VWTEDE Zgłoś #1 Napisano 5 Lutego 2009 (edytowane) witam mam pytanie od nie dawna jestem wlascicielem passata kombi z silnikiem avb 101 wczesniej jezdzilem mazda 6 diesel 121KM i w zwiazku z tym rodzi sie moje pytanie passat jest zrywny i w miare fajnie przyspiesza na 1,2,3 biegu tak do 120km/h a potem mam wrazenie jakby mu czegos brakowalo dodam ze nie kopci nawet jak sie go przekreci do 4000obr/min nie slychac tyrbiny silnik ladnie pracuje.czy cos jest nie tak ? czytam czesto wypowiedzi kolegow na forum odnosnie turbo i przejscia w tryb serwisowy lecz nie mam pojecia jak to stwierdzic, poza tym nie wiem moze jestem przewrazliwiony pasek kombi jest ciezszy od mazdy no i roznica 20KM sam nie wiem. niedawno jezdzilem kolegi a4 z 110konnym silnikiem auto ma najechane 260tmil i uwiezcie mi on go nie oszczedza i kiedy go prowadzilem to wrazenia bylu szokujace to auto sie rwie do jazdyi zasuwa po 200km/h a passat max z bolem 180. panowie jak macie jakies sugestie to piszcie z gory za wszystko dzieki pozdrawiam Edytowane 5 Lutego 2009 przez VWTEDE Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #2 Napisano 5 Lutego 2009 _tytul1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Szklana Zgłoś #3 Napisano 5 Lutego 2009 swoim 180 to leciutko, w trybie awaryjnym to max 120 i koniec Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VWTEDE Zgłoś #4 Napisano 5 Lutego 2009 mam nadzieje ze teraz tytuł jest ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waaj Zgłoś #5 Napisano 5 Lutego 2009 Kolego A4 jest niestety lżejsze od passka i ma przy AFN-nie dłuższą skrzynię,dodatkowo 10km, ale wcześniej podepnij go pod waga i sprawdź czy nie ma błędów Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Szklana Zgłoś #6 Napisano 5 Lutego 2009 obowiązkowo przepływka i ładowanie turbiny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lysy78_03 Zgłoś #7 Napisano 5 Lutego 2009 ja swoje avb rozkrece do 210. ale mam boxa i pewnie dlatego. a ile pojdzie bez boxa to nawet nie wiem. na ori zrobilem 600 km. na boxie 80tkm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Szklana Zgłoś #8 Napisano 5 Lutego 2009 na autobanie w DE jechałem 200 km/h Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VWTEDE Zgłoś #9 Napisano 5 Lutego 2009 wlasnie wrocilem z jakiegos polskiego warsztatu podlaczyli mi auto pod kompa (snap on) wyszedl jeden bład nr18043 i nic wiecej mialem wrazenie ze ci panowie nie zabardzo wiedza co robia gdyz wypowiedz kazdego z nich byla awersem do poprzednika np temp paliwa na kompie byla ok65C (temp sam ok75C wg kompa) jeden mowil ze za malo drogi ze za duzo nastepnie temp pow pobieranego ok30C jeden twierdzil ze cos jest cyt."zjebane" bo na zewnatrz jest 1C no i teraz przeplywomierz tu to sie malo nie pobili na wolnych obr silnika komp pokazal ( mass air flow mg/s 451) co o tym sadzicie??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #10 Napisano 5 Lutego 2009 co o tym sadzicie??? Sądzę żebyś zaczął stosować znaki interpunkcyjne.... ---------- Post added at 15:11 ---------- Previous post was at 15:10 ---------- Kolejny temat z cyklu " szukam dziury w całym.... " Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #11 Napisano 5 Lutego 2009 zamiast wydawac kase na pierdoly jedz na hamownie i bedziesz wiedzial co z moca. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiel Zgłoś #12 Napisano 5 Lutego 2009 blad to komunikacja z ac wiec do silnika malo to ma.trzeba by bylo zrobic podlaczenie i posprawdzac parametry pracujacego silnika.samemu mozna zciagnac rure przy egr i zobaczyc czy nie jest zawalona w stopniu ograniczajacym przeplyw. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach