kafart Zgłoś #41 Napisano 10 Stycznia 2022 (edytowane) @AndrzejP4 A skad nagle robota z tylu w tulejach? Wyniki tylu wychodza wporzadku z tego co widze, problemem jest przod. I jesli to faktycznie trzeba skorygowac tyl zeby przod jechal prosto, to czy trzeba cala tuleje odrazu wymieniac ze sruba czy wystarczy ciac srube bo jak rozumiem nie da sie jej odkrecic? Dodam ze przerzucilem kola z tylu na przod i jest lepiej (minimalnie teraz musze trzymac w prawo kiere zeby jechal prosto) Czy ewentualnie to ta tuleja 1K0 505 171 C? Edytowane 10 Stycznia 2022 przez kafart Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #42 Napisano 10 Stycznia 2022 Czy na pewno wyniki z tyłu są w porządku? Może tylko u mnie się wyświetla, że są nieprawidłowe? Ja widzę poważne zaburzenia, jedno koło jest zbieżne, drugie rozbieżne. Geometrię zaczyna się od tyłu. Jeśli tyłu nie da się ustawić to nie powinno się przechodzić na przód. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kafart Zgłoś #43 Napisano 10 Stycznia 2022 @AndrzejP4 Tak przeoczyłem to, nie rozumiem jeszcze mówili mi przy drugiej reklamacji że zaczynali zbieznosc od tyłu, ale widzę że na każdej z 3 robionych zbieznosc wartości tyłu się nie zmieniają, więc pytanie czy nie ruszali czy nie mogli ruszyć sruby od zbieżności. Podjade gdzies indziej i sprawdze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomisio Zgłoś #44 Napisano 16 Stycznia 2022 (edytowane) Mam bardzo poważny problem z geometrią od jakiegoś pół roku. Po wymianie przednich amortyzatorów, sprężyn, tulei passat b6 nadal dziwnie się zachowuje. Przy prędkości ok 60 kmh po wyjściu z zakrętu w lewo zjeżdża na lewo pomimo kierownicy ustawionej na wprost. Geometria ustawiona na tip top. Wydaje mi się, że zciąganie w lewo zaczyna się od zjeżdżania tylnej osi lekko w prawo. Odczucie jest takie jakby auto jechało bokiem. Jak jadę prostą drogą na wprost nic się nie dzieje, tylko po wyjściu z zakrętu... szczególnie w lewo...Może ktoś pomoże? Edytowane 16 Stycznia 2022 przez Tomisio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pioters Zgłoś #45 Napisano 8 Maja 2023 (edytowane) Hej, Miałem zdejmowane sanki, żeby wymienić poduszki pod silnikiem. Nie wróciły dokładnie na miejsce i trzeba było robić geometrię. Wcześniej też cięło opony po bokach. Przy okazji okazało się, że prawa tylna tuleja/śruba są zapieczone i to nie było ruszane. Przodu podobno się nie zrobi inazej bez odkręcania sanek, zgadza się? A firma od geometrii nie chce tego robić. Ustawione tyle ile się dało bo wjechały nowe opony. Czy przy takim ustawieniu jak jest, jest duża szansa że będzie zdzierało /ząbkowało opony? Czy może będzie okej? Edytowane 8 Maja 2023 przez pioters Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #46 Napisano 10 Maja 2023 @pioters a koszt jaki geometrii ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pioters Zgłoś #47 Napisano 10 Maja 2023 (edytowane) @rosol u nas liczą min. 250 na Hunterze, gdziekolwiek by nie pojechał. Może wybrałem złą firmę. Tyle co zrobili to że kiera jest prosto a nie kilka stopni w prawo no i nie ciągnie do prawej przy przyspieszaniu. po wymianie wahacza robota od nowa. Jeśli nie będzie cięło opon to bym to na razie odpuścił, ale nie wiem jak będzie. Czy przesunięcie ławy z przodużeby poprawić kąty można zrobić podczas geometrii czy auto musi wisieć za progi? Edytowane 10 Maja 2023 przez pioters Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosol Zgłoś #48 Napisano 12 Października 2023 W Gdyni 180zł przód i tył w Passacie B6 na Hunterze 3D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach