Skocz do zawartości
pita_1971

Spirala świec żarowych

Rekomendowane odpowiedzi

skoro w pogodne dni jest ok a w pochmurne już nie to może przez wilgoć jest gdzieś zwarcie do masy ? tak dedukuję bo przyczyn może być mnóstwo. Borykałem się długo z problemem trybu awaryjnego, wymieniałem turbine a problem pojawiał się nadal sporadycznie, aż w końcu wszystko się uspokoiło nawet nie pamiętam kiedy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witaj!

Najpierw sprawdź zawór regulacji turbiny, być może to on jest sprwcą problemów.

A jak go sprawdzić w domowych warunkach?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

można ręcznie sprawdzić czy dźwignia się porusza..prawidłowy skok to ok 2 cm jeśli tyle nie ma to do czyszczenia VTG. Ponadto można kogoś poprosić by przygazował i zobaczyć (jedynie na kanale) lub dotykowo czy zawór dobrze pracuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Dwukrotnie zapaliła mi się kontrolka świec żarowych i komunikat Engine fault, go to Workshop. od tego momentu przejechane ponad 1000 km i spokój.

VCDS pokazuje

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Part No SW: 03G 906 018 EM HW: 03G 906 018 EM

Component: R4 2.0l PPD1.2 G 1184

Revision: --H42--- Serial number: VWZCZ000000000

Coding: 0000072

Shop #: WSC 00028 028 00001

VCID: 74E3D8E36B9F

 

1 Fault Found:

000665 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached

P0299 - 006 - Short to Plus - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00000001

Fault Priority: 5

Fault Frequency: 2

Reset counter: 26

Mileage: 122846 km

Time Indication: 0

Date: 2013.08.05

Time: 14:49:11

 

Freeze Frame:

RPM: 2240 /min

Torque: 264.0 Nm

Speed: 100.0 km/h

76.83 %

Voltage: 14.13 V

Pressure: 2300.4 mbar

Pressure: 1554.9 mbar

 

Readiness: N/A

 

-------------------------------------------------------------------------------

Czy to znak aby przeczyścić EGRa czy też może coś ze sterowaniem geometrią turbiny.

Dodam, iż na niskich obrotach są wyczuwalne delikatne szarpania.

Czy można prosić o namiar do jakiegoś speca we Wrocławiu lub najbliższej okolicy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dominik a klima ci działa?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dominik a klima ci działa?

Tak, działa. Ale VCDS pokazuje uszkodzony czujnik jakości powietrza

01592 - Air Quality Sensor (G238)

014 - Defective

Edytowane przez doomin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Jęsli chodzi o migającą spirale mam ten sam problem zawsze przy 3200 obrotów ale tylko wtedy gdy obroty silnika ida powoli w górę z pod świateł mogę kręcić do 4000 obrotów i nic. Ale mam na to sposób, trzeba raz na pewien czas albo pożądnie przegazować samochód ale tylko wtedy gdy jest rozgrzany ( turbina musi kręcić się na pełnych obrotach ) drógi sposób mój ulubiony autostrada i pedał w podłogę 20 km i spokój na miesiąc.

Winą załączania kontroilki świeć jest w 90% kierownica turbiny w momęcie gdy samochód jeździ tylko po mieście kierownica turbiny nie otwiera się do końca ipoprostu się zapieka.

 

Jeśli chodzi o pompowtryski mam Passata z 2006 r przejechane 276000 km i stało się padł mi pompowtrysk, poszedłem do serwisu ASO CHYLIŃSKI Warszawa ul. Modlińska (samochód nie był serwisowany w żadnym ASO ) i wymienili mi ZA DARMO WSZYSTKIE 4 PLUS OKABLOWANIE.

Polecam serwis

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeśli chodzi o pompowtryski mam Passata z 2006 r przejechane 276000 km i stało się padł mi pompowtrysk, poszedłem do serwisu ASO CHYLIŃSKI Warszawa ul. Modlińska (samochód nie był serwisowany w żadnym ASO ) i wymienili mi ZA DARMO WSZYSTKIE 4 PLUS OKABLOWANIE.

Polecam serwis

 

Wymienili ponieważ samochód podlegał akcji serwisowej 23H9. Nie ma co polecać skoro należało się.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie!

Przed wczoraj w drodze do Polski zapaliła mi się rownież dwukrotnie sprężynka.

Przy okazji kasowania błędu po wymianie sondy lambda mechanik znalazł błąd od sprężynki p0234.

Sytuacja wyglądała tak. Jechałem przez Niemcy pełnym autem (cztery osoby + bagaże) przez ok 30 km z prędkością ok 210km/h.

Później zwolniłem z powodu wyścigów TIRów do ok 120, po czym nacisnąłem gaz i pyk sprężynka. Szybkie włączenie i wyłączenie silnika i dalsza jazda.

Po ok dwóch godzinach, na podjeździe przy prędkości 140km/h wdepnąłem mocniej gaz, DSG zbiło bieg na 5, obroty wkręciły się na prawie 4000 i po chwili znów sprężynka.

Dodam, ze jeżeli jadę sam pustym samochodem, usterka nie występuje.

Auto było tez chipowane ze 140 na 170km i 395Nm.

Proszę o ew sugestie gdzie szukać przyczyny problemu, czy jest to brak doładowania czy może przeładowanie turbo.

Dziękuję i pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podstawowa zasada diagnozowania: odczytaj błędy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jak już pisałem mam błąd p0234

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Prawdopodobnie problem z łożyskiem.

O które dokładnie łożysko chodzi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję kolego. Proszę napisz jeszcze czy da się to samemu rozruszać, czy trzeba udać się do specjalisty?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeczytałem cały wątek od początku do końca, jak mój samochód wróci od lakiernika, to także poszukam przyczyny spadku mocy, bo mi to także pojawiło się dwa razy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przeczytałem cały wątek od początku do końca, jak mój samochód wróci od lakiernika, to także poszukam przyczyny spadku mocy, bo mi to także pojawiło się dwa razy.

 

Podepnij VCDSa i będziesz wiedział jaki to błąd i gdzie szukać przyczyny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam mam podobny problem, kupiłem vw tourana 1.9 tdi,DSG, z niemiec po taryfie, po ok 2 m-cach zaczął sie paprać, dusić,przerywać. Pojechałem do serwisu vw tam wykazali błąd w skrzyni biegów, ale mój mechanik wymienił czujnik położenia wału i objawy ustąpiły... do czasu, znowu zaczęlo sie szarpanie przy dłuższej jeździe, stracił moc zapaliła sie spirala i esp. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu wszystko cacy. Już ponad pół roku jeżdze po fachowcach, wymieniłem:egr, pompe paliwa, turbine, spr pompowtryski, nowe szklanki popychaczy... i nic dalej to samo, niby wałek troche zajechany, wymienie w październiku. BYłem na kilku kompach i nic... pewnie to jakaś elektronika paprze i komp wchodzi w tryb awaryjny? już sam nie wiem pół roku diagnostyki i nic...za chwile skończą mi sie pomysły i środki na koncie...POMOCYYY

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy to może ja opisze swój problem. 3 dni temu jade Paskiem na zimnym silniku i podczas przyśpieszania nagle wywaliło kontrolke świec i Check engine. kontrolka świec miga.

Auto straciło moc, nic nie daje ponowne uruchomienie auta. odłączenie aku czy kasowanie błędów bo sie nie kasują. w linku zdjęcie z numerami i nazwami błedów.

Czy to może być grucha do wymiany? kolega miał podobne błedy po wymianie gruchy pomogło niestety jest cięzko z tym zaworem w sklepach.

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d9cd560aa8a23dd1.html

 

P261C - Pompa 2 płynu chłodzącego Zwarcie z masą

P261A - Pompa 2 płynu chłodzącego Przerwa

P2426 Zawór układu chłodzenia recyrkulacji spalin Zwarcie z masą

P0047 - Cewka A kontroli doładowaniaturbosprężarki

Edytowane przez freeman67

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam! u mnie świeci się kontrolka silnika, podczas przyśpieszania zapala się spirala i auto przechodzi w tryb awaryjny.

 

Obraz 009.jpg

czy ktoś wie jaki może być problem z tymi pierwszymi dwoma błędami???

Edytowane przez Meta

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności