toma Zgłoś #121 Napisano 8 Sierpnia 2015 Kompletna pompa wraz z koszem w serwisie kosztuje 999zl, nie ma sensu kupowac calego kompletu tam oprucz pompy nic sie nie psuje wiec po co przeplacac, kup dobra pompe(Pierburg)i bedzie wszystko smigac az milo, a co do wezyka to mimo grzania to trzeba jedna reka przytrzymac pompe w koszu a druga mocna pociagnac za wezyk i pujdzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robibobi Zgłoś #122 Napisano 8 Sierpnia 2015 (edytowane) Cześć. Chciałem wam napisać jak ułatwić sobie wymianę wkładu pompy. Aby łatwo ściągnąć wężyk z uszkodzonej pompki, wystarczy po prostu odłamać wychodzący z niej króciec, na którym jest wężyk i lekko ścisnąć go kombinerkami tak aby się pokruszył wewnątrz wężyka. pokruszony niepotrzebny plastik wychodzi bez problemu a wężyk zostaje nie naruszony i można montować nowy wkład. Edytowane 8 Sierpnia 2015 przez robibobi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aaa123 Zgłoś #123 Napisano 18 Lutego 2016 Witam,mam problem z odpalaniem samochodu jak spadnie mi poziom paliwa do około 1/4 i mniej. Passat odpala a po chwili gaśnie. Zauważyłem też, że nieraz po dynamiczniejszej jeździe jak zatrzymam się to co kilka cykli ,jakby 1zapowietrzało układ paliwowy, bo co chwile potrafi „rzucic” silnikiem (widać jakby zaciągnął paliwo jest ok – obroty ma równe, a po chwili znów kołysze nim) przy połowie baku albo pełnym nie ma takich objawów wszystko wraca do normy. Autko ma aktualnie 160kkm, a zaczęły się takie cyrki od około 152kkm (przebieg potwierdzony w ASO). Dlatego czytając poprzednie wpisy chciałbym wymienić wkład w pompiew baku(przy okazji wyczyścić bak jeśli będzie taka potrzeba) ale mam problem z dobraniem konkretnego wkładu. Wchodząc na stronę IC są dwa typy PIERBURGA. Dlatego proszę o pomoc kogoś ogarniętego o to jakie parametry będą dla mnie odpowiednie (wersja Variant, apasek bmr 170KM zkońcówki grudnia 2007– modelowo niby 2008): Elektrycznapompa paliwa 7.28303.60.0 Elektrycznapompa paliwa PIERBURG Dodatkoweinformacjekatalogowe Napięcie[V]12 Ciśnienie [psi] 7,25 Ciśnienie [bar] 0,5 Ilość połączeń 2 artykuł uzupełniający / informacjauzupełniającabezczujnika poziomu paliwa artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz materiałami dodatkowymi Tryb pracy elektryczny Długość[mm]134,6 Średnica[mm] 43,5 do natężeniaprądu [A] 5,5 Techniczny numer informacyjnySI 0097 Techniczny numer informacyjnyPI0045 Zastosowanie w pojeździe - [PASSATVariant (3C5) - 2.0 TDI] Kod silnikaVW - BMR odrokuprod.VW-2006.08 do numeru podwoziaVW- 3C7P102275 VW- Kod silnikaVW - CBBB do numeru podwoziaVW- 3C7P102275 Elektrycznapompapaliwa 7.50111.60.0 Elektrycznapompa paliwa PIERBURG Dodatkoweinformacjekatalogowe Napięcie[V] 12 Ciśnienie [psi] 8,7 Ciśnienie [bar] 0,6 Ilość połączeń 2 artykuł uzupełniający / informacjauzupełniającabezczujnika poziomu paliwa artykuł uzupełniający / informacjauzupełniającaz materiałami dodatkowymi Trybpracyelektryczny Długość [mm] 134,6 Średnica[mm] 43 do natężeniaprądu [A] 6,8 Techniczny numer informacyjnySI 0097 Zastosowanie w pojeździe - [PASSATVariant (3C5) - 2.0 TDI] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczetke Zgłoś #124 Napisano 19 Lutego 2016 Jak jesteś zainteresowany to mogę zczytac ze starego wkładu został po wymianie na nowy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aaa123 Zgłoś #125 Napisano 20 Lutego 2016 Witam ponownie, a czy któryś z kolegów jest w stanie powiedzieć czy ma jakiś wpływ różnica w parametrach pomiędzy pompami, które wymieniłem? Napięcie[V]12 Ciśnienie [psi] 7,25 Ciśnienie [bar] 0,5 do natężeniaprądu [A] 5,5 Napięcie[V] 12 Ciśnienie [psi] 8,7 Ciśnienie [bar] 0,6 do natężeniaprądu [A] 6,8 Jakie generalnie parametry ma fabryczna pompa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawela122 Zgłoś #126 Napisano 5 Czerwca 2017 otatnio mój passat CC zaczał szarpac podczas jazdy po parkingu i zgasł. Po kilu próbach odpalił i jechał już normalnie.Czy to może być oznaka padającej pompy paliwa????Jak ją zdiagnozować??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach