie są popękane w gumowych charmonijkach przy słupkach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Carrey Zgłoś #8 Napisano 4 Marca 2009 Kolego a posprawdzałes przewody czy nie są popękane w gumowych charmonijkach przy słupkach Witam, to była pierwsza rzecz jaką sprawdziłem .... temat dotyczący tych zamków poruszony jest na technicznym B5, tutaj poprosiłem o analizę błędów z VAGa. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
iron75 Zgłoś #9 Napisano 5 Marca 2009 Witam Panowie, a co powiecie na to? 4 Faults Found: 00928 - Locking Module for Central Locking: Front Driver Side (F220) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent 00913 - Window Regulator Switch: Front Right Driver (E81) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent 00929 - Locking Module for Central Locking: Front Passenger Side (F221) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent 00930 - Locking Module for Central Locking: Rear Left (F222) 27-00 - Implausible Signal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach