Skocz do zawartości
Carrey

Błędy z centralnego zamka - pośba o analizę.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

na mechanicznym toczy się topik z moim tematem dotyczącym głupienia zamka ... dziś podpiąłem VAGA i wyskoczyły dwa błędy:

928 Siłownik zamka centralnego lewy przód-F220

nieprawidłowy sygnał

1032 Przycisk zamka centralnego prawy

zwarcie do masy

O ile z pierwszym wiem co zrobić - rozebrać drzwi i szukać przyczyny to z drugiem wogóle nie wiem od czego zacząć...

 

może jakieś sugestie ?

 

 

 

pozdrawiam

Edytowane przez Carrey
.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tym problemem to juz bylo 100 tematow i jesli troszke poszukasz to napewno znajdziesz .Musisz wymienic sterowniki ,ale jesli masz czas i troszke cierpliwosci to rozkrecac i szukac zimnych lutow:p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tożto miałem napisać, ale greg mnie wyprzedził ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Z tym problemem to juz bylo 100 tematow i jesli troszke poszukasz to napewno znajdziesz .Musisz wymienic sterowniki ,ale jesli masz czas i troszke cierpliwosci to rozkrecac i szukac zimnych lutow

 

Witam,

nie do końca o taka odp mi chodziło ... wiem ze jak jest zamek uwalony to trzeba krańcówki sprawdzać/lutować itp bo juz to robiłem .... i o tym doskonale mówi błąd

928 Siłownik zamka centralnego lewy przód-F220

nieprawidłowy sygnał

 

Ale co sprawdzać przy błędzie:

1032 Przycisk zamka centralnego prawy

zwarcie do masy

 

Ten błąd mówi o "przycisku" - czy to będzie przycisk od sterownia zamkiem na konsoli w drzwiach kierowcy (konsola do sterowania szybami i zamkiem)??

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
przycisk od sterownia zamkiem na konsoli w drzwiach kierowcy

Od tego bym zaczal szukanie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Od tego bym zaczal szukanie

Ja już wyciągałem ten moduł ... rozkręciłem na części pierwsze i nie było tam nic niepokojącego.. wszystko wyglądało jak nowe :-/

Gdzie więc szukać usterki w związku z tym błędem ?

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego a posprawdzałes przewody czy nie są popękane w gumowych charmonijkach przy słupkach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kolego a posprawdzałes przewody czy nie są popękane w gumowych charmonijkach przy słupkach

Witam,

to była pierwsza rzecz jaką sprawdziłem .... temat dotyczący tych zamków poruszony jest na technicznym B5, tutaj poprosiłem o analizę błędów z VAGa.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Panowie, a co powiecie na to?

 

4 Faults Found:

00928 - Locking Module for Central Locking: Front Driver Side (F220)

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

00913 - Window Regulator Switch: Front Right Driver (E81)

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

00929 - Locking Module for Central Locking: Front Passenger Side (F221)

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

00930 - Locking Module for Central Locking: Rear Left (F222)

27-00 - Implausible Signal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności