Gość Krist Zgłoś #41 Napisano 4 Sierpnia 2006 Kurcze nie wiedziałem że są komplety widocznie w sklepie do VW gdzie ja się zaopatruję są troszkę zacofani bo musiałem kupować wszystko osobno... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Goloner Zgłoś #42 Napisano 28 Września 2008 Przepraszam że nie pisze tego w prawidłowym pokoju ale nie chcialem nowego tematu zakładać... Chciałem sie dowiedziec ile w przyblizeniu bedzie mnie kosztował kapitalny remont silnika 1.9 TDI B5 AJM . I co w skład takiego remontu wchodzi ? Dzieki za odpowiedz pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nikusss Zgłoś #43 Napisano 28 Września 2008 zalezy jaki zakres pewnie od 1000zł za pierscienie i uszczelke głowicy po 5-6 za remont dołu, głowicy, nowe turbo... bez rozbierania to jak wróżenie z fusów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KLICHO Zgłoś #44 Napisano 15 Stycznia 2013 Witam mam takie pytanie ile by mi wyszedł remont całego słupka 1Z bez osprzętu nie licząc robocizny ? Powiem tak jest już 600 tys ponad u mnie i jakoś nie mam ochoty aby były jaja podczas dłuższej przejażdżki, wolę sobie zrobić taki remoncik może na wiosnę tylko jaki by był koszt części ? Bo myślałem nad AFN ale to kupowanie w Ciemno a taką moc AFN mogę sobie w każdej chwili zrobić jak już bd całkiem przerabiał silnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Józefoo Zgłoś #45 Napisano 15 Stycznia 2013 A po co chcesz co robić disle nie do zdarcia jeszcze 1z sprawdź ciśnienie na cylindrach ciśnienie oleju i jak dobrze jest to nie ruszaj bo lepiej nie zrobisz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KLICHO Zgłoś #46 Napisano 15 Stycznia 2013 Głownie chodzi mi o stan w jakim już mogą być korby,tłoki,pierścienie itp . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Józefoo Zgłoś #47 Napisano 15 Stycznia 2013 tego nie stwierdzisz tak o jak chcesz ściągać głowicę to zobaczysz jakie cylindry jak spoko to i reszta raczej też. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KLICHO Zgłoś #48 Napisano 15 Stycznia 2013 Po czym można zauważyć że już przyda się regeneracja głowicy ? jakieś specyficzne są urazy ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach