Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

toma    0

Witam Pany mam takie pytanie czy mogę jechać na servis vw i zazyczyc sobie czyszczenie filtra DPF czy mi wykonają taka usluge i za ile jeżeli ktoś wie, jak na razie nie mam problemu z DPF ale chce go wyczyscic.

 

Tak o DPF chodzi sorry za blad i dzięki za odp.

Edytowane przez toma

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Witam Pany mam takie pytanie czy mogę jechać na servis vw i zazyczyc sobie czyszczenie filtra PDF czy mi wykonają taka usluge i za ile jeżeli ktoś wie, jak na razie nie mam problemu z PDF ale chce go wyczyscic.

 

chyba chodziło Ci o filtr DPF?

 

raczej ASO grupy VAG nie bawi się w czyszczenie/regenerację DPF'a lecz wymieniają za sporą opłatą cały wkład filtra. Możesz w interencie poszukać jest dużo firm co zajmuje się regeneracją tego filtra.

Edytowane przez johnypepelos

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
agamek12    10

Pytanie do użytkowników BMR-ów z usuniętym filtrem DPF:

czy w Waszych autach zdarza się, że zapala Wam się kontrolka DPF (wraz z komunikatem komputera o konieczności przeczytania instrukcji), która gaśnie po wyłączeniu i włączeniu po parunastu minutach silnika?

Mi przez pierwszych kilka tysięcy kilometrów nic się nie świeciło, ale ostatnio przez przejechane około 200km zapaliła się już trzykrotnie. Tuner (renomowany!) zapewnia, że taka sytuacja jest sytuacją normalną w BMR i że nie da się z tym nic zrobić oraz nie ma to żadnego wpływu na pracę silnika.

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Witam Pany mam takie pytanie czy mogę jechać na servis vw i zazyczyc sobie czyszczenie filtra DPF czy mi wykonają taka usluge i za ile jeżeli ktoś wie, jak na razie nie mam problemu z DPF ale chce go wyczyscic.

 

Tak o DPF chodzi sorry za blad i dzięki za odp.

 

ASO "Rowiński i Waldemajer" robią taką usługę za około 1000zł, ale nie biorą odpowiedzialności za jej efekty.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
tomunia    0
ok dzięki ale nadal nie wiem co oznacza kod 7MG. Jakieś propozycje Pozdrawiam

Kolego Chajna czy udało Ci się na 100 procent potwierdzić że mamy w swoich samochodach DPF?

U mnie kontrolki nie ma, auto na 100 % nie było kombinowane. Pytam bo od tego zależy kiedy wymieniac pasek rozrządu.

Kod ma 7MG czyli Euro 5, ale np. kody Euro 4 są dwa tzn rozróżniają silniki z i bez pdf...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
kmink    0

Nie było CRa bez DPFa :-)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
grabotg    0

Był CLLA

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
radekrp90    0

Ale nie był to chyba silnik na rynek UE.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
kmink    0
Był CLLA

 

A gdzie w EU można go kupić?

Wszystkie CRy sprzedawane w EU mają filtr DPF

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
grabotg    0

Jak dobrze poszukasz to znajdziesz.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
cezary_ck    0

Witam. Panowie auto jak w opisie więc na pewno teoretycznie mam dpfa. Samochód mam trzy miesiące, zrobiłem nim 10 kkm i jeszcze nigdy nie zapaliła mi się kontrolka dpfa czy to oznacza że mam wycięty dpf ?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Endrju    10

Niekoniecznie. Być może Twój styl jazdy jest zgodny z zaleceniami producenta i dpf sam się oczyszcza.

 

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
cezary_ck    0

Jak to mogę jeszcze sprawdzić?? Posiadam VCDS-a ale to dopiero początki mojej pracy z tym programem.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
johny x    10

Mam czy nie mam DPF , a może wycięty :ocochodzi , temat na okrągło wałkowany , a wystarczy trochę pochylić się włożyć palucha w rurę wydechu i mamy wszystko na tacy :fajny

Jak to mogę jeszcze sprawdzić?? Posiadam VCDS-a ale to dopiero początki mojej pracy z tym programem.

Na początek zerknij na różne filmiki pracy z tym programem, a jest tego od groma w sieci, pomoże Ci to w ogarnięciu tego programu, dalszej pracy, a co najważniejsze może zapobiec uszkodzeniu kabelka:ok:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
prezess7    1

...lub co gorsza samochodu.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Mari018    0

Witam .

Mam pytanko czy u mnie jest DPF bo po kodach to nic nie wynika.

Kupiłem już olej Motul Specific 5w30 507.00 i nie wiem czy jest ok czy wymienić.

 

IMG_20170818_083915.jpg

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
prezess7    1

Fabrycznie jest, każdy CR ma.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Mari018    0

Dziękuję za odpowiedź .

Pozdrawiam :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
tomnik    0
Mam pytanko czy u mnie jest DPF bo po kodach to nic nie wynika.

Kupiłem już olej Motul Specific 5w30 507.00 i nie wiem czy jest ok czy wymienić.

Kupiony przez Ciebie olej z powodzeniem może być zastosowany w aucie, które nie posiada DPF.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Mari018    0

Wszystko jasne . Super zabieram się za wymianę :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się


×