Gość Łoś Zgłoś #1 Napisano 15 Lutego 2009 Witam wszystkich!! Mam taki problem mam paska B5 1.9 Tdi 110 km w automacie,podzas jazdy obroty mi falują a szczegulnie na 3 i 4 biegu.Jak mocno przyspieszam to jest ok jak utrzymuję stałą prędkość np 90 kmh 65kmh to lekko mi obroty skaczą ,a jak zacznę przyspieszać to jes ok! co jest przyczyną???? nikt mi z mechaników nie może pomóc na vag nic nie pokazuję!! ******!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
magg23 Zgłoś #2 Napisano 18 Lutego 2009 Poszukaj o czyszczeniu nastawnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość siwy_sy1 Zgłoś #3 Napisano 21 Lutego 2009 Cześć mam dokładnie taki sam problem jak ty, mam prośbe jeśli dojdziesz do tego jaka może być przyczyna to napisz, ja też będę dalej szukać jak tą usterkę usunąć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Tomek27 Zgłoś #4 Napisano 28 Lutego 2009 czujnik temperatury paliwa-odpowiada za kat wtrysku i stabilizacje obrotów... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kabanos222 Zgłoś #5 Napisano 1 Marca 2009 Witam wszystkich!! Mam taki problem mam paska B5 1.9 Tdi 110 km w automacie,podzas jazdy obroty mi falują a szczegulnie na 3 i 4 biegu.Jak mocno przyspieszam to jest ok jak utrzymuję stałą prędkość np 90 kmh 65kmh to lekko mi obroty skaczą ,a jak zacznę przyspieszać to jes ok! co jest przyczyną???? nikt mi z mechaników nie może pomóc na vag nic nie pokazuję!! ******!!! hi Sciagnij wtyczke od predkoscimierza, a potem sproboj sie przejechac jeszeli problem zniknie to nastawnik do czyszczenia ... pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rampus Zgłoś #6 Napisano 7 Kwietnia 2009 ja mam podobny problem,czasami gdy odpalam obroty podskoczą do 2500 na 10 sekund potem na 3 biegu sam dodaje gazu to wszystko dzieje sie tylko jak silnik jest ciepły.Mój passat to 1.9tdi b5 3b atj 115 koni 2000r.Napiszcie co to może być.Z góry dziękuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Roozga Zgłoś #7 Napisano 21 Sierpnia 2009 Cześć, jestem świeżym posiadaczem AFN - objawy zabrudzonego nastawnika by się zgadzały. Pytanie nr 1: gdzie dziad się znajduje Pytanie nr 2: gdzie w Szczecinie mogę to wyczyścić Zgodnie z instrukcją potrzebuje VAG-COM żeby go wyczyścić samemu, ale niestety jeszcze takowego nie mam (FIS'a też nie mam więc dawki nie ustawię poprawnie). Stąd zostaje mi odesłać auto do mechanika (oj niechętnie to robię) - poradźcie coś panowie i panie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #8 Napisano 24 Sierpnia 2009 Myślę, że najlepiej jak od razu zaopatrzysz się w Vaga. Bez tego ani rusz na dłuższą metę-przyda Ci się nie jeden raz-wiem to z doświadczenia. A koszt nie wielki w porównaniu do możliwości. P.S witam kolegę z forum Omegi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Roozga Zgłoś #9 Napisano 25 Sierpnia 2009 Myślę, że najlepiej jak od razu zaopatrzysz się w Vaga. Bez tego ani rusz na dłuższą metę-przyda Ci się nie jeden raz-wiem to z doświadczenia. A to to wiem - wszystko w swoim czasie - auto mam ledwie kilka dni - dopiero się zaznajamiam P.S witam kolegę z forum Omegi O proszę - właściciele omeg są wszędzie - a chciałem być anonimowy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
conrad81 Zgłoś #10 Napisano 24 Lutego 2011 Witam, Trochę odgrzewam temat bo to jedyny w miarę pasujący opis jaki znalazłem. Mam autko z podobnym objawem u kolegi tj 1,9 automat i nie wielkie bujanie dosyć wnerwiające przy prędkości 80-90/h Problem w tym, że to AWX czyli żaden nastawnik nie wchodzi w rachubę. Po długich testach Vagiem najbardziej widocznym jest zmiana dawki paliwa, która na wykresie wygląda jak EKG serca w stanie przed zawałowym. Koledzy pomóżcie. Co kwalifikuje pompki do wymiany? Autko ma ponad 300kkm więc zmiana mu na pewno nie zaszkodzi, ale lepiej być bardziej pewnym co powoduje ten objaw. EGR czysty, a przełączanie w nastawach odbywa się prawidłowo.:dupablada Te bujanie tylko i wyłącznie przy powyższej prędkości. Żadnych błędów ECU nie generuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Konter1948 Zgłoś #11 Napisano 1 Marca 2012 Witam. Od wczoraj objawy mam tego typu: cięzko mi zapalił (ok. 10 sekund krecenia) i dzisiaj rano też cięzko miał z odpaleniem i dodatkowo na obrotach jałowych (ok. 900obr) falują mi te obroty. Co może być przyczyna? Passat 1.9 TDI 110 '98r. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Konter1948 Zgłoś #12 Napisano 2 Marca 2012 Witam. Od wczoraj objawy mam tego typu: cięzko mi zapalił (ok. 10 sekund krecenia) i dzisiaj rano też cięzko miał z odpaleniem i dodatkowo na obrotach jałowych (ok. 900obr) falują mi te obroty. Co może być przyczyna? Passat 1.9 TDI 110 '98r. Pomoże ktoś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Eithell Zgłoś #13 Napisano 18 Czerwca 2016 Witam. Chciałbym odświeżyć temat ponieważ mi dzieję się to samo . Przy prędkościach 45-50 65-70 gdy sa zmiany biegów od ok 1800 obr skacze do 2000 obr i wraca mimo ze utrzymuje prędkość np 68 km/h to w ten czas nie powinien zmienić biegu ale skok obrotów jest . Passat 1.9 TDI AVF 2004/5 130km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1robert Zgłoś #14 Napisano 6 Kwietnia 2019 czy któryś z kolegów może doszedł do źródła problemu? mam ten sam problem od dłuższego czasu. Na początku problem był czasem i delikatnie a teraz się nasila coraz bardziej. w trakcie poszukiwań po wymieniałem już prawie cały osprzęt na inny - nie nowy zakładając że przynajmniej coś powinno się zmienić. Jedno co zauważyłem to fakt ze jest gorzej jak jest ciepło ale poza tym nie doszedłem do jakichś sensownych wniosków. ostatnio czasem silnik jest znacznie mocniejszy niż normalnie ale nie potrafię tego do niczego odnieść. nie podmieniłem tylko turbiny, pedału gazu (na tempomacie jest tak samo) i pompy tandemowej paliwa . Trochę zmiany było jak zmieniłem czujnik obrotów wału (mam wrażenie że komputer widzi że te obroty nie są stałe ale się zmieniają delikatnie mimo że wysterowanie pedału gazu się nie zmienia (np 20%) ale skończyło się wymianą czujnika na inny a silnik chodzi jak chodził już mi od dawna ręce opadają a usterka nie jest permamentna i jak widzi innego mechanika to nie występuje praktycznie niestety co wkurza jeszcze bardziej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach