Skocz do zawartości
passekb5

pękł wahacz podczas jazdy :( MASAKRAAAAA!!!!!

Rekomendowane odpowiedzi

po lifcie były wzmocnione wahacze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli po 2000r

z tego co widzę to koledzy którzy mieli te przypadki mają tą wcześniejszą wersję.

A więc jeśli bym miał passata po lifcie i wahacze w miarę dobrej firmy to ryzyko takiego pęknięcia jest dużo mniejsze????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie !!

Nasz kolega mial po prostu PECHA !!

Takie same wahacze sa w wiekszych i mocniejszych ziomalach PASSATa...A6, S4, S6, W8 i daja rade.

 

ZYCIE !!

 

 

P.S. http://www.allegro.pl/item562244959_komplet_wahaczy_audi_a4_a6_passat_b5_b6_2lata_gwa.html

 

TO JEST JAKAS KPINA !!

Edytowane przez zuse

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
po lifcie były wzmocnione wahacze

na aukcjach pisze że ten sam model pasuje 1997-2003

Jeśli zmiany były po lifcie, a jeśli lift 2000 to jak to jest to są już wzmocnione???

a co jest po 2003???

Czy ktoś ma w tym dobre rozeznanie??:confused:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
na aukcjach pisze że ten sam model pasuje 1997-2003

Jeśli zmiany były po lifcie, a jeśli lift 2000 to jak to jest to są już wzmocnione???

a co jest po 2003???

Czy ktoś ma w tym dobre rozeznanie??

 

Sprawa wyglada nastepujaco, w paskach po lifcie VAG zmienil wytworce, dzieki temu sa lepsze stopy tych czesci.

 

Ja mam paska 2004 r i smigam na ori zawieszce, majster sprawdzal mi ostatnio na przegladzie mowiac "ooo, Passat, to trzeba sie dokladniej przygladnac" a ja serce w gardle:] No i co? nie znalazl nic, nie ma luzow ani stukania (auto ma najechane 25 000 km po polskich drogach i narazie jest ok, ogolny przebieg 170 000 km).

 

Teraz zastanawiam sie nad nastepujacym pytaniem, dlaczego ludzie w Passatach przed liftem nie stosuja wahaczy od modeli po lifcie, czy wina jest po prostu lekko zmodyfikowana konstrukcja i nie pasują? (faktycznie, urwanie wahacza to domena m.in. Paskow przed liftem, nie slyszalem o takim incydencie w FLu, no chyba ze uderzylo sie np. w kraweznik)

 

Jesli chodzi o wymiane wahaczy to jedyna prawidlowa firma to Lemforder, zadnych innych nie polecam, no chyba ze sportowe za xxxx kasy:D

Edytowane przez Sedris

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

paski przed liftem są bardziej na to narażone bo są starsze i zmęczenie materiału jest już większe i maja nalatane więcej km, ale posiadacze B5 3BG nie cieszcie się :D wasze passaty też się postarzeją :P

 

Ja zmieniałem prawy górny wahacz, wkładany był lemforder, wyciągnięty był ori wahacz, i była mała różnica w kształcie wahacza, ale pasował idealnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W passatach od 2002r. średnica stożka w dolnych przednich(prostych) wahaczach jest mniejsza a w zwrotnicy jest montowana tulejka stalowa. Nieraz zdarza się że ktoś kupi taki wahacz do 3B - ma on luz w zwrotnicy i lipa.

 

Ile orientacyjnie płacicie za wymianę kompletu wahaczy przednich( chodzi o samą robociznę)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ktoś tutaj chciał kupić wahacze KRAFT'a - właśnie się pakuję i jadę na podnośnik patrzyć co mi tak nap*** na dziurach - rok temu wymieniony cały komplet. Zdam relację co jest grane, bo raz mam wrażenie jakby miało koło odpaść a innym razem jadę przez dziury i cisza ...

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do wpływu zużytych amorów na pękanie wachaczy to się zgadzam, a nie myślicie że zakładanie kółek o rozmiaże 17"-18",bądż montowanie sportowego zawieszenia nie ma wpływu na trwałość wachaczy,ja mialem u siebie 17" jak kupiłem paska i wrażenia z jazdy niezapomniane prawie jak wozem drabiniastym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ponoć dobre są wahacze firmy MOOG,ja mam dolny długi założony bo nie było w ten dzień Lemfordera a u mnie idzie z mniejszym stożkiem i LMO musiałem zamienić na MOOG,ktoś miał do czynienia z tą firmą,ponoć produkcji US

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i KRAFT poleciał ... na szczęście tylko duży dolny tylni, oraz przedni mały prawy górny.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No i KRAFT poleciał ... na szczęście tylko duży dolny tylni, oraz przedni mały prawy górny.

 

Pozdrawiam

 

Ile przejechales przez ten rok od zalozenia?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ile przejechales przez ten rok od zalozenia?

 

45 tyś po dobrych jakościowo drogach, omijając dziury i dmuchając na samochód - jestem jego jedynym użytkownikiem. Amortyzatory przednie w stanie idealnym (na takich przyjechał z Belgii), bo dzisiaj sprawdzałem co tylko potwierdza fakt że te wahacze wcale nie dostały w kość ...

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To widze, ze to czysta loteria jest ile kto pojezdzi na komplecie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam wahacze MEYLa ale wersja HD.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak więc, wahacze wymienione po feralnym zerwaniu w czasie jazdy. to były po obydwóch stronach dolne, proste. nie chce robic antyreklamy, ale na obydwóch odlane było tak:"TRW DE ECO" i z tego, co sobie przypominam na tych wahaczach przyjechałem, gdy go z wyspy sciagałem. jedna strona urwała sie w czasie jazdy, a druga urwałaby sie za około 100km

pozdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na moich tez jest TRW DE ECO + numery np: 4B3407155 A.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

ja podam przyklad mojego kolegi co prawda kupywal caly zestaw na eBayu, a wiec ma moj kolega paska 1999 na sportowych sprezynkach tzn twarde i po paru tyskach zaczeloo cos pukac pojechal do ASO tam wydal 1100Euro na nowy komplet z zamontowaniem i po po roku znow zaczelo walic kupil z ebaya za 120euro caly komplet 14 czeci wraz ze srobami gwarancja na 2 lata na org.zawieszeniu i smiga juz rok i jest zadowolony!! nic nie puka nic sie nie lamie.

jelsi ktos bylby zainteresowany kupnem chetnie pomoge!!naprawde warto!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie kupujcie tanich części bo chytry dwa razy traci handluje częściami i autami już kilka lat i wiem, jest takie powiedzenie " że jestem zbyt biedny żeby chłam kupować" pozdrawiam wszystkich

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności