zima18 Zgłoś #61 Napisano 5 Marca 2009 po lifcie były wzmocnione wahacze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert1407 Zgłoś #62 Napisano 5 Marca 2009 Czyli po 2000r z tego co widzę to koledzy którzy mieli te przypadki mają tą wcześniejszą wersję. A więc jeśli bym miał passata po lifcie i wahacze w miarę dobrej firmy to ryzyko takiego pęknięcia jest dużo mniejsze???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #63 Napisano 5 Marca 2009 (edytowane) Panowie !! Nasz kolega mial po prostu PECHA !! Takie same wahacze sa w wiekszych i mocniejszych ziomalach PASSATa...A6, S4, S6, W8 i daja rade. ZYCIE !! P.S. http://www.allegro.pl/item562244959_komplet_wahaczy_audi_a4_a6_passat_b5_b6_2lata_gwa.html TO JEST JAKAS KPINA !! Edytowane 5 Marca 2009 przez zuse Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M1A Zgłoś #64 Napisano 5 Marca 2009 Nie lepiej zainwestować w coś bardziej sprawdzonego jak: http://moto.allegro.pl/item572861508_wahacze_oryginal_lemforder_audi_a4_a6_vw_b5_wawa.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert1407 Zgłoś #65 Napisano 5 Marca 2009 po lifcie były wzmocnione wahacze na aukcjach pisze że ten sam model pasuje 1997-2003 Jeśli zmiany były po lifcie, a jeśli lift 2000 to jak to jest to są już wzmocnione??? a co jest po 2003??? Czy ktoś ma w tym dobre rozeznanie?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sedris Zgłoś #66 Napisano 5 Marca 2009 (edytowane) na aukcjach pisze że ten sam model pasuje 1997-2003Jeśli zmiany były po lifcie, a jeśli lift 2000 to jak to jest to są już wzmocnione??? a co jest po 2003??? Czy ktoś ma w tym dobre rozeznanie?? Sprawa wyglada nastepujaco, w paskach po lifcie VAG zmienil wytworce, dzieki temu sa lepsze stopy tych czesci. Ja mam paska 2004 r i smigam na ori zawieszce, majster sprawdzal mi ostatnio na przegladzie mowiac "ooo, Passat, to trzeba sie dokladniej przygladnac" a ja serce w gardle:] No i co? nie znalazl nic, nie ma luzow ani stukania (auto ma najechane 25 000 km po polskich drogach i narazie jest ok, ogolny przebieg 170 000 km). Teraz zastanawiam sie nad nastepujacym pytaniem, dlaczego ludzie w Passatach przed liftem nie stosuja wahaczy od modeli po lifcie, czy wina jest po prostu lekko zmodyfikowana konstrukcja i nie pasują? (faktycznie, urwanie wahacza to domena m.in. Paskow przed liftem, nie slyszalem o takim incydencie w FLu, no chyba ze uderzylo sie np. w kraweznik) Jesli chodzi o wymiane wahaczy to jedyna prawidlowa firma to Lemforder, zadnych innych nie polecam, no chyba ze sportowe za xxxx kasy:D Edytowane 5 Marca 2009 przez Sedris Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #67 Napisano 5 Marca 2009 paski przed liftem są bardziej na to narażone bo są starsze i zmęczenie materiału jest już większe i maja nalatane więcej km, ale posiadacze B5 3BG nie cieszcie się wasze passaty też się postarzeją Ja zmieniałem prawy górny wahacz, wkładany był lemforder, wyciągnięty był ori wahacz, i była mała różnica w kształcie wahacza, ale pasował idealnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jacekp14_2005 Zgłoś #68 Napisano 5 Marca 2009 W passatach od 2002r. średnica stożka w dolnych przednich(prostych) wahaczach jest mniejsza a w zwrotnicy jest montowana tulejka stalowa. Nieraz zdarza się że ktoś kupi taki wahacz do 3B - ma on luz w zwrotnicy i lipa. Ile orientacyjnie płacicie za wymianę kompletu wahaczy przednich( chodzi o samą robociznę) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artuj Zgłoś #69 Napisano 5 Marca 2009 Ktoś tutaj chciał kupić wahacze KRAFT'a - właśnie się pakuję i jadę na podnośnik patrzyć co mi tak nap*** na dziurach - rok temu wymieniony cały komplet. Zdam relację co jest grane, bo raz mam wrażenie jakby miało koło odpaść a innym razem jadę przez dziury i cisza ... Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skwaru Zgłoś #70 Napisano 5 Marca 2009 Co do wpływu zużytych amorów na pękanie wachaczy to się zgadzam, a nie myślicie że zakładanie kółek o rozmiaże 17"-18",bądż montowanie sportowego zawieszenia nie ma wpływu na trwałość wachaczy,ja mialem u siebie 17" jak kupiłem paska i wrażenia z jazdy niezapomniane prawie jak wozem drabiniastym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #71 Napisano 5 Marca 2009 ponoć dobre są wahacze firmy MOOG,ja mam dolny długi założony bo nie było w ten dzień Lemfordera a u mnie idzie z mniejszym stożkiem i LMO musiałem zamienić na MOOG,ktoś miał do czynienia z tą firmą,ponoć produkcji US Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artuj Zgłoś #72 Napisano 5 Marca 2009 No i KRAFT poleciał ... na szczęście tylko duży dolny tylni, oraz przedni mały prawy górny. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lestat Zgłoś #73 Napisano 5 Marca 2009 No i KRAFT poleciał ... na szczęście tylko duży dolny tylni, oraz przedni mały prawy górny. Pozdrawiam Ile przejechales przez ten rok od zalozenia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artuj Zgłoś #74 Napisano 5 Marca 2009 Ile przejechales przez ten rok od zalozenia? 45 tyś po dobrych jakościowo drogach, omijając dziury i dmuchając na samochód - jestem jego jedynym użytkownikiem. Amortyzatory przednie w stanie idealnym (na takich przyjechał z Belgii), bo dzisiaj sprawdzałem co tylko potwierdza fakt że te wahacze wcale nie dostały w kość ... Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lestat Zgłoś #75 Napisano 5 Marca 2009 To widze, ze to czysta loteria jest ile kto pojezdzi na komplecie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #76 Napisano 5 Marca 2009 ja mam wahacze MEYLa ale wersja HD. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
autosan Zgłoś #77 Napisano 23 Marca 2009 tak więc, wahacze wymienione po feralnym zerwaniu w czasie jazdy. to były po obydwóch stronach dolne, proste. nie chce robic antyreklamy, ale na obydwóch odlane było tak:"TRW DE ECO" i z tego, co sobie przypominam na tych wahaczach przyjechałem, gdy go z wyspy sciagałem. jedna strona urwała sie w czasie jazdy, a druga urwałaby sie za około 100km pozdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lestat Zgłoś #78 Napisano 23 Marca 2009 Na moich tez jest TRW DE ECO + numery np: 4B3407155 A. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marrioz Zgłoś #79 Napisano 23 Marca 2009 witam ja podam przyklad mojego kolegi co prawda kupywal caly zestaw na eBayu, a wiec ma moj kolega paska 1999 na sportowych sprezynkach tzn twarde i po paru tyskach zaczeloo cos pukac pojechal do ASO tam wydal 1100Euro na nowy komplet z zamontowaniem i po po roku znow zaczelo walic kupil z ebaya za 120euro caly komplet 14 czeci wraz ze srobami gwarancja na 2 lata na org.zawieszeniu i smiga juz rok i jest zadowolony!! nic nie puka nic sie nie lamie. jelsi ktos bylby zainteresowany kupnem chetnie pomoge!!naprawde warto!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miron77 Zgłoś #80 Napisano 21 Kwietnia 2009 nie kupujcie tanich części bo chytry dwa razy traci handluje częściami i autami już kilka lat i wiem, jest takie powiedzenie " że jestem zbyt biedny żeby chłam kupować" pozdrawiam wszystkich Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach