olo165 Zgłoś #81 Napisano 28 Lipca 2014 Witam mam problem z ogrzewaniem. Gdy ściągłem weze z nagrzewnicy okazalo sie ze plyn dociera nie ciagle a z przerwami. Gdy wlalem plyn prosto w weze to podniosl sie poziom w zbiorniczku ponad max. Nie wiem gdzie szukac dodam ze pompa wody wymieniana w marcu z calym rozrządem i termostat rowniez zalozony wahlera. Prosze o jakies pomysly. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czech Zgłoś #82 Napisano 28 Lipca 2014 Witam. Z ubywającym płynem miałem w poprzednim samochodzie z instalacją gazową, przyczyną był zamontowany plastykowy trójnik obiegu płynu chłodniczego do instalacji LPG. Wycieku nie było widać, a płyn ubywał. Dopiero rano przed uruchomieniem silnika obmacałem wszystkie połączenia i znalazłem przyczynę. W/w trójnik po prostu pracował w zależności od temperatury / kurczył, rozszerzał/. Zamontowałem metalowy i po problemie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beny2.8 Zgłoś #83 Napisano 28 Lipca 2014 A czym on tak się zapchał ? Zamulił ? Był tam jakiś szlam. Trudno powiedzieć co to jest. Otwór w zbiorniczku jest mały więc nie trudno o zapchanie jeżeli płyn nie jest pierwszej czystości. Witam mam problem z ogrzewaniem. Gdy ściągłem weze z nagrzewnicy okazalo sie ze plyn dociera nie ciagle a z przerwami. Gdy wlalem plyn prosto w weze to podniosl sie poziom w zbiorniczku ponad max. Nie wiem gdzie szukac dodam ze pompa wody wymieniana w marcu z calym rozrządem i termostat rowniez zalozony wahlera. Prosze o jakies pomysly. To normalne, że płyn w zbiorniczku Ci się będzie podnosił bo węże nagrzewnicy są wyżej. Fizyki nie oszukasz U mnie zdjąłem węże i w ogóle nic nie leciało na jałowych obrotach. Ściągnąłem lewy przewód tak, żeby powietrze i ewentualnie płyn mógł się wydostawać przez ten mały otworek na górze węża. Po odpaleniu poczekałem chwilę i potrzymałem go na obrotach ok 2000/2500. Po chwili już miałem ogrzewanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olo165 Zgłoś #84 Napisano 29 Lipca 2014 (edytowane) czuli odpowietrzyc porządnie. Bo jak zdjalem waz z nagrzewnicy to ktos mi trzymal na obrotach 2000 i mowie raz lecial plyn a potem nic. Więc może trzeba dlugo odpowietrzac. Ile to moze potrwac bo ja tak robilem z 5 min moze wiecej Edytowane 29 Lipca 2014 przez olo165 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beny2.8 Zgłoś #85 Napisano 29 Lipca 2014 czuli odpowietrzyc porządnie. Bo jak zdjalem waz z nagrzewnicy to ktos mi trzymal na obrotach 2000 i mowie raz lecial plyn a potem nic. Więc może trzeba dlugo odpowietrzac. Ile to moze potrwac bo ja tak robilem z 5 min moze wiecej Raz leciało raz nie z węża wylotowego z nagrzewnicy? Jeżeli tak to bym spróbował przepłukać nagrzewnicę. Podłączach ogrodowego węża do wlotu, do wylotu jakiś krótki żeby się wylewało poza auto i może to coś da. Ja po kilku min miałem już oba węże gorące. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach