Skocz do zawartości
bigshark

Geometria osi przedniej i tylnej

Rekomendowane odpowiedzi

@AndrzejP4

A skad nagle robota z tylu w tulejach? Wyniki tylu wychodza wporzadku z tego co widze, problemem jest przod. I jesli to faktycznie trzeba skorygowac tyl zeby przod jechal prosto, to czy trzeba cala tuleje odrazu wymieniac ze sruba czy wystarczy ciac srube bo jak rozumiem nie da sie jej odkrecic? 

Dodam ze przerzucilem kola z tylu na przod i jest lepiej (minimalnie teraz musze trzymac w prawo kiere zeby jechal prosto)

Czy ewentualnie to ta tuleja 1K0 505 171 C?

Edytowane przez kafart

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy na pewno wyniki z tyłu są w porządku? Może tylko u mnie się wyświetla, że są nieprawidłowe? Ja widzę poważne zaburzenia, jedno koło jest zbieżne, drugie rozbieżne.

Geometrię zaczyna się od tyłu. Jeśli tyłu nie da się ustawić to nie powinno się przechodzić na przód.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@AndrzejP4

Tak przeoczyłem to, nie rozumiem jeszcze mówili mi przy drugiej reklamacji że zaczynali zbieznosc od tyłu, ale widzę że na każdej z 3 robionych zbieznosc wartości tyłu się nie zmieniają, więc pytanie czy nie ruszali czy nie mogli ruszyć sruby od zbieżności. Podjade gdzies indziej i sprawdze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam bardzo poważny problem z geometrią od jakiegoś pół roku. Po wymianie przednich amortyzatorów, sprężyn, tulei passat b6 nadal dziwnie się zachowuje. Przy prędkości ok 60 kmh po wyjściu z zakrętu w lewo zjeżdża na lewo pomimo kierownicy ustawionej na wprost. Geometria ustawiona na tip top. Wydaje mi się, że zciąganie w lewo zaczyna się od zjeżdżania tylnej osi lekko w prawo. Odczucie jest takie jakby auto jechało bokiem. Jak jadę prostą drogą na wprost nic się nie dzieje, tylko po wyjściu z zakrętu... szczególnie w lewo...Może ktoś pomoże?

Edytowane przez Tomisio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej,

Miałem zdejmowane sanki, żeby wymienić poduszki pod silnikiem.

Nie wróciły dokładnie na miejsce i trzeba było robić geometrię. Wcześniej też cięło opony po bokach.

Przy okazji okazało się, że prawa tylna tuleja/śruba są zapieczone i to nie było ruszane. Przodu podobno się nie zrobi inazej bez odkręcania sanek, zgadza się? A firma od geometrii nie chce tego robić. Ustawione tyle ile się dało bo wjechały nowe opony.

Czy przy takim ustawieniu jak jest, jest duża szansa że będzie zdzierało /ząbkowało opony? Czy może będzie okej?

20230508_133913.jpg

Edytowane przez pioters

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@pioters  a koszt jaki geometrii ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@rosol u nas liczą min. 250 na Hunterze, gdziekolwiek by nie pojechał. Może wybrałem złą firmę.  Tyle co zrobili to że kiera jest prosto a nie kilka stopni w prawo no i nie ciągnie do prawej przy przyspieszaniu. po wymianie wahacza robota od nowa.

Jeśli nie będzie cięło opon to bym to na razie odpuścił, ale nie wiem jak będzie.

Czy przesunięcie ławy z przodużeby poprawić kąty można zrobić podczas geometrii czy auto musi wisieć za progi?

Edytowane przez pioters

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W Gdyni 180zł przód i tył w Passacie B6 na Hunterze 3D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności