Skocz do zawartości
arkadius1201

obieg wody w silniku

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem z ogrzewaniem. Gdy ściągłem weze z nagrzewnicy okazalo sie ze plyn dociera nie ciagle a z przerwami. Gdy wlalem plyn prosto w weze to podniosl sie poziom w zbiorniczku ponad max. Nie wiem gdzie szukac dodam ze pompa wody wymieniana w marcu z calym rozrządem i termostat rowniez zalozony wahlera. Prosze o jakies pomysly.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Z ubywającym płynem miałem w poprzednim samochodzie z instalacją gazową, przyczyną był zamontowany plastykowy trójnik obiegu płynu chłodniczego do instalacji LPG. Wycieku nie było widać, a płyn ubywał. Dopiero rano przed uruchomieniem silnika obmacałem wszystkie połączenia i znalazłem przyczynę. W/w trójnik po prostu pracował w zależności od temperatury / kurczył, rozszerzał/. Zamontowałem metalowy i po problemie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A czym on tak się zapchał ? Zamulił ?

 

Był tam jakiś szlam. Trudno powiedzieć co to jest. Otwór w zbiorniczku jest mały więc nie trudno o zapchanie jeżeli płyn nie jest pierwszej czystości.

 

Witam mam problem z ogrzewaniem. Gdy ściągłem weze z nagrzewnicy okazalo sie ze plyn dociera nie ciagle a z przerwami. Gdy wlalem plyn prosto w weze to podniosl sie poziom w zbiorniczku ponad max. Nie wiem gdzie szukac dodam ze pompa wody wymieniana w marcu z calym rozrządem i termostat rowniez zalozony wahlera. Prosze o jakies pomysly.

 

To normalne, że płyn w zbiorniczku Ci się będzie podnosił bo węże nagrzewnicy są wyżej. Fizyki nie oszukasz ;) U mnie zdjąłem węże i w ogóle nic nie leciało na jałowych obrotach. Ściągnąłem lewy przewód tak, żeby powietrze i ewentualnie płyn mógł się wydostawać przez ten mały otworek na górze węża. Po odpaleniu poczekałem chwilę i potrzymałem go na obrotach ok 2000/2500. Po chwili już miałem ogrzewanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czuli odpowietrzyc porządnie. Bo jak zdjalem waz z nagrzewnicy to ktos mi trzymal na obrotach 2000 i mowie raz lecial plyn a potem nic. Więc może trzeba dlugo odpowietrzac. Ile to moze potrwac bo ja tak robilem z 5 min moze wiecej

Edytowane przez olo165

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czuli odpowietrzyc porządnie. Bo jak zdjalem waz z nagrzewnicy to ktos mi trzymal na obrotach 2000 i mowie raz lecial plyn a potem nic. Więc może trzeba dlugo odpowietrzac. Ile to moze potrwac bo ja tak robilem z 5 min moze wiecej

 

Raz leciało raz nie z węża wylotowego z nagrzewnicy? Jeżeli tak to bym spróbował przepłukać nagrzewnicę. Podłączach ogrodowego węża do wlotu, do wylotu jakiś krótki żeby się wylewało poza auto i może to coś da. Ja po kilku min miałem już oba węże gorące.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności