Trokadero Zgłoś #21 Napisano 12 Kwietnia 2011 Masz po prostu HID-y . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miroslaw.b Zgłoś #22 Napisano 17 Kwietnia 2011 Witam serdecznie, Mam duży problem. Zakupiłem niedawno B6 2.0TDi 4Motion. Przed zakupem samochód został sprawdzony w serwisie za pomocą komputera i nie występowały żadne błędy. W chwili obecnej na komputerze wyskakuje błąd "AFS Ohne Funktion!", czyli "Uszkodzenie żarówki, albo błąd systemowy świateł drogowych skrętu" i oczywiście żółta żarówka oznaczająca jakiś błąd. Sprawdzałem. Wszystkie światła działają: drogowe, mijania, postojowe, przeciw-mgłowe, migacze (wszystkie). Komunikat zapala się różnie: kiedy zapalam silnik lub w czasie jazdy i nie musze wjechać w dziurę, aby się pojawił błąd. Bardzo proszę o odpowiedz co mogę zrobić. Czy muszę wybrać się koniecznie z tym do serwisu ? Czy może po prostu jest sobie jakiś luźny drucik. Starałem się jak najbardziej naświetlić mój problem, mam nadzieję, że wszystko jest jasne. Pozdrawiam Mirosław B. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #23 Napisano 17 Kwietnia 2011 Wszystkie światła działają: drogowe, mijania, postojowe, przeciw-mgłowe, migacze (wszystkie). Żarówki z doświetlania zakrętów też działają Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #24 Napisano 17 Kwietnia 2011 Wszystkie światła działają: drogowe, mijania, postojowe, przeciw-mgłowe, migacze (wszystkie).Często przepala się żarówka oświetlenia tablicy rejestracyjnej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majosa Zgłoś #25 Napisano 18 Kwietnia 2011 Sprawdź kostki. Ja miałem coś takiego w poprzednim aucie (Pug 407). Niby światła wszystkie świeciły, a co jakiś czas pipało, że nie nie ma tylnego prawego stopu, a jak sprawdzałem to oczywiście stop się zapalał. I nie musiałem wjechać w dołek, ani nic takiego, żeby wrzeszczało. Ot tak, po prostu sobie titnęło co jakiś cza, wyświetlało komunikat i zapalała się kontrolka, po czym po jakimś czasie sama gasła. Zaczęło to być upierdliwe, bo sporo jeździłem z małym dzieckiem, które zazwyczaj usypiało w samochodzie, a w pewnym momencie błąd potrafił się pojawić kilka razy w ciągu minuty, za każdym razem głośno titając. Zaczął budzić młodego. Okazało się, że kostka elektryczna na końcu wiązki przy kloszu tylnej lampy była przyśniedziała i czasem nie kontaktowała. Wymienili mi w ASO kostkę i problem ustał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kulka80 Zgłoś #26 Napisano 24 Maja 2011 Koledzy odnośnie wyłączających się długich świateł,też miałem taki przypadek.BiXenon skrętny. Po demontażu świateł i ponownym włożeniu ich na swoje miejsce xenony świeciły ale po załączeniu długich zaraz się wyłanczały i wracały same do świateł krótkich. Szukałem szukałem i znalazłem. Okazało się że wtyczki które przychodzą do lamp nie mogą być tak po prostu wsadzone. Otóż trzeba je wciś naprawde na chama. Od tego momentu wszystko OK. Pozdrawiam ---------- Post added at 09:33 ---------- Previous post was at 09:14 ---------- Może jeszcze napomknę dlaczego wyciągałem i rozbierałem lampy Podczas jazdy z niczego sobie wyskakiwał błąd AFS ino...bla bla bla. W tym momencie lampy przestawały skręcać na zakrętach, samo doświetlanie działało. Bez wizyty w ASO i zczytania błędów postanowiłem spróbować rozwiązać problem. Rozebrałem przód i wyciągłem lampy. Jak do tej pory wszystko wyglądało OK. Więc poczyniłem dalsze kroki i rozbebeszyłem lampy. Po oględzinach silników ustawiających lampy zauważyłem ciul..te luty na kostkach przy samych silniczkach. Więc wziąłem lutownice i zabrałem się do roboty. Przelutowałem wszystko (tylko przy silniczkach) i poskładałem wszystko do kupy. W połowie prac mała niespodzianka "NIE PRACOWAĆ W LACIACH" "GROZI UMIESZCZENIEM ŚRUBOKRĘTA MIĘDZY PALCAMI" ,no ale zacisnąłem zęby i skończyłem co zacząłem. Pamiętajcie o porządnym wciśnięciu wtyczek do lamp, naprawdę trzeba użyć siły ! Od tego momentu a będzie już dwa tygodnie przypadek nie wystąpił ani raz, a zdarzał się kilka razy dziennie także myślę pełny sukces "odpukać". Może komuś taka operacja również pomoże,obejdzie się bez wymiany lamp. Zrobiłem pełną dokumentację całej operacji montażu demontażu zderzaka,lamp,nadkoli na zdjęciach ale nie wiem jak umieścić to na forum. Pozdrawiam ---------- Post added at 09:34 ---------- Previous post was at 09:33 ---------- Przy okazji jeszcze dodam że wszystkie kostki potraktowałem sprayem KONTAKT S61. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Garek Zgłoś #27 Napisano 24 Maja 2011 Potencjometr oświetlenia deski rozdzielczej na minimum, na maximum pomrugać długimi i Gotowe. Mam tak nie raz jak źle ustawie potencjometr od deski rozdzielczej. Wada fabryczna, nie trzeba nic wymieniać:mlask Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kulka80 Zgłoś #28 Napisano 24 Maja 2011 Tak sie zastanawiam co ma wspólnego potencjometr oświetlenia zegarów z światłami mijania ??????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Garek Zgłoś #29 Napisano 24 Maja 2011 Tak sie zastanawiam co ma wspólnego potencjometr oświetlenia zegarów z światłami mijania ??????? Nie wiem, ale działa. Sam sprawdzałem, spróbujcie u siebie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dpuri Zgłoś #30 Napisano 25 Maja 2011 Witam Ponieważ nie mogę jeszcze zakładać tematów a mam problem ze światłami mam do Was pytanie, a mianowicie: Dziś nagle zgasł mi prawy ksenon i wyskoczył angielski komentarz "front right dipped beam defective". Niestety mam instrukcję obsługi w języku niemieckim i nie mogę sprawdzić co w związku z tym. Jeśli ktoś może mi pomóc to proszę o informację. Z lewym ksenonem też mam problem - od około dwóch tygodni nie zapala mi się długie światło. Może obie te usterki są powiązane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kulka80 Zgłoś #31 Napisano 26 Maja 2011 Kolego jeżeli nie chcesz jechać do ASO zacznij od sprawdzenia wtyczek przy lampach u mnie raz jedna wyskoczyła sobie, muszą być naprawde mocno wciśnięte na "hama".Jeżeli to nie to pozostaje zamiana elementów pomiędzy lampami aby znaleść uszkodzony element. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dpuri Zgłoś #32 Napisano 26 Maja 2011 Dziękuję Kolego, oczywiście sprawdzę. Powiedz mi jeszcze tylko czy da się dojść do tej wtyczki, bo ciągle ludzie mi powtarzają, że aby cokolwiek pogmerać przy ksenonach to trzeba zdejmować zderzak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TheBrave Zgłoś #33 Napisano 26 Maja 2011 radze nie ignorowac sprawy, znajomy w mercu miał to samo i mu samochód poszedł z dymem, a przy okazji jeszcze jeden sie spalił i 2 inne przypaliły od głupiego problemu z lampą! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kulka80 Zgłoś #34 Napisano 26 Maja 2011 Do głównych wtyczek z lamp dostaniesz się bez problemu. ---------- Post added at 18:05 ---------- Previous post was at 18:03 ---------- A co do merców to mają troche inne rozwiązanie, Szwagier miał taki przypadek że mu się wtyczka spaliła w okularze. Troche ciulato tam to jest zrobione. ---------- Post added at 18:06 ---------- Previous post was at 18:05 ---------- Żeby dostać się do środka lamp w pasku musisz zdjąć zderzak. Ale nie jest to nic strasznego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacq64 Zgłoś #35 Napisano 22 Kwietnia 2012 Potencjometr oświetlenia deski rozdzielczej na minimum, na maximum pomrugać długimi i Gotowe. Mam tak nie raz jak źle ustawie potencjometr od deski rozdzielczej. Wada fabryczna, nie trzeba nic wymieniać Odświeże temat z podziwem dla odkrywcy Sposób działa w 100 %. W moim B6 po 3 sekundach drogowe gasły i zastawały mijania pomimo świecącej kontrolki długich. Wyłączenie i ponowne włączenie drogowych znowu zapalały drogowe na kolejne 3 sekundy. Poczytałem, pokręciłem potencjometrem od oświetlenia deski i jest OK. Jeszcze raz wielkie dzięki dla odkrywcy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vwgtiusa Zgłoś #36 Napisano 15 Czerwca 2012 (edytowane) odgrzewam temat ...nie mialem kiedy sie za to wziasc, ale w koncu przyszla pora...dzis skasowalem blad i palaca sie kontrolke zarowki. Wlaczylem kilka razy ''dlugie'' i kontrolka znow zapalila sie(oczywiscie prawe swiatlo po przelaczeniu na dlugie po kilku sekundach wylacza sie) i sprawdzilem odrazu vcds... 02499 - Right Low Beam Reflector Motor (V295) 012 -- Electrical Fault in Circuit Freeze Frame: Fault Status: 01101100 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 Reset counter: 227 Mileage: 197229 km Time Indication: 0 Date: 2012.06.15 Time: 17:05:00 Freeze Frame: ON Voltage: 13.85 V ON ON OFF OFF ON co myslicie co to moze byc, bo nie usmiecha mi sie wymiana calej lampy... Edytowane 15 Czerwca 2012 przez vwgtiusa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pizmak27 Zgłoś #37 Napisano 12 Listopada 2012 Witam szanowne forum mam passata b6 2006 1.6 FSI i zalozylem Bi-Xenony teraz mam taki problem na swiatlach krotkich zarniki mrogaja a na dlugich ten sam problem prosze o jakies podpowiedzi bo za bardzo nie mam pojecia co by tu wykombinowac dziekuje za obojetnie jaka pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jek1 Zgłoś #38 Napisano 20 Listopada 2012 Potencjometr oświetlenia deski rozdzielczej na minimum, na maximum pomrugać długimi i Gotowe. Mam tak nie raz jak źle ustawie potencjometr od deski rozdzielczej. Wada fabryczna, nie trzeba nic wymieniać:mlask Faktycznie panowie to pomaga. Napisałem wątek w innym temacie o bi-ksenonach aż trafiłem tu i odrazu do pasiora, potencjometr na minimum i ......... światełka działają. Siedzę w środku (długie włączone) wypaliłem fajeczkę a one nadal świecą. Normalnie cuda na kiju. Nigdy tak długo nie działały. Sprawdzę jeszcze jutro podczas jazdy ale narazie OK. Pasior b6 to takie urządzenie o którym nawet fizjologom się nie śniło ......jak mawia Ferdek Kiepski . I też nie mam pojęcia co ma podświetlenie deski do długich ale to fakt. Pewnie nawet "gebelsy" o tym nie wiedzą. A ja już nawet lampy sobie znalazłem na alledrogo. Normalnie rence opadajom...... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach