gajdus Zgłoś #41 Napisano 10 Sierpnia 2006 Panowie jak to robicie ??? nie jeden sie głowi.. jak "to sie robi" , wciska sie no nie? a tak serio to wciskasz przycisk ten we wlewie i lejesz dalej ;] a jak nie pomaga to masz zatkany odpowietrznik, a dokładniej taką cieniutką rurkę która idzie ze zbiornika do wlewu ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stempel72 Zgłoś #42 Napisano 11 Sierpnia 2006 Wciskanie odpowietrznika u mnie nic nie daje A Gdzie mam szukać tej rurki i jak się do niej dobrać ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maarcin Zgłoś #43 Napisano 14 Listopada 2006 A ja w instrukcji od B5 znalazłem nastepujące zdanie: na obrazku. Jak to się ma do tego co piszecie o nad-tankowaniu? Czy to nie jest niebezpieczne lub szkodliwe dla samochodu? I właściwe po co aż tyle dodatkowej przestrzeni? Pytam, bo jak znam Niemców, to oni raczej niewiele rzeczy robią "ot, tak sobie". Są raczej rozsądni, że aż boli... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rainman777 Zgłoś #44 Napisano 14 Listopada 2006 mi chodzi 70 tak jak fabryka wciskam odpowiecznik pistoletem na 5 sekund i wlewm 0,5-0,7 i tak do 94 litrow Pozdrowionka Miłosz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość granat Zgłoś #45 Napisano 15 Listopada 2006 wiecie co passaty b3 i b4 mają zbiorniki ponad 100l jak najprosciejh zatankowac????? zatankojcie do pełna wciskając cypelek odpowietrzenia i ile wlejecie tyle wlejecie ja wlewam srednio 80 l potem tankoje karnister 20 l i jade se na gureczke tak zeby passka bokiem postawic wlewem do gury dobra gurka jest wtedy gdzy pasazer nie da rady wysiąsc poprostu musi byc auto konkretnie przechylone i wtedy lejecie cały karnister oczywiscie trzymając cypel od odpowietrzania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszek Zgłoś #46 Napisano 15 Listopada 2006 wiecie co passaty b3 i b4 mają zbiorniki ponad 100l jak najprosciejh zatankowac????? zatankojcie do pełna wciskając cypelek odpowietrzenia i ile wlejecie tyle wlejecie ja wlewam srednio 80 l potem tankoje karnister 20 l i jade se na gureczke tak zeby passka bokiem postawic wlewem do gury dobra gurka jest wtedy gdzy pasazer nie da rady wysiąsc poprostu musi byc auto konkretnie przechylone i wtedy lejecie cały karnister oczywiscie trzymając cypel od odpowietrzania. GRANAT słuchaj za takie dolewanie to niezły mandat możesz zarobić Najlepiej jedź do bielska-podlaskiego i tam na ulicy Akacjowej koleś przerabia tak że normalnie lejąc z dystrybutora wchodzi około 106 litrów. Koszt około 60 zł. Jak chcesz to wal to mnie na PW to ci dam namiar na niego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
edde Zgłoś #47 Napisano 16 Listopada 2006 wiecie co passaty b3 i b4 mają zbiorniki ponad 100l jak najprosciejh zatankowac????? zatankojcie do pełna wciskając cypelek odpowietrzenia i ile wlejecie tyle wlejecie ja wlewam srednio 80 l potem tankoje karnister 20 l i jade se na gureczke tak zeby passka bokiem postawic wlewem do gury dobra gurka jest wtedy gdzy pasazer nie da rady wysiąsc poprostu musi byc auto konkretnie przechylone i wtedy lejecie cały karnister oczywiscie trzymając cypel od odpowietrzania. no to pozdrawiam wszystkich dolewających na góreczkach, szczególnie na góreczkach białoruskich lukaszek: samemu sobie taką przeróbkę zrobić można, koszt to albo wentylnica i metr przewodu paliwiwego lub zamiast wentylnicy za kilkanaście chyba zł plastikowy krociec (ja mam na wentylnicy) no i ze 2-3 godz. roboty (kanał się przydaje) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JAFO Zgłoś #48 Napisano 16 Listopada 2006 Co to jest wentylnica? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pakafoto Zgłoś #49 Napisano 16 Listopada 2006 Co to jest wentylnica? Odpowietrznik, odpowietrzenie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
edde Zgłoś #50 Napisano 16 Listopada 2006 Co to jest wentylnica? hehe, ty na poważnie pytasz ? zapytaj w zakładzie wulkanizacyjnym albo w sklepie motoryzacyjnym to ci wytłumaczą namacalnie, a opisowo to taka rurka mosiężna z jednej strony zakończona gwintem zewn i wewnętrzym (na wentyl) az drugiej spłaszczona z gwintem i nakrętką a służy to oryginalnie do pompowania kół (umieszczone w dętce lub feldze) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JAFO Zgłoś #51 Napisano 16 Listopada 2006 Eeee, to w takim razie kilka takich "wentylnic" mam w piwnicy. Dłuuuga historia. Kto pracował w tepsie i miał do czynienia z kablami magistralnymi, to wie, do czego służyły -kiedyś oczywiście. Przecież to jest normalny zawór. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszek Zgłoś #52 Napisano 16 Listopada 2006 Edde niby masz racje że samemu. Ale żeby lepiej odpowietrzało i więcej wchodziło to można też nawiercić dwie dziurki w wlewie i 2 litry więcej;) Pozatym tam przy ujściu wlewu gdzie jest rurka od oryginalnego odpowietrznika jest taki koreczek, odkręcasz go i wywalasz sprężynke i jakieś tam jeszcze części co również zwiększy ilość wlanych litrów. Także lepiej zlecić to komuś zaplacić te marne 60 zł i mieć święty spokoj i się nie bawić a mieć dobrze zrobione ja tak uważam;) Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
edde Zgłoś #53 Napisano 16 Listopada 2006 Pozatym tam przy ujściu wlewu gdzie jest rurka od oryginalnego odpowietrznika jest taki koreczek, odkręcasz go i wywalasz sprężynke i jakieś tam jeszcze części co również zwiększy ilość wlanych litrów. ten koreczek czyli zawór odpowietrznika to wyjąłem po kilku tankowaniach, przerobiłem wcześniej blokowanie go wkrętem, niestety pistolet gruzawego dystrybutora umożliwił wkrętowi kąpanie się w ropie do dziś, wyjąłem cały zaworek, jest czysty przelot oczywiście Także lepiej zlecić to komuś zaplacić te marne 60 zł i mieć święty spokoj i się nie bawić a mieć dobrze zrobione ja tak uważam;) Pozdrawiam a ja tam lubie się pogrzebać, miec satysfakcję z działającej roboty, mam warunki i trchę sprzętu to sobie zrobiłem, no i koszt niższy bo kosztowało mnie to raptem 7zł wentylnica + jakieś 10zł przewód i opaska zaciskowa, a działa nie gorzej niż robiony u fachowców, no i do bielska jechac nie trzeba ps. w sokółce też robią Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszek Zgłoś #54 Napisano 16 Listopada 2006 Edde nie zrozumieliśmy sie c odo tego zaworu;) mi nie chodzi o ten dzyndzelek co można wket wkręcić. Jak wyjmujesz bak to dopiero możesz sietam do niego dostać. Trzeba tak troche porozkręcać, podłubać, ale zawsze więcej wejdzie;) Nie wiem dokładnie jak ci wytłumaczyć o co chodzi.... A co do robienia samemu to też miałem taki plan, ale jak sobie przemyślałem to doszedłem do wniosku żę nie chce mi sie siedzieć przy tym 2-3 godzin jak koleś mi w 30 minut zrobi;) A że byłem u babci niedaleko bielska to skoczyłem po drodze:P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zyndram Zgłoś #55 Napisano 23 Listopada 2006 ja w sumie tankowalem pare razy do pelna ale nigdy na to nie zwrocilem uwagi. natomiast jedno co moge powiedziec ze rezerwie nie mozna do konca wierzyc. mimo wszystko ze wskazowka podczas postoju jest po nizej czerwonego pola, to nie znaczy ze wtedy sie dopiero skonczy benzyna lub na ostatnim milimetrze pola czerwonego. pare dni temu jechalem na rezerwie i w polowie czerwonego pola moja niunia odmowila mi dalszej jazdy. zabraklo jej benzyny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
greg1971 Zgłoś #56 Napisano 19 Maja 2008 Dla zainteresowanych rysunek zbiorników w sedanie(1) i kombi (2). Teraz wiadomo, dlaczego w kombi wlejemy więcej (kopuła w górnej części zbiornika). Pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość cukier69 Zgłoś #57 Napisano 21 Lipca 2008 a passat b2 kombi ? np.http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C5844978 ma ten sam zbiornik co wasze nieco nowsze "przemyciaki" ? pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamo88 Zgłoś #58 Napisano 22 Lipca 2008 chyba raczej nie, bo go nie widac na granicy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #59 Napisano 22 Lipca 2008 mój rekord (mając jeszcze B3) to 96 litrów gdzie jeszcze było troche paliwa w zbiorniku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość wacha007 Zgłoś #60 Napisano 24 Lipca 2008 witam jestem nowy na forum ale użytkownikiem Passata już byłem (niestety nieszczęśnik wyprostował zakręt i kasztan nie zdązył odskoczyć ) poszukuje kolejnego ale juz nie B4 jak miałem tylko b3. Pytanie: Czy zbiornik od Passata kombi (oczywiście chodzi o te setki , miałem b4 w benzynie i wchodziło ponad 100 l) można zamontować w sedanie?? prosze o szybką odpowiedz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach