sojkis Zgłoś #1 Napisano 13 Lutego 2009 mam problemy z temperaturą w środku samochodu jest chłodno, niby jest 90 stopni na szafie, ale w module engine i instruments jest 75 stopni, wyczytałem że jak jest to samo to czujnik jest dobry, ale dlaczego na szafie jest 90. Termostat trzyma (górny wąż ciepły dolny zimny, wisko można palcem zatrzymać), nie mam dolnej pokrywy silnika. Druga rzecz co mnie dziwi to temperatura 155 stopni - czy tak ma być Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #2 Napisano 13 Lutego 2009 górny wąż ciepły dolny zimny, Uwalony termostat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sojkis Zgłoś #3 Napisano 13 Lutego 2009 cześć a co z tą temperaturą że jest inna na szafie a inna na VAG Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artuj Zgłoś #4 Napisano 13 Lutego 2009 (edytowane) Bo szafa celowo kłamie żeby nie irytować kierowcy skaczącą wskazówką - inżynierowie VW jednak lekko przesadzili z zakresem tolerancji. Tak samo kłamie wskaźnik paliwa, reaguje z dosyć dużym opóźnieniem żeby ignorować chwilowe przechyły. Generalnie tak jak kolega, termostat - w większości wypadków jego wina. Pozdrawiam Edytowane 13 Lutego 2009 przez artuj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sojkis Zgłoś #5 Napisano 13 Lutego 2009 Witam 30 dychy do łapki i do sklepu po nowy termostat, tyle co mi zostało, a potem zobaczymy P.S a co z temperaturą 155 stopni czy to jest norma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
REMO Zgłoś #6 Napisano 14 Lutego 2009 (edytowane) za 3 dychy to kupisz jakąs kiepską podróbe !!! idz do ASO kup porządny termostat ,wydasz troche wiecej ale raz!!! i bedziesz pewny ze masz dobry termostat ja ostatnimi czasy własnie wymieniane dwa, miały być super "WACHLER" sprzedawcy zapewniali że są super i orginalnie takie vw montuje do silników . efekt był taki że bardzo długo trzeba było czekac żeby osiągnoł właściwą temperature na obydwóch . problem sie skończył gdy kupiłem orginała w ASO i o dziwo nie jest to żaden wachler , fakt kosztował dwa razy tyle co te podróby ale teraz po przejechaniu 4-4,5 km temp dochodzi do 90 stopni a na tamtych trzeba było troche pojeździc zanim złapał temperature .w tym wypadku różnica w cenie nie jast aż tak wielka żeby zakładać zamiennki szkoda nerwów czasu i pieniedzy . Edytowane 14 Lutego 2009 przez REMO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #7 Napisano 14 Lutego 2009 ... a co do Twojego drugiego scrina to może przyda Ci się wyjaśnienie ... albo innym, na przyszłość. [022] 1 - rozruch silnika uprawniony (wartość 0=nie, 1=tak) 2 - komputer sterujący silnikiem odpowiada (wartość 0=nie, 1=tak) 3 - prawidłowy stan kluczyka zapłonu (wartość 0=nie, 1=tak) 4 - liczba przyuczonych kluczyków. (wartość 0=minimalnie, 8=max) [023] 1 - kod zmienny uprawniony (wartość 0=nie, 1=tak) 2 - status kluczyka (Transponder) (wartość 0=nie, 1=tak) 3 - kod stały uprawniony (wartość 0=nie, 1=tak) 4 - status immobilisera (4=ponowna obsługa, 5=obsługa zablokowana, 6=immobiliser dopasowany, 7=przyuczanie kluczyków aktywne) Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sojkis Zgłoś #8 Napisano 14 Lutego 2009 (edytowane) cześć czyli wynika z tego, że poprzedni właściciel zostawił sobie mój kluczyk, ba mam 2, a tam jest 3 (a potem się passki tracą). Wydaje mi się że jest to nie możliwe aby mu przyblokować ten 3 kluczyk, bo zablokuje też swoje 2 P.S kotek_19 to moja żonka, która dała wam po „+”, bo jej też jest zimno w samochodzie Już jest po problemie, ręce trochę poprzecinane ale już jest ciepło w środku i na VAG osiąga 80 stopni. Źle się wymienia termostat w tym passku w poprzednim do była chwilka i po problemie, przy tym zajęło mi to sporo czasu. Trzeba uważać na te dwie śrubki co przykręcana jest obudowa od termostatu bo jak wpadnie to tylko k..... i kolejna rysa na ręce, która przy myciu się przypomni. Opis wymiany: 1) odkręcamy górną obudowę tam gdzie jest napis TDI, zobaczymy gruba rurkę gumową, która idzie do silnika, rura ta przy silniku zmienia się na plastik, który jest przykręcony dwoma śrubami 2) dajemy dużą miską pod silnik tak aby prawie cały się zmieścił (odzysk starej wody) 3)wyjmujemy czujnik temperatury wody na dole przy chłodnicy w celu spuszczenia wody, bardzo łatwe i proste przy ponownym montażu 4) zdejmujemy grubą rurkę gumową co wychodzi z chłodnicy i idzie do króćca przy silniku 5) zdejmujemy mała rurkę co idzie od zbiorniczka wyrównawczego do króćca przy silniku 6) zdejmujemy rurę którą jest prowadzone ciśnienie z turbiny 7) teraz jak mamy dostęp do plastikowej obudowy co jest przy silniku, to odkręcamy dwie śruby na które trzeba uważać żeby nie spadły na dół, bo potem nie jest to już takie przyjemne, wyjmowanie jest może zająć sporo czasu 7) odchylamy tą rurkę plastikową - woda zaczyna się wylewać 8) ukazuje się nam termostat, odchylamy go i znowu woda zaczyna się wylewać 9) wymieniamy termostat i skręcamy to wszystko w odwrotnej kolejności Edytowane 14 Lutego 2009 przez sojkis Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacaman Zgłoś #9 Napisano 20 Kwietnia 2009 czy cosik jest uwalone czy to norma pytam bo nie znalazłem na to odpowiedzi pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sojkis Zgłoś #10 Napisano 20 Kwietnia 2009 witam jeżeli jest zimno w środku to zmień termostat w 90% pomaga Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach