Qdlik Zgłoś #21 Napisano 11 Września 2015 Ten cienki wąż jest od układu podciśnienia, do sterowania klapkami nawiewów. Ma być założony na ten malutki króciec. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seboja Zgłoś #22 Napisano 13 Września 2015 (edytowane) Ten cienki wąż jest od układu podciśnienia, do sterowania klapkami nawiewów. Ma być założony na ten malutki króciec. Powiem Ci szczerze że nie zrozumiałem(...) ale co do nawiewów to u mnie wszystko gra jak ta lala(...) Chodzi o to że u mnie jak widzisz na tym zdjęciu(nr.1) , króciec tak jak u mnie ma dwie te dziurki, z tym że tu oryginalnie są zatkane. Moja sugestia jest taka, że kiedy u siebie zatkałem je całkowicie, silnik zaczął bardzo równo pracować. Więc jak to jest z tym króćcem, to jest moje pierwsze pytanie, mają być zatkane te dziurki czy trzeba to pod coś podłączyć ? Sprawa druga dotyczy tego elementu (zdj. nr.3). I tu stawiam drugie pytanie, czy ten króciec (zdj. nr. 1) ma jakiś związek z tym mechanizmem ze zdj. (nr.3) ? Trzecie pytanie, jeśli nie ma związku, to gdzie podłączyć ten wężyk ze zdj. (nr.6) ? PS. wybacz za te opisy itp. ale inaczej nie połapie co jest co, dla mnie to ułatwienie, bo nie wszystko wiem jak się nazywa(...). Edytowane 13 Września 2015 przez seboja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viper1986 Zgłoś #23 Napisano 13 Września 2015 (edytowane) Wężyk ze zdjęcia nr 1 łączysz z wężykiem ze zdjęcia nr. 6 Jest to wężyk podający podciśnienie na licznik (wskazania MFA, dokładnie średnie spalanie paliwa) wysunął Ci się z połączenia elastycznego (te 4cm wężyka ) i należało by ten krótki kawałek wymienić by połączenie było szczelne i sztywne. Ten wężyk ze zdjęcia nr 6 powinien biegnąć przez ścianę grodziową do licznika. Coś zle popatrzyłeś i pewnie ten ze zdjęcia nr 5 biegnie gdzie indziej. Sprawdź i napisz gdzie. Edytowane 13 Września 2015 przez viper1986 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #24 Napisano 13 Września 2015 Seboja, pisałem szybko, na telefonie. Pewnie dlatego nie zrozumiałeś. Masz klimę? Może schemat Ci to wszystko rozjaśni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seboja Zgłoś #25 Napisano 13 Września 2015 (edytowane) Witam, ten zielonkawy wężyk ze zdj. nr 6 biegnie do miejsca ze zdj nr. 5, a następnie dochodzi do trójnika zdj. nr 4 (to jest zaraz przy zbiorniczku od płynu do spryskiwaczy) , i stamtąd jak mówisz, jeden biegnie do licznika pewnie a drugi do tego urządzenia ze zdj nr. 3 (zdj. nr. 4a) zdj. 4b Czy to jest "ściana grodziowa"? zdj. 4c To odnośnie tego zielonkawego wężyka. Po tym jak Qdlik wstawił schemat, dostrzegłem drugi nie podłączony wężyk(...) ze zdj. nr. 3, tj. ten wężyk zdj (nr. 3a) Dodaje jeszcze te zdj. nr. 7 i zdj. nr. 8 przedstawiające koniec tego wężyka, zaznaczonego na biało na zdj. nr. 3a - - - - - aktualizacja - - - - - Wężyk ze zdjęcia nr 1 łączysz z wężykiem ze zdjęcia nr. 6 także to już nie podlega wątpliwościom ale teraz powiedzcie mi o co chodzi z tym zaznaczonym na biało ze zdj. nr. 3a ale co do reszty to u mnie wygląda to chyba tak: i na zdj. nr 7 jak pytałem "co to jest", to dostrzegłem że to jest te urządzenie ze zdj. nr. 3, co wy o tym myślicie ? Na moje oko, u mnie jest to wog. źle po podłączane(...) prócz "Wężyk ze zdjęcia nr 1 łączysz z wężykiem ze zdjęcia nr. 6" Edytowane 13 Września 2015 przez seboja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viper1986 Zgłoś #26 Napisano 13 Września 2015 To jeśli tak wygląda sytuacja to Ja wprowadziłem Cie w błąd Wężyk ze zdjęcia nr 1 (na schemacie wężyk pod liczbą 16) łączysz ze zdjęciem nr 6, ale to nie jest podciśnienie dla licznika (masz u siebie zegary z cyfrowym zegarkiem?) to jest wężyk podciśnienia klimatyzacji. wężyki na zdjęciu nr 8 łączysz ze sobą (narysowana przez ciebie biała linia, na schemacie wężyk nr 6) to co opisałeś na zdjęciu nr.7 jako "co to jest", to zawór który masz na 3, 3a (schemat nr.10) to co zaznaczyłeś na zdjęciu 7 jako "urządzenie" to schematyczny rysunek mocowania amortyzatora. teraz trójnik: jeden przewód w nadkole (numer schemat 14,13) jeden do elektrozaworu od góry (numer schemat 17) jeden do miejsca ze zdjęcia nr 1 (opisane połączenie zdjęć 1-6, na schemacie 14, 9, wężyk pod 16) Wszystko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seboja Zgłoś #27 Napisano 13 Września 2015 (edytowane) Nie nie, wszystkie zegary mam analogowe a ostatnio po 7 latach, jak samochód jest u nas w domu, postanowiłem nabić klimę no i jak na razie to działała. "Wężyk ze zdjęcia nr 1 (na schemacie wężyk pod liczbą 16) łączysz ze zdjęciem nr 6, ale to nie jest podciśnienie dla licznika (masz u siebie zegary z cyfrowym zegarkiem?) to jest wężyk podciśnienia klimatyzacji."- też mi się tak wydaje że początek tego układu (jak teraz całkiem dobrze zrozumiałem ten schemat ponieważ wcześniej nie widziałem tego zaworu) powinien tak być podłączony, ale jeśli tak zostawię to u mnie będzie wyglądało to tak(...) ponieważ idzie on z tego króćca do zaworu, ale nie do górnego trzpienia jak powinno być na schemacie ale do bocznego, u mnie wchodzi w ten boczny, a ze schematu wynika, że z bocznego trzpienia to powinien iść przewód do tego miejsca między tymi dwoma wężami jak idzie pod kokpit jakoś tam. "wężyki na zdjęciu nr 8 łączysz ze sobą (narysowana przez ciebie biała linia, na schemacie wężyk nr 6)"- , ponieważ u mnie ten przewód zaznaczony tu na zdjęciach wcześniejszych (tj. zdj. nr. 3a, 8) na biało wychodzi z górnego trzpienia i jest podłączony pod te miejsce między tymi dwoma przewodami, a powinien ze schematu iść z górnego trzpienia zaworu do króćca ze zdj. nr. 1, także jeśli dobrze patrzę na schemat, to jest całkowicie inaczej to podłączone... także konkluzja jest taka że u mnie wężyki powinny być zamienione miejscami na zaworze (górne wejście z bocznym wejściem) Edytowane 13 Września 2015 przez seboja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viper1986 Zgłoś #28 Napisano 13 Września 2015 Dokładnie, zamień na elektrozaworze i powinno się wszystko zgadzać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seboja Zgłoś #29 Napisano 13 Września 2015 Dziękuję wam za poświęcony czas ! i ostatnie pytanie żeby podsumować to wszystko, jakie mogą być objawy niepoprawnego podłączenia tego układu podciśnienia klimy ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eggbert1 Zgłoś #30 Napisano 13 Grudnia 2019 auto zostaje zalane paliwem i gazem zamknij gaz na butli i zobacz objaw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach