Karolka85 Zgłoś #521 Napisano 24 Kwietnia 2020 (edytowane) Super bardzo dziękuję za odpowiedź !! Edytowane 24 Kwietnia 2020 przez Karolka85 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
XmenKoliberX Zgłoś #522 Napisano 26 Kwietnia 2020 Witajcie, na wstępnie chce poinformować że szukałem rozwiązania ale nie znalazłem... Posiadam passata b5 1998 roku z magicznym 110 konną maszyną 1.9 tdi i przejechane 403 tysiące, samochód na biegu luźnym strasznie wibruje kierownica oraz silnik, wstępnie wymieniłem poduszki wszystkie, ale bez efektu, co może być powodem takich wibracji, nie jestem mechanikiem więc się nie znam na tematyce aut, więc proszę o wyrozumiałość, prosił bym o to żeby przy jakiś częściach, podawali cenę części co ile kosztuje wraz z wymianą, z góry dziękuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Karolka85 Zgłoś #523 Napisano 8 Maja 2020 Witam ponownie.Moja sprawa trzęsienie w silnika na postoju samolot została rozwiązana.okazało się że ten niby wielki fachowiec od pomp który powiedział że nie ma się do czego przyczepić co do pompy.Po wymianie rozrządu wczoraj pompa okazała się na jednym wtrysku rozregulowana poza skalą. Regulacja spowodowała że obroty są znowu równiutko na kresce a samochodem nic nie drży na biegu jałowym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol6376 Zgłoś #524 Napisano 30 Listopada 2021 Drodzy koledzy Ostatnio zacząłem znowu walkę z drganiami podczas przyśpieszania między 1600-1900rpm w moim 1.9 tdi awx. Jako, że w aucie wymienione już jest większość części które mogły powodować drgania a nic to nie dało postanowiłem przetrzepać internet i z róznych for podejrzenie pada na pompowtryski. Wstawie dwa zdjęcia pracy pompek na biegu jałowym i podczas większych obrotów i czy pompka nr.1 to szrot według Was? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomy Zgłoś #525 Napisano 13 Stycznia 2022 (edytowane) Witam serdecznie. Widzę, że nie jestem sam z tym problemem. Rok temu wykonany kompleksowy remont przedniego zawieszenia z przekładnią i poduszkami silnika włącznie. Po pierwszej przejażdżce bajka – zawieszenie jak w nowości. Niestety mega wibracje w zakresie 1500-2000 obr./min. Może źle się wyraziłem - to nie są wibracje tylko taki dziwny rezonans odczuwalny na kierownicy, lewarku biegów czy nadwoziu. Silne rezonowanie, które przechodzi do wnętrza na plastiki w desce rozdzielczej, boczków drzwi, podczas wstępnego przyspieszenia nieprzyjemny efekt (także na postoju na biegu jałowym). Kiedy auto się rozpędzi i wrzuci 4 lub 5 bieg (Tiptronic) jest cisza i spokój. Najgorzej jest na 2 i 3 biegu. Zdaję sobie sprawę, że silnik już nie ma takiej kultury pracy jak w dniu zakupu (380.000km nalotu), ale jazda autem w zakresie obrotów 1500-2000 obr./min. przypomina mi młodzieńczą jazdę Ursusem C-60 podczas wakacji u dziadka na wsi. Latem jeszcze jest znośnie, ale zimą kiedy wszystkie plastiki są "zmarznięte" zanim auto się nagrzeje to jest koszmar. Poduszka od skrzyni nieruszana od nowości, żaden plastik pod maską nie ma luzów, nadkola również. BIPy w porządku, zero kłopotów z autem. Pali na dotyk, nie kopci, lalunia. Kolega z serwisu Śkoda obstawia luzy zaworowe i popychacze zaworów. Co radzą mądre głowy? Wtryski po płukaniu K2 Diesel Dictum: Edytowane 14 Stycznia 2022 przez Tomy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1robert Zgłoś #526 Napisano 15 Stycznia 2022 Przyjrzyj się czy nie dudni Ci z filtra powietrza. Potrafi generować niskie częstotliwości które przenoszą się na całe auto. U mnie dudniło i cały dolot rezonował mocno. Szukałem długo co jest nie tak. Wymieniłem wałek i szklanki było jeszcze gorzej. Problem praktycznie rozwiązałem 3 tygodnie przed sprzedażą auta.. Nabywca pewnie się cieszy. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomy Zgłoś #527 Napisano 16 Stycznia 2022 (edytowane) W dniu 15.01.2022 o 14:20, 1robert napisał: Przyjrzyj się czy nie dudni Ci z filtra powietrza. Potrafi generować niskie częstotliwości które przenoszą się na całe auto. U mnie dudniło i cały dolot rezonował mocno. Szukałem długo co jest nie tak. Wymieniłem wałek i szklanki było jeszcze gorzej. Problem praktycznie rozwiązałem 3 tygodnie przed sprzedażą auta.. Nabywca pewnie się cieszy. O! Serdecznie dziękuję - sprawdzę! 14.05.2022 - po wymianie kolejnego rozrządu, turbo, ponownym spasowaniu wszystkich plastików (obudowa filtra powietrza, rury dolotowe) oraz aplikacji Ceramizera po zmianie oleju nastała błoga cisza! Edytowane 13 Maja 2022 przez Tomy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach