Viciu Zgłoś #21 Napisano 30 Lipca 2012 Panowie zebyscie sie nie zrobili w konia jak ja! Przeczytalem powyzsze posty bo nie chcialo mi sie isc sprawdzic jaka zarowka tam wchodzi i kupilem P21/4W. Oczywiscie w passatach 3B wchodza P21/5W!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomcio Zgłoś #22 Napisano 30 Lipca 2012 No to straszny leniuch z ciebie, nie dość ze nie chciało ci się sprawdzić, to jeszcze nie chciało się przeczytać. #15 i #16 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Obywatel Zgłoś #23 Napisano 25 Listopada 2012 - wyjąć oprawę z żarówką kierunkowskazów - przekręcając i pokonując opór blaszek dociskających i delikatnie pociągając do siebie tak, aby nie uszkodzić tej oprawy(zielone strzałki) a to wbrew pozorom może nie być łatwą sprawą, bo ta wtyczka jest długa, wąska, a paluszki grube... No i właśnie mam z tym problem. Za cholerę nie mogę odkręcić oprawy kierunkowskazu. Nie chcę tego robić na siłę bo boję się coś połamać. Czy są jakieś myki, żeby to odkręcić sposobem, czy po prostu trzeba użyć siły? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
coffin80 Zgłoś #24 Napisano 25 Listopada 2012 witam ja wymieniałem wczoraj żarówkę od wstecznego,do przekręcenia oprawki kierunku użyłem kombinerek,przekręcając ją delikatnie w prawo ale z czuciem i ładnie wyszła ,potem dwa zatrzaski i wychodzi cały wkład z żarówkami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
smalcerz Zgłoś #25 Napisano 25 Listopada 2012 ja panowie zalozylem normalna zarowke.tz symetryczna.trzeba tylko pilniczkiem oszlifowac jeden zabek na zarowce.to dla kogos komu nie chce sie zjezdzis pol miasta za nitypowa zarowka:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Obywatel Zgłoś #26 Napisano 25 Listopada 2012 Z odkręceniem oprawy kierunkowskazu już sobie poradziłem. Najlepiej włożyć w tą prostokątną fajkę jakiś płaskownik - np. płaski pilnik z rękojeścią - i obrócić. Zamieniłem miejscami żarówkę pierwszą od góry z drugą od góry i gra muzyka Super sprawa z wszystkimi postojami dwuwłóknowymi. Właściwie nie trzeba kupować żarówek bo w drugiej i trzeciej duże włókno nie jest wykorzystane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sledziu Zgłoś #27 Napisano 27 Listopada 2012 Pod warunkiem że nie zużyjesz zapasu Ja zakupiłem 5 sztuk na zapas ale już się kończą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StefanTG Zgłoś #28 Napisano 29 Listopada 2012 Z odkręceniem oprawy kierunkowskazu już sobie poradziłem. Najlepiej włożyć w tą prostokątną fajkę jakiś płaskownik - np. płaski pilnik z rękojeścią - i obrócić. Zamieniłem miejscami żarówkę pierwszą od góry z drugą od góry i gra muzyka Super sprawa z wszystkimi postojami dwuwłóknowymi. Właściwie nie trzeba kupować żarówek bo w drugiej i trzeciej duże włókno nie jest wykorzystane. Z tego co pamiętam to idzie to zrobić o wiele łatwiej, beż używania dodatkowych narzędzi, ponadto chciałbym zauważyć, że ta"fajka" od oprawki kierunkowskazów jest zrobiona z delikatnego plastiku, przez co idzie ją łatwo złamać przez wsadzanie różnych narzędzi. Najlepiej najpierw wyczepić z zaczepów wkład lampy , później już delikatnie odkręcić te oprawki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lakosik Zgłoś #29 Napisano 23 Grudnia 2013 W którą stronę trzeba przekręcać tę oprawkę z żarówką kierunkowskazu, żeby ją wyjąć? Nie chcę niczego połamać, a lekko w żadną stronę nie chce się przekręcić... coffin80 napisał, że w prawo.. Na pewno? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #30 Napisano 23 Grudnia 2013 odkręcasz w lewo, jak normalny gwint. Użyj trochę siły a pójdzie napewno Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Obywatel Zgłoś #31 Napisano 23 Grudnia 2013 Najlepiej włożyć w tą oprawę jakiś płaskownik - np. pilnik i wtedy ma się lepszą dźwignię. Odkręcamy w lewo. Jeśli oprawa nigdy nie była ruszana, to ma prawo stawiać opór. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ruslan Zgłoś #32 Napisano 19 Grudnia 2022 Cześć. W sobotę na przeglądzie wyszło że mam przepalonego jednego stopa. Wyciągnąłem oprawę a tu się okazuje że we wszystkie czerwone światła mam powsadzane żarówki dwuwłóknowe. Nie wiem czy tak ma być czy poprzedni właściciel tak założył. Zamieniłem miejscami jedną z tych dwuwłóknowych, dałem ją na miejsce stopa, świeciło się, ale po wsadzeniu oprawy na miejsce przestało. Co jest grane? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Obywatel Zgłoś #33 Napisano 20 Grudnia 2022 Może trzeba przeczyścić styki i samą żarówkę. A może pechowo spaliła się bo np. wcześniej była wstrząśnięta. Trzeba jeszcze raz spróbować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach