arkadius1201 Zgłoś #1 Napisano 14 Lutego 2009 witam mam problem ze swoim paskiem jest to auto z 2001 roku 1.9tdi 101km auto ma przebieg 210 tys ja robię rocznie około35 tyś,problem polega na tym że niemam obiegu płynu chłodzącego i brak nadmuchu ciepłego powietrza czy mogła paść pompa wody proszę o podpowiedz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość michal27 Zgłoś #2 Napisano 14 Lutego 2009 jesli niema obiegu cieczy chlodzacej to pompa do wymiany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaro15 Zgłoś #3 Napisano 14 Lutego 2009 albo układ zapowietrzony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #4 Napisano 14 Lutego 2009 albo układ zapowietrzony ewentualnie zatkany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alexx Zgłoś #5 Napisano 14 Lutego 2009 układ sam się odpowietrza, zatkany? wątpliwa sprawa. czy silnik się grzeje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kycek Zgłoś #6 Napisano 14 Lutego 2009 miałem podobny przypadek. auto się grzało tylko jaK było gorąco ponieważ część płynu chłodniczego zasuwa przez chłodnicę oleju. zatkana nagrzewnica. jest specjalny płyn. wlewasz do układu chłodzemia, grzejesz auto, spuszczasz cały płyn i wlewasz nowy. po jakimś czasie wymieniasz jeszcze raz płyn. niestety koszty około 10 l płynu do układu i tego specyfiku do rozpuszczania osadu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #7 Napisano 14 Lutego 2009 zatkana nagrzewnica. Przypadek zdarzający się kiedy używa się zamiast płynu chłodniczego albo w mieszance z płynem, wody nieodmineralizowanej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
REMO Zgłoś #8 Napisano 14 Lutego 2009 nie chciałbym być zła wyrocznią ,ale takie objawy również mogą wskazywać na uszczelkę pod głowicą !!! a płynu nie wywala ci przez zbiorniczek wyrównawczy ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arkadius1201 Zgłoś #9 Napisano 14 Lutego 2009 no właśnie niemam takich objawów plyn wogóle niewraca do zbirniczka brak jakiego kolwiek krążenia płynu tesz mi nieubywa ani auto nie kopci niemam tesz ogrzewania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarkow Zgłoś #10 Napisano 14 Lutego 2009 Dlaczego uwazasz ze pompa wody padła? Brak nadmuchu ciepłego powietrza to zupełnie inna sprawa. Nie napisałeś jak rozgrzewa się silnik, czy się nie przegrzewa, czy wskazówka temperatury "skacze" itd. Co do ciepłego powietrza to nie napisałeś czy masz np. klimatronik - być może to uszkodzenie klapy sterującej ciepłym powietrzem, i co znaczy brak nadmuchu ciepłego powietrza? W ogóle nie dmucha czy dmucha zimnym? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arkadius1201 Zgłoś #11 Napisano 14 Lutego 2009 dlaczego sądzę że to pompa z tego względu że plyn wogule niekrąży po silniku,temperatura rosnie normalnie czyli systematycznie aż do około120 130 stopni puznij tylko alarm,początkowo myślałem że termostat nieotwiera wymieniłem na nowy oryginał jednak nic niepomogło,tak mam zwykłom klimatyzację manualną,a co do nadmuchu to leci tylko zimne byłem z tym w warsztacie i tesz stawiają na pompę niewiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hezek Zgłoś #12 Napisano 14 Lutego 2009 pompa kaput Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arkadius1201 Zgłoś #13 Napisano 14 Lutego 2009 czy kolega jest pewny na 100% Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarkow Zgłoś #14 Napisano 14 Lutego 2009 Jeśli temperatura rośnie do 120 stopni to raczej na pewno pompa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hezek Zgłoś #15 Napisano 14 Lutego 2009 nic innego nie może byc trza grzebac i tyle, ręki uciąc nie dam ale na pewno wirnik stoi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
REMO Zgłoś #16 Napisano 14 Lutego 2009 a jak bedziesz pompe robił to chyba warto by było pomyśleć i o rozrządzie !!! kiedy robiłeś rozrząd ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blejk83 Zgłoś #17 Napisano 14 Lutego 2009 Węże od nagrzewnicy wogole masz ciepłe? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arkadius1201 Zgłoś #18 Napisano 14 Lutego 2009 jeżeli rozgrzeje barzo dobrze silnik na postoju to węże od nagrzewnicy są ciepłe ale słabo ---------- Post added at 19:13 ---------- Previous post was at 19:11 ---------- do wymiany rozrządu zostało mi jeszcze 15tyś km,imam pretensje do mechanika który wymieniał mi rozrząd że nie wymienił pompy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hezek Zgłoś #19 Napisano 14 Lutego 2009 no to przyczynę znasz zrób odrazu komplecik ja do swojego kupowałem pompe w aso na wymianę brali jakieś 240PLN dałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #20 Napisano 14 Lutego 2009 Jeśli jeździłeś dłuższy czas w ten sposób (przegrzewałeś silnik 120-130 st) możesz mieć następne kłopoty (np. uszczelka pod głowicą). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach