Gość Sowa Zgłoś #61 Napisano 4 Czerwca 2010 (edytowane) Ja mam podobny problem ale trochę dziwny. Przekręcam stacyjkę, odpalam auto. Wszystkie kontrolki gasną. Żadnych błedów na VAGu. Ruszam i po przekroczeniu 20 km/h wyświetla się kontrolka ABS, TCS i hamulca ręcznego dodatkowo sygnał dżwiękowy 3 razy. Zatrzymuję się i na vagu wyskakuje bład sterowniku silnika o numerze 18057 czyli brak komunikacji ze sterownikiem ABSu. Ze sterownikiem ABSu nie mogę się połączyć. ALE: 1. gaszę auto, postoi parę minut i już nic nie świeci. Kontroli zapalają się dopiero po przekroczeniu 20km/h. Poniżej tej prędkośći, jadąć z podpiętym VAGiem wsio jest ok, mogę odczytywać se sterownika ABS np. prędkości poszczególnych kół 2. Najlepsze, że mając podpięty VAG do samochodu i jadąć np 50km/h nic nie świeci się (tj. te kontrolki od abs...) ale gdy odepnę kabel od VAGa ze złącza diagnostycznego przy tych np. 50 km/h od razu zapalają się kontrolki od ABS, TCS i ręczengo z dźwiękiem. Napewno jest to zepsuty sterownik ABSu?? Dlaczego przestaje dobrze działać po przekroczeniu 20km/h i dlaczego dobrze działa cały czas gdy mam podpiętego VAGa do bloku 03 ?? Jakieś pomysły?? Edytowane 4 Czerwca 2010 przez Sowa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
samael Zgłoś #62 Napisano 7 Grudnia 2010 (edytowane) Witam i proszę o wyrozumiałość jeśli nie w tym temacie zamieściłem pytanie proszę o przeniesienie ..Szukałem od 4 dni odpowiedzi na taki problem a może i ne problem .. Kopiłem niedawno B5 2004 r 1,9 TDI 131 KM , jak go kupowałem nie miałem możliwości sprawdzenia ABS teraz kiedy śnieg pokrył drogi ABS niby działa , kontrolka zapala się przy włączeniu zapłonu potem gaśnie , przy hamowaniu na śliskiej nawierzchni strasznie mi SZURA tak jak by skończyły się klocki ! no wymieniłem klocki nic to nie pomogło sprawdzałem płyn jest git ,strasznie mnie to wkurza bo jest bardzo głośno przy hamowaniu i ten dziek doprowadza mnie do wrzenia .Jeszce jedno czy podczas zadziałania ABS powinna zapalić się kontrolka na desce.??? Proszę o pomoc :dobrze Edytowane 6 Stycznia 2011 przez samael Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gegas Zgłoś #63 Napisano 20 Czerwca 2022 (edytowane) Witam Panowie. Troszkę odkopię temat. Zapalają mi się co jakiś czas kontrolki ABS - świeci ,a kontrolka od ręcznego - miga. Czasami razem z nimi odpala się także kontrolka ASR , bo mój Passek jest przedliftowy i nie ma ESP. Poprzedzone jest to trzykrotnie sygnałem dźwiękowym. Byłem u elektryka. Błąd był na Vagu - chwilowy brak zasilania sterownika pompy ABS. Przeczyścił wtyczkę i na jeden dzień był spokój. Auto stało sob i niedz. Dzisiaj pojechałem spłukać rano na myjnię i po ruszeniu zaraz się zapaliły ABS i ręczny. Potem na chwilę dołączyła ASR i zaraz wszystkie zgasły i już się potem nie zaświeciły. Tak mam od pewnego czasu, każdego dnia. Coś powiązane z wodą/wilgocią. Ponoć może się kończyć pompa ABS ? Numer mojej pompy to - 8E0 614 111 AH. Z pierwszej strony tego tematu wnioskuję że moje AH to napęd na 4 koła i ABS + ESP ??? Dziwne bo mój to ośka z ABS i ASR. Może mnie ktoś oświecić. Bardzo proszę. Teraz nowy błąd - brak komunikacji między pompą ABS a licznikiem. Już umówiony jestem do elektryka. Będzie wydzierał sterownik i zobaczymy co uda się z nim zrobić. Edytowane 28 Czerwca 2022 przez mkpol nie pisz posta pod postem, jeśli chcesz coś dodać użyj opcji "edytuj" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StreamHD Zgłoś #64 Napisano 28 Czerwca 2022 @Marek_r23 Chyba walczył z czymś podobnym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek_r23 Zgłoś #65 Napisano 2 Lipca 2022 Walczyłem z czymś podobnym w FLu. Również błąd komunikacji. Sterownik poszedł do przelutowania. W środku były uszkodzone ścieżki. Kupiłem drugi który finalnie miał być sprawny ale jak się okazało po rozebraniu miał upalone te same ścieżki co mój. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gegas Zgłoś #66 Napisano 12 Lipca 2022 Się naprawia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gegas Zgłoś #67 Napisano 17 Lipca 2022 I się nie naprawiło. Trzeba wysyłać do większych głów. ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gegas Zgłoś #68 Napisano 27 Lipca 2022 Upsss. Sterownik trwale uwalił gość,który próbował go naprawić. Musiałem kupić inny o tym samym numerze. Ten gość zajmuje się profesjonalnie naprawą takich sterowników i miał o takich samych numerach jak mój. Przygotował go tak żeby nie było problemów i dał dwa lata gwarancji. Miałem założyć i kontrolki miały zgasnąć. Owszem nie mruga już ręczny i nie ma trzech sygnałów ostrzegawczych. Teraz świeci się dalej ABS ale razem z wykrzyknikiem. Nie mrugają tylko się świecą. Dzwoniłem i ponoć trzeba wykasować błędy i ma być git. Umówiony jestem na piątek . Zobaczymy czy 350 zł nie poszło w piach. Może miał ktoś z Was taki przypadek ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StreamHD Zgłoś #69 Napisano 27 Lipca 2022 Po awarii czy jakimś błędzie w ABS / ESP będzie tak się świecić. Zrobisz trochę kilometrów i samo zginie jak błędy z pamięci zginą. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gegas Zgłoś #70 Napisano 2 Sierpnia 2022 Świecą bo wywala błąd - czujnik ABS prawy tył. Trzeba będzie wymienić, może wtedy zgasną. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gegas Zgłoś #71 Napisano 8 Sierpnia 2022 Czujnik wymieniony. Do tego piasta, bo koronka w środku była jakaś taka dziwna, jakby jajowata. Plus jeszcze tarcza kotficzna. No i dalej wywala ten sam błąd i dalej świeci ABS + trójkąt z wykrzyknikiem. 🤬 Wykręcamy sterownik pompy i jedzie do poprawki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ciutniak Zgłoś #72 Napisano 14 Sierpnia 2022 Też miałem problemy z tym, oddałem kolesiowi który to niby naprawił , ale ciągle to samo było, moja rada ? Kupiłem używany ale OE sterownik z pompą , wymontowałem sam sterownik , założyłem w pasku , potem pod kompa , zaadoptowałem i gitara , to było jakieś może z rok temu i działa , nie ma co się bać używek , to zawsze oe parts stary lapek, jakiś tam vcds chyba nawet wersja pro, opis ja YouTube i taki totalny amator jak ja to zrobiłem 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gegas Zgłoś #73 Napisano 15 Sierpnia 2022 16 godzin temu, ciutniak napisał: Też miałem problemy z tym, oddałem kolesiowi który to niby naprawił , ale ciągle to samo było, moja rada ? Kupiłem używany ale OE sterownik z pompą , wymontowałem sam sterownik , założyłem w pasku , potem pod kompa , zaadoptowałem i gitara , to było jakieś może z rok temu i działa , nie ma co się bać używek , to zawsze oe parts stary lapek, jakiś tam vcds chyba nawet wersja pro, opis ja YouTube i taki totalny amator jak ja to zrobiłem Szukałeś taki sam numer sterownika czy kupiłeś inny i dał się zaadoptować ? Pytam bo akurat te z takim samym numerem jak mój to dosyć drogie są, a na razie jakoś nikt nie potrafi mi powiedzieć czy można inny numer zaadoptować do mojej pompy. 😒 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ciutniak Zgłoś #74 Napisano 15 Sierpnia 2022 Szukałem i kupiłem ten sam nr, nie wiem jak to jest z innym nr , nie wiem jak to by było z innym, jak wspomniałem jestem strasznym amatorem i wolę się nie wypowiadać że np : "da radę" czy "może się udać", lepiej niech się wypowie ktoś kto się zna lub miał z taką sytuacją do czynienia zawsze zostaje próba kupna z innym , ewentualnie poszukać jaki jest zamiennik , bo prawie zawsze coś jest , i zaadoptować , jedynie jak sie nie uda to dogadać się z sprzedawca np na allegro że będzie taka sytuacja , w sumie to i tak prawie każdy daje choć kilka dni gwarancji rozruchowej nie namawiam, daje alternatywę i moje spostrzeżenie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gegas Zgłoś #75 Napisano 29 Sierpnia 2022 A więc tak - Gościu nie dał rady naprawić pierwszego sterownika,który mi przesłał. Tego za 350 zł. Przysłał mi drugi też ponoć przelutowany, żeby mógł te 2 lata gwarancji wytrzymać. No i co ? Klops. Zakładam i dalej od nowa - trzykrotny sygnał ostrzegawczy, świeci ABS i mruga ręczny. Czyli będzie to samo pod kompem - nie będzie można się skomunikować z ABSem, no ale podjadę się podpiąć i zobaczyć co tym razem. Pewno będzie zwrot kasy przez Gościa, bo ponoć u niego jest sprawny a jak dochodzi do mnie to takie cuda. A teraz porada dla wszystkich którzy mają pompę o numerze - 8E0 614 111 AH i nawalił Wam sterownik to kupcie sobie pompę od Superba o numerze - 3B0 614 111 bez żadnych literek na końcu. Tam jest sterownik - 0273 004 573. Zakładacie do swojej pompy i wszystko wraca do normy. Nic nie trąbi, nic nie świeci i nic nie mruga. Doradzi mi to pewien człowiek z YT który sam jeździ już 6 lat na taki "zamienniku". Kupiłem na całe 100 zł taka pompę, założyłem do siebie jej sterownik i jest OK. Tylko jeszcze muszę z tamtym gostkiem załatwić zwrot kasy za ten "naprawiany". Nie wiem czy mam aż takiego pecha, że dwa sterowniki przelutowane przez Gościa, który się tym zajmuje nie chcą współpracować z moją pompą. 😒😒😒 Pamiętajcie tylko - zamiast 8E0 potrzeba kupić 3B0 i bez literek na końcu. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach