Skocz do zawartości
passekb5

pękł wahacz podczas jazdy :( MASAKRAAAAA!!!!!

Rekomendowane odpowiedzi

Sprzedaj kup sobie Mondeo i wyrób kartę rabatową w sklepie motoryzacyjnym marudo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wymien galki i sie bujaj dalej i dobrze by bylo sie dowiedziec jakiego producenta wahacze jak malo firmowe to slabo a jak cos lepszego to juz lepiej ja na dniach odbiore komplet LMO ale nie za 1500 tylko sporo sporo taniej i przywiezione z Niemcowni jak sie dobrze poszuka to sie dobrze znajdzie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kurna mój Pasek ma tydzień piękna czarna strzała HIGHLINE a już się zastanawiam czy go nie sprzedać jak tak czytam co się dzieje z zawieszeniem

 

Skoro tak się boisz/ boicie to chętnie kupie od Was te "trumny" na kółkach :lol ( oczywiście za odpowiednio mniejsze pieniądze, średnio 5 tys. zł) . Co za ludzie .... ja na waszym miejscu nie wychodził z domu bo na ulicy tyle czai się na Was niebezpieczeństw ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tasior no właśnie jutro jadę zmienić gałki i wsio. Na razie będę jeździł trudno. Co do wahaczy nie mam bladego pojęcia jakiej to jest produkcji są jedynie jakieś numery albo ja źle patrze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Co do wahaczy nie mam bladego pojęcia jakiej to jest produkcji są jedynie jakieś numery albo ja źle patrze.
Ten numer nadaje producent więc po nich można dojść.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To może ktoś z was rozszyfruje mi te symbole

- dolny ten przy tarczy 8D0 407 151H

- górny prawy 8E0 475 06A (chociaż tu niewiem czy dobrze odczytałem)

:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

numery niby podchodza pod orginal AUDI ale z tym to ciezko dojsc jest mega podrob :( nazwa firmy albo bedzie wytloczona taka ze bedzie widoczna albo bedzie nadrukowana elektronicznie albo nie bedzie jej wcale

jakie galki wkladasz???? mialem kiedys Dachstein i nigdy wiecej tego go..na chyba ze na sztuke od oka ale na jazde to niczego nie wart odlew caly matalowy zadnej gumu w gwincie amortyzujacej wiec dlatego tanie >.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czytam wątek od paru stron i napiszę Wam, że od pięciu lat sprzedaję części (do tej pory specjalizacja Mercedes, grupa VW oraz Fiat, od trzech miesięcy stacja demontażu) i nigdy jeszcze nikt kupując wahacz do Passata nie powiedział, że wymienia ponieważ poprzedni pękł. Na tyle B5 co jeździ po naszych drogach, to jednak myślę, że te pęknięcia zdarzają się bardzo bardzo rzadko i naprawdę nie ma powodu żeby tragizować. Sam od roku mam B5 i nie zamierzam się pozbywać. Natomiast w ramach ciekawostki napiszę, że kupujący wahacze do Mercedesów klasy C z podobnych lat produkcji w 90 procentach przypadków wymieniają ponieważ urywa się końcówka wahacza przy samym sworzniu, a wahacz jest stalowy. No i co?:zdziwko:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mi też kiedyś pękł dolny prosty wahacz przy sworzniu. na szczęście jechałem tylko jakieś 60km/h. a najlepsze to to żę nie stukało mi nic w zawieszeniu tylko z jakieś 50 km przed pęknięciem zaczęło mi strasznie skrzypieć przy hamowaniu i ruszaniu. a że wracałem z trasy to nie miałem czasu zajrzeć w zawiasy. proponuje może zrobić jakiś ranking firm najczęściej pękających wahaczy żeby omijać te firmy szerokim łukiem. ja niestety nie wiem jaki tam siedział zawias ale przypuszczam jakiś no name

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No właśnie. Czemu żaden z producentów nie zrobi tych nieszczęsnych wahaczy ze stali???.

Kiedyś na forum http://forums.vwvortex.com/ trafiłem na projekt, gdzie wszystkie wahacze były customowe z regulacją długości.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak czytam od jakiegoś czasu o tych pękających wahaczach i doszedłem do wniosku że najczęściej pękają oryginalne założone na pierwszy montaż które siedzą na autach już po kilkanaście lat, prawdopodobnie stop z którego sa zrobione ma już dość naszych dróg i lat i najwyższy czas założyć nowe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

możesz mieć rację. Aluminium ulega zmęczeniu i w końcu pęka. Temat znam z forum miłośników dwóch kółek. Tam panuje opinia, że stare elementy aluminiowe podlegają obligatoryjnej wymianie bo nierzadko kierownice łamały się w pół, główki ram odjeżdżały bez ostrzeżenia itp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Może nie dokładnie o to chodzi ale popatrz ;)

 

http://poliuretany.olkusz.pl/pl/volkswagen_passat_b5-97-05

 

Przypomniało mi się że na forum bmw chwalą tego producenta, ma dobre opinie i trwalsze tuleje niż oryginał :)

 

A może ktoś z Kolegów forumowych stosował powyższe rozwiązanie? Jeśli tak to prosimy o opinię.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poliuretan w passacie to fatalne rozwiązanie. Zdecydowanie odradzam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A cos wiecej na ten temat...bo samo odradzam to malo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ciężko się skręca, skrzypi przy skręcaniu i na dziurach. Strasznie trzepie przy przejeździe np przez przejazd kolejowy. Prowadzenie w ogóle się nie poprawiło. Testowane w aucie kolegi - 1,8T. Może w cięższych wozach dałoby się zauważyć jakieś korzyści. Ja jednak widziałem tylko negatywne strony tych tulejek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

WP_20150422_003[1].jpg

To samo mnie spotkalo!!! Tez jechalem do pracy i nagle huk. Po wyjsciu z auta zobaczylem ze kolo znajduje sie w nadkol!!!N szczescie wiecej bylo strachu niz strat. Naprawa kosztowala mnie 150zl+250zl laweta. Sprawdzajcie zawieszenie bo przy wyzszej predkosci moze to skonczyc sie tragicznie.

Edytowane przez Italiano84
poprawa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakiej marki wahacz i z jakim przebiegiem? Stukał wcześniej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

masakra....aż nie możliwe że tak po prostu wahacz może pęknąć ,ja miesiąc temu wymieniłem dolny prosty na FEBIego mam się bać???daj znać ITALIANO84 jakiej firmy był ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności