MaTi2741 Zgłoś #21 Napisano 17 Lutego 2011 nie nie było bite bo ojciec ma go od nowości. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #22 Napisano 17 Lutego 2011 nie nie było bite bo ojciec ma go od nowości. może uderzyłeś gdzieś w krawężnik i zawiecha się przestawiła sanki i dlatego przegub ci wywala Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MaTi2741 Zgłoś #23 Napisano 17 Lutego 2011 nie nie bylo bite ponieważ ojciec go ma od nowości Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #24 Napisano 17 Lutego 2011 nie nie bylo bite ponieważ ojciec go ma od nowości to może kijowe przeguby (wybacz to) ale nie wiedzę innej możliwość ze wywala przegub więc pytam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MaTi2741 Zgłoś #25 Napisano 17 Lutego 2011 czyli trzeba jechać na stacje diagnostyczną i ustawic zbierznośc i geometrię koł ---------- Post added at 12:43 ---------- Previous post was at 12:42 ---------- przegub płacilem po 120 zł mi sie wydaje ze dlatego ze nie ma geometrii Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #26 Napisano 17 Lutego 2011 czyli trzeba jechać na stacje diagnostyczną i ustawic zbierznośc i geometrię koł ---------- Post added at 12:43 ---------- Previous post was at 12:42 ---------- przegub płacilem po 120 zł mi sie wydaje ze dlatego ze nie ma geometrii no tak najlepiej by było i niech sprawdzą wszystkie parametry dokładnie chodzi mi o przestawienie sanek lub coś w tym stylu może być minimalne a robi właśnie takie psikusy Wiem auto nie bite ale nie zaszkodzi sprawdzić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MaTi2741 Zgłoś #27 Napisano 17 Lutego 2011 a mam jeszcze jedno pytanie jak siedze w srodku to slysze jakis dziwny trzaski tak jak by guma trzestrzała jak jade po dolkach ale na zewnatrz tego nie słychać i byłem z tym na trzepakach i wszytko ok zaiwesz sparawne w 100% Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarcun Zgłoś #28 Napisano 17 Lutego 2011 zła geo nie zepsuje przeguby jak już to łożyska Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinek1982 Zgłoś #29 Napisano 23 Marca 2011 mam problem potrzebuje waszej pomocy a wiec w moim pasku zaczoł cieknąc olej w miejscu gdzie jest przegub wewnetrzny (lewa strona) a skrzynia na łaczeniu czy ktos moze mi to opisac czy tam jest uszczelka czy jakis zimering chciałbym to wymienic ale potrzebuje jakis wskazówek nawet nie wiem jaki idzie tam klucz do tych śrób od przegubu pomocy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kris Zgłoś #30 Napisano 24 Marca 2011 (edytowane) Poczytaj tu: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=1261622#post1261622 Lub zapytaj w dziale B5:dobrze Edytowane 24 Marca 2011 przez kris Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinek1982 Zgłoś #31 Napisano 24 Marca 2011 dzieki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek21 Zgłoś #32 Napisano 3 Czerwca 2011 pytanko bo znalazłem na allegro przegub wewnetrzny za 60 zł i 80 zł dzwonie do kolesia i on sie pyta czy na sześć kulek czy na 8. bo zalezy od skrzyni, powiedziałem ze 95 rok TDI 90 km kombi 1z silnik a on mowi ze musze sprawdzic ile ma stary, moze wiecie jaki idzie bo nie bede rozbierał zeby tylko sprawdzic a potem znowu przy nowym rozbierał drugi raz, pomozcie prosze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #33 Napisano 4 Czerwca 2011 Do tej pory spotykałem się z 6 kulkowym lub w automacie z trójramiennym. O 8 kulkowym nic nie wiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek21 Zgłoś #34 Napisano 4 Czerwca 2011 już kupiłem niestety przepłaciłem 80 zł, jest 6 kulek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek21 Zgłoś #35 Napisano 6 Czerwca 2011 wymieniłem i efekt taki ze zbierznosc tragiczna, czym moze to byc spowodowane ?? w starym nie było podkladki pod zabezpieczenie z prawej strony, dalismy taka jaka była w zestawie półkolista taka i koło prawe przodem na zewnatrz stało ze masakra, mozliwe ze to to?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarcun Zgłoś #36 Napisano 6 Czerwca 2011 a odkręcałeś przy tym amortyzator ( 2 śruby trzymające zwrotnicę do amora) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek21 Zgłoś #37 Napisano 6 Czerwca 2011 nom własnie niee, nic nie było ruszane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #38 Napisano 6 Czerwca 2011 mozliwe ze to to?? Bankowo nie...wymiana przegubu czy to zewnętrznego czy wewnętrznego nie wpływa na zbieżność ale aby je wymienić trzeba albo wytargać całą obudowę zwrotnicy ale to nie ma sensu bo musielibyśmy odkrecić przewód hamulcowy a po co? zatem albo popuszczamy amor u góry a potem wypinamy na dole ze sworznia zwrotnicy i odchylamy mcpersona na bok albo odkręcamy od wahacza zały sworzeń zwrotnicy trzeba też w obu przypadkach wypiać końcówką drążka i wtedy tracimy ustawienia zbieżności...zreszta każda śrubka w zawieszeniu raz odkręcona powoduje zmiany w zbieżności ..mniejsze odchyłki bedą gdy wybijemy końcówke drazka z ucha obudowy zwrotnicy a ze ciężko to zrobić aby nie uszkodzic końcówki to niekiedy wykreca sie drązek z końcówki iwtedy lipa...nakrętka kontrujaca na bank nie da nam gwaracji że wkrecimy póxniej drążek w końcówkę w takim samym położeniu...i wtedy koło albo patrzy w stron auta albo w świat...kłania sie regulacja zbieżności . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszemek Zgłoś #39 Napisano 7 Czerwca 2011 trzeba albo wytargać całą obudowę zwrotnicy ale to nie ma sensu bo musielibyśmy odkrecić przewód hamulcowy a po co Wystarczy odkręcić cały zacisk i po problemie. Do wymiany przegubu odkręca się śrubę/nakrętkę centralną i rozpina dolny sworzeń. Nawet końcówki drążka nie trzeba odpinać, wystarczy skręcić kierownicę w odpowiednią stronę, czyli przy wymianie prawego przegubu, kierę skręcamy w lewo. Wtedy drążek sam odsunie odkręconą zwrotnicę od półośki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kzarczyn Zgłoś #40 Napisano 20 Grudnia 2017 Witam Odkopię kotleta bo mam zagwozdkę z która nie potrafię sobie poradzić. Po długiej trasie zaczęło mi coś terkotać przy hamowaniu silnikiem na prostych kołach tyle że nie zawsze a czasami. Potem terkotało na przyspieszaniu a zdarzało się nawet że na wysprzęglonym. Ale zawsze dopiero po przejechaniu kilku kilometrów, nigdy na zimnym. Mechanik znalazł poluzowane śruby mocujące prawy wewnętrzny przegub, dokręcił i stwierdził że jest ok. Terkotanie wracało ale już nie tak często. Częstotliwość terkotania zależna od prędkości jazdy. Najlepiej wyczuwalne jak się stoi w korku i powolutku podjeżdża na jedynce wtedy co jakiś czas słychać było taki strzał który przenosił się po karoserii. Uspokoiło się na jakiś czas i wróciło w postaci buczenia na dużych prędkościach, tak powyżej 100km/h słychać było jak buczy. Znalazłem luz na góra-dół na prawym wewnętrznym przegubie, lewy wewnętrzny sztywny (zero luzu). Kręcenie kółek na skręconych kołach nie daje żadnego efektu więc zewnętrzne sprawne. Wymieniłem prawy wewnętrzny przegub na SKF i znowu czasami pojawia się pojedynczy strzał lub kilka razy zaterkocze i siedzi cicho. Wymienić lewe wewnętrzny przegub czy coś innego może dawać podobne efekty? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach