coyott Zgłoś #121 Napisano 28 Października 2018 koledzy a jak wyglada sprawa DSG?ile oleju wchodzi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MucikV Zgłoś #122 Napisano 7 Listopada 2018 Wie ktoś może jaki olej powinien być w skrzyni KXX ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #123 Napisano 17 Listopada 2018 Taka ciekawostka wizualna. Nowy kontra po 81 tys. km ze skrzyni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #124 Napisano 22 Listopada 2018 Dnia 7.11.2018 o 20:23, MucikV napisał: Wie ktoś może jaki olej powinien być w skrzyni KXX ? G052171A2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kruszan Zgłoś #125 Napisano 26 Lutego 2019 Witam, Zastanawiałem się długo zanim ten temat rozpocząłem, ale z uwagi na brak rezultatów w szukaniu rozwiązania na forum i Googlach postanowiłem to zrobić, może zmiana mechanika wystarczy, nie jest specjalista najwyższych lotów ale nie dzieciak z przypadku, warsztatuje już kilkanaście lat i niejedno auto przerobił, może na prostszych naprawach ale wydaje się pewny tego co mówi... przechodzącdo sedna, mam auto z grudnia 2006 my2007, manual 6 biegów, podczas wrzucania 3go biegu słychać zgrzytanie, trzeba wrzucać go wolno wtedy jest cisza - aup posiadam od 1.5 roku jest to samo, poprzednio użytkował je mój kolega przez 5-6 lat i już kupił z tym problemem, przez te lata jest cały czas tak samo... Dotarłem do poprzedniego właściciela i on też mówił o zgrzytającym 3 biegu... Nie są to handlarze i nie zależy im by coś ukrywać itp. Postanowilem wymienić olej w skrzyni, po lekturze forum zakupiłem 2,3l FUCHS TITAN SINTOFLUID FE 75W, zaprowadziłem auto do pobliskiego miejsca pracy mechanika aby zrobił mi to na szybko abym mógł wrócić do domu popołudniem, przyjmując auto był zdziwiony że chce wymieniać olej w tym modelu, że go w ogóle kupiłem twierdził że się nie da wymienić, miał taki przypadek że spuścił olej i nie mógł już uzupełnić nowego tyle ile potrzeba... Teraz zadzwonił że auto do odbioru, potwierdziło się to co mówił wcześnej po weryfikacji skrzyni, oleju się nie da wymienić w sensie spuszczenia i dolania tyle samo nowego. Wg tego Pana ta skrzynia posiada jakieś przegrody, które uniemożliwiają uzupełnienie nowego oleju, spuści stary i nowego może wleje pół litra bo konstrukcja skrzyni uniemożliwi resztę, tylko przy jej naprawie można to zrobić... Słyszę o tym pierwszy raz i nie wiem co o tym myśleć, auto gotowe do odbioru, olej niewymieniony, on pewny tego co mówi... Proszę o opinię i wasze doświadczenia bo mam mętlik... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #126 Napisano 26 Lutego 2019 Napisz jeszcze oznaczenie skrzyni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kruszan Zgłoś #127 Napisano 26 Lutego 2019 Podłącze vcds i wtedy dopiszę. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #128 Napisano 26 Lutego 2019 VIN podeslij bedzie latwiej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dawid1069 Zgłoś #129 Napisano 26 Lutego 2019 Witam. To w manualnej skrzyni też są schody z wymiana oleju? Bo mam pacjenta do wymiany oleju passat b6 skrzynia LNZ czy mógł by ktoś podać info kto wymieniał i jaka jest procedura wymiany. Potrzebował bym jeszcze info jaki olej bo Castrol podaje syntrans V FE 75W80 czy lepiej z serwisu VW oryginał? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariuszz Zgłoś #130 Napisano 26 Lutego 2019 To nie jest tak że nie da się napełnić tej skrzyni, ale jest z tym trochę zabawy. Wszystko dlatego, że mechanicy mylą korek z boku skrzyni z korkiem wlewowym. Jak nalejemy tym bocznym to wejdzie jakieś 1,3 litra, czyli o 1l za mało. W tym modelu skrzyni należy wykręcić czujnik wstecznego i nalać odmierzoną ilość. Nie ma możliwości kontroli stanu. Tutaj jest to ładnie pokazane https://youtu.be/13vHdTG09YQ?t=1291 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #131 Napisano 26 Lutego 2019 Ostatnio wymienialem w KVT 6biegowa MQ250 przez czujnik wstecznego i po zlaniu wrzucilem 2.5 litra... Ona lyknie i 3 litry... Wedlug danych min. 2.3 litra wlewamy Zalewac najlepiej oryginalem. W necie litr okolo 90zl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kruszan Zgłoś #132 Napisano 26 Lutego 2019 Mój VIN to WVWZZZ3CZ7P077025, czyli wychodzi na to, że mechanik te korki pomylił... Bo wierzyć mi się w to nie chciało, wujka mam mechanika niestety oddalony ode mnie bo z Wrocławia i też mu tłumaczyłem to słuchał mnie jak bym potłuczony był... Ciekawe jak zareaguje ten mechanik jak mu podsune tą idę, albo zrobi tak jak trzeba albo się wkurzy bo my światopogląd na tą skrzynie zmienię... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dawid1069 Zgłoś #133 Napisano 26 Lutego 2019 Dzięki .A to we wszystkich b6 manual tak jest ? A może ma ktoś albo zna procedurę wymiany krok po kroku co odkręcić co zablokować jak sprawdzić olej żeby nie popełnić błędu w LNZ. I w końcu do czego jest ten korek niby przelewowy z boku skrzyni ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #134 Napisano 26 Lutego 2019 (edytowane) 23 minuty temu, kruszan napisał: Mój VIN to WVWZZZ3CZ7P077025, czyli wychodzi na to, że mechanik te korki pomylił... Bo wierzyć mi się w to nie chciało, wujka mam mechanika niestety oddalony ode mnie bo z Wrocławia i też mu tłumaczyłem to słuchał mnie jak bym potłuczony był... Ciekawe jak zareaguje ten mechanik jak mu podsune tą idę, albo zrobi tak jak trzeba albo się wkurzy bo my światopogląd na tą skrzynie zmienię... Skrzynia JMA 6biegowa Olej OE G052171A2 Gdybys chcial to mam 0.5litra na sprzedaz... Edytowane 26 Lutego 2019 przez rosol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kruszan Zgłoś #135 Napisano 26 Lutego 2019 Dzięki za informacje, tak jak napisałem na początku zakupiłem już tego: 2,3l FUCHS TITAN SINTOFLUID FE 75 W Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #136 Napisano 26 Lutego 2019 Lepiej by bylo oryginalem zalac.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kruszan Zgłoś #137 Napisano 26 Lutego 2019 Ten zakupiłem na podstawie lektury forum, podobnież to firma produkująca dla VW, bynajmniej z okresu tamtych lat. Wybrany model to ten sam, tylko w nieoryginalnej butelce no i cenie, zobaczymy... mam nadzieję, że nie zaszkodzi a jednak pomoże. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dawid1069 Zgłoś #138 Napisano 26 Lutego 2019 Witam czy w skrzyni LNZ jest jakiś problem z wymiana oleju a mianowicie jest jakaś specjalną procedura wymiany? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #139 Napisano 27 Lutego 2019 8 godzin temu, Dawid1069 napisał: Witam czy w skrzyni LNZ jest jakiś problem z wymiana oleju a mianowicie jest jakaś specjalną procedura wymiany? spuszczasz olej, wrzucasz luz, odkręcasz czujnik wstecznego i zalewasz przez ten otwór między 2.1 a 2.5 litra ciut więcej oleju nie zaszkodzi.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dawid1069 Zgłoś #140 Napisano 27 Lutego 2019 A nie trzeba czegoś tam blokować czy coś w tym stylu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach