passekb5 Zgłoś #1 Napisano 25 Lutego 2009 (edytowane) Witajcie dordzy użytkownicy passków. Dziś rano wstając z łóżka nic nie zapowiadało tak dramatycznych zarzeń związanych z miom paskiem b5...jadąc sobie spokojnie do pracy koło godziny 9.10 przy prędkości 60 km nie wiadmo z kąd ale tak poprostu pękł wahacz w przednim kole pasarzera, w pierwszej myśl myślalem że złapałem gume ale było to podejrzane bo o mało co a bym z tego nie wyszedł cało...Na całe szczęscie nie jechałem zbyt szybko i opanowałem mojego passaka...kożystając z ubezpieczenia zadzwoniłem po pomoc drogową i udaliśmy sie do najbliższego serwisu na naprawe...Jak oni to zobaczyli to mi powiedzieli że miałem dużo szczęścia że tak się to skończyło ponieważ mówili że mieli przypadki w których po takiej awari rozrywało całe nadkole a z opony nic nie zostawało...Ciesze ze się tak to skończyło, ale koszty naprawy trzeba ponieść a ja mam dla was rade abyście sprawdzili stan wahaczy w szczególności po zimie, bo nie chciałbym abyście przeżyli to co ja..... http://img504.imageshack.us/my.php?image=snc00470.jpg Pozdrawiam : passekb5 Edytowane 25 Lutego 2009 przez passekb5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #2 Napisano 25 Lutego 2009 W którym miejscu pękł ten wahacz ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passekb5 Zgłoś #3 Napisano 25 Lutego 2009 W którym miejscu pękł ten wahacz ? zaraz przy tarczy , podaj maila to Ci fotke wyśle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radek_vw Zgłoś #4 Napisano 25 Lutego 2009 A jakiego producenta byl ten wachacz?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Doc Zgłoś #5 Napisano 25 Lutego 2009 zaraz przy tarczy , podaj maila to Ci fotke wyśle A to jakaś tajemnica, że mailami wysyłasz, a nie na forum wstawisz ? Jakiej firmy te wahacze, jaki przebieg auta, jaki przebieg na wahaczach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sir_kula Zgłoś #6 Napisano 25 Lutego 2009 zaraz przy tarczy , podaj maila to Ci fotke wyśle Wrzuć na forum, to dla potomnych będzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passekb5 Zgłoś #7 Napisano 25 Lutego 2009 (edytowane) A jakiego producenta byl ten wachacz?? żadna tajemnica ale jak na forum fotke dodac? nie dodałem bo nie wiem , co do firmy wahacza to nie mam pojęcia ( jutro wam podam) ,przebieg passka 210 tys. km, a co do przebiegu wahacza to jakieś 5 tys km http://img504.imageshack.us/my.php?image=snc00470.jpg Edytowane 25 Lutego 2009 przez Duży Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamo88 Zgłoś #8 Napisano 25 Lutego 2009 nie jestes pionierem z tym wahaczem, moj starszy tez to mial, ale jechal po osiedlu ok 20km/h:D przebieg i firma nieznana - bo na takich byl kupiony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #9 Napisano 26 Lutego 2009 a co do przebiegu wahacza to jakieś 5 tys km jak jeszcze raz ktoś spyta: po co kupować oryginał LMO za 1600PLN skoro podróbki wahaczy można kupić już za 500zł - pokażemy im ten temat... btw. to wygląda jakby pękł nie tylko wahacz, ale i łącznik stabilizatora? Pytanie co pękło pierwsze... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passekb5 Zgłoś #10 Napisano 26 Lutego 2009 co pękło pierwsze to ie wiem bo sie na tym za bardzo nie znam ale wiem że wahacz i półoś do wymiany ,już sie boje jak cenowo mnie to bedzie kosztowało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #11 Napisano 26 Lutego 2009 ori wahacz LMO w granicach 200 zł, łącznik to dodatkowe kilkadziesiąt (40-60), półoś z przegubami dorwiesz za 350-400 zł. Nowa w salonie to blisko 3k. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotrek J Zgłoś #12 Napisano 26 Lutego 2009 Tak czytam i już wiem czemu w momencie podejmowania decyzji o wymianie wahaczy nie kupiłem tańszych zamienników. Zdrowy rozsądek oraz niechęć to wyrzucania pieniędzy w błoto wzięły górę ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PrZeMoL Zgłoś #13 Napisano 26 Lutego 2009 jestem ciekaw z jakiej firmy to wahacz, sam niedawno zmienialem zawieszenie i wpakowalem w to z robota jakies 1500zl, tylko ciekawe co mi tam zamontowali Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szefomaciek22 Zgłoś #14 Napisano 26 Lutego 2009 witam . Całe sczeszczcie ze Tobie nic się nie stało. Jak będziesz wiedział to podaj jakiej firmy był wahacz pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buko1981 Zgłoś #15 Napisano 26 Lutego 2009 Dołączam się do pytania o firmę wahacza, sam mam Febi, bo Lemfordera były ciut za drogie i nie wiem teraz czy warto było oszczędzać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #16 Napisano 26 Lutego 2009 sam mam Febi, bo Lemfordera były ciut za drogie i nie wiem teraz czy warto było oszczędzać. Po lekturze naszego forum odpowiedź brzmi NIE. Poczytaj wątki o wahaczach a sam takie wnioski wyciągniesz. Także dokładajcie chłopaki kasy do Lema tu nie ma co oszczędzać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosiad Zgłoś #17 Napisano 26 Lutego 2009 (edytowane) Moim zdaniem to jest skrajny przypadek kiedy wahacz pęka i nie ma reguły jakiej firmy dobrej czy złej. Wystarczy że ten stop metalu dostanie "strzała" czymś twardym np kamieniem i jego struktura już jest słabsza i na kolejnej dziurze nie wytrzyma. Być może kolega passekb5 gdzieś przychaczył lub coś w tym stylu Pozdrawiam PS Zdjęcie trochę kiepskiej jakości ale jak by się dało z chęcią bym zobaczył przekrój tego wahacza Edytowane 26 Lutego 2009 przez kosiad Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #18 Napisano 26 Lutego 2009 Wystarczy że ten stop metalu dostanie "strzała" czymś twardym No ale chyba za coś płacimy te większe pieniążki prawda?? Właśnie za ten stop żeby był mocniejszy i żeby wytrzymał więcej niż stop z zestawu tańszego... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosiad Zgłoś #19 Napisano 26 Lutego 2009 No ale chyba za coś płacimy te większe pieniążki prawda?? Właśnie za ten stop żeby był mocniejszy i żeby wytrzymał więcej niż stop z zestawu tańszego. ja nie mówię że tak nie jest tylko bywa nieraz tak że najlepszym zdarzają się wpadki - to tylko część. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek991 Zgłoś #20 Napisano 26 Lutego 2009 No ale chyba za coś płacimy te większe pieniążki prawda?? Właśnie za ten stop żeby był mocniejszy i żeby wytrzymał więcej niż stop z zestawu tańszego... a skąd wiesz że płacąc więcej nie jest to to samo co droższe? w większości przypadków płaci się za logo, markę ale nie będę o tym dyskutował bo większość mnie zje zaraz... dużo widziałem , gdzie nie gdzie w świecie byłem i swoje wiem.... założyłem masters`y wahacze i wiem że będą takie same jak febi itp nawet ze złota jak będzie to może się urwać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach