lukasz1991x Zgłoś #481 Napisano 22 Sierpnia 2016 witam mam problem ze swoim passatem b5 fl avx czasami mam drgania tłumnika, słychać jak tłumnik środkowy buczy, po dodaniu lekko gazu na 1100 obrotów jest dobrze, dodatkow z tym występuje drganie silnika, co to moze być za przyczyna ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1robert Zgłoś #482 Napisano 22 Sierpnia 2016 Moze byc wypalony/wygnity w środku, gumy moga byc twarde i przenosic drgania. Moze tez byc krzywo skrecony. Jak dudni to raczej moze byx juz w srodku uszkodzony. Jak buda drży to np gumy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gracek Zgłoś #483 Napisano 30 Października 2016 Mam problem w passatem z profilu dotyczący drgań tłumika. Obojętne czy zimny czy nagrzany końcowy tłumik drży, wymieniłem dwa ostatnie uchwyty - nic nie pomogło, plecionka z zewnątrz wygląda na idealną. Drgania słychać jakby z tłumika końcowego, gdy go przytrzymam oczywiście nastaje cisza. Czy to wina poduszek pod silnikiem, plecionki czy po prostu tłumik końcowy się kończy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1robert Zgłoś #484 Napisano 30 Października 2016 Może to być wina wypalone go tłumika, łączenia tłumików bo jest za sztywne albo za luźne, walka rozrządu lub szklanek bo silnik mocniej od tego telepie i się przenosi na wszystko, łącznika elastycznego na tłumiku, samych wieszaków od tłumika bo mogą być za twarde albo za miękkie. . Wszystkie zamienniki mogą się trafić lipne bo gumy w gumie bywa dzis malo a sadza jest tansza od gumy;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mareckir1 Zgłoś #485 Napisano 31 Października 2016 Witam,dzisiaj podniosłem obroty na 903/min i jest super, miałem 861 i było słychać rezonans z tłumika na jałowym biegu.Podczas jazdy nic nie szarpało tylko jak pisałem wcześniej na wolnych obrotach.Podłączyłem VAG-a szybka korekta i słychać tylko silnik.Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
palel Zgłoś #486 Napisano 4 Grudnia 2016 Witam. W moim przypadku też walczyłem z dziwnymi wibracjami. Zaczęło sie od tego że pewien pijaczyna wjechał mi w tył zaparkowanego auta tak że auto na ręcznym i na biegu przesunęło się o 10m do przodu. Silnik po tym zaczął głośniej chodzić i czuć było wibracje. Oczywiście wymieniłem 4 poduszki na coś porządnego -tak poprosiłem mechanika. Wyszło 950zł z wymianą (miał być lemforder). Troche pomogło ale zamiast wibracji było wkurzające drżenia kierownicy. W między czasie padło mi sprzęgło wiec wymieniłem razem z dwumasem -drżenie auta pozostało. (Po 20min jazdy z pracy cieszyłem się, że mogę już wysiąść z tego auta;)). Problem rozwiązała wymiana dwóch poduszek zakupionych w ASO (930zł). Teraz w aucie cicho i przyjemnie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chufu Zgłoś #487 Napisano 4 Grudnia 2016 Witam , również walczę z wibracjami w aucie. Wibruje kierownica oraz schowek(co mnie doprowadza do szału). Dodatkowo doszedł rezonans między 1600 - 1800 obrotów. Takie głuche dudnienie na 1. 2. 3. biegu. Poduszki sprawdzone wizualnie , nie rozlane, nie wycieka/wyciekł olej. Znajomy mówił ,że przytarta jest krzywka na wałku. Dodatkowo dudni z filtra powietrza. Jak wymienię wałek , dam znać czy się polepszyło. Zawsze to jakiś trop dla innych walczących z buczeniem/trzęsieniem w aucie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1robert Zgłoś #488 Napisano 4 Grudnia 2016 Jak dudni z filtra to szklanki i może wałek. . U mnie jest ciszej po wymianie szklanek i wałka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gedek Zgłoś #489 Napisano 4 Grudnia 2016 witam.mam mały problem.posiadam passata b4 1.9tdi 1z 90km.problem jest taki ze wymontowalem licznik i zalozylem drugi z mfa wszystko dziala tak jak powinno temp oleju spalanie itp tylko ze lekko pali sie kontrolka od swiec zarowych.przekazniki i bezpieczniki ok vaga podłączyłem i bledów nie ma.wie moze ktos czemu ta kontrolka sie żarzy.z góry dziekuję. - - - - - aktualizacja - - - - - nie znalazlem podobnego tematu z moim problemem dlatego pisze tu.moze ma ktos nr tel do jakiegos elektro mechanika lub do kogos ogarnietego . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1robert Zgłoś #490 Napisano 5 Grudnia 2016 gedek uważasz ze władowanie sie ze swoim problemem w środek innego tematu jest ok? czy może trochę nie halo? jak byś tak na próbę wsadził stary licznik to byś widział czy w nim też się świeci ta kontrolka czy nie. Jak się nie jarzy to znaczy że problem masz w liczniku. Z tego co pamiętam to liczniki z przełomu 95 / 96 roku czyli z końca modelu i bez linki były problematyczne. Padała w nich elektronika. Zapalało się np ciśnienie oleju bez powodu, coś jeszcze się dział nie pamiętam..Nie słyszałem żeby ktoś brał się za uleczanie tej elektroniki. Sam kiedyś miałem takie chęci ale nie było warto. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
inzu Zgłoś #491 Napisano 25 Lutego 2017 Witam Panowie mam taki problem z Passat B5 AFN, na wolnych obrotach, na biegu jałowym drga kabina, w załaczeniu filmik https://www.youtube.com/watch?v=1hZOV6s8rBc&t=18s nowe poduszki silnika - lemforder, nowa poduszka skrzyni febi, nowe zawieszenie przód, prosze o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #492 Napisano 26 Lutego 2017 Czy naprawdę jesteś tak leniwy, że nie jesteś w stanie przeczytać całego tematu ? Teraz otrzymałeś nagrodę za nieróbstwo - wyrzuciłeś w błoto 500zł - poduszki lemfordera nadają się jedynie do benzyniaków. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #493 Napisano 1 Marca 2017 Mam problem z drżeniem w moim aucie, problem na biegu jałowym. Drżenie występuje tylko przy mocnym rozgrzaniu silnika, na zimnym chodzi elegancko. Moc w normie, spalanie w normie, poduszki silnika suche, leciutkie dodanie gazu i jest dobrze-pochodzi chwilkę i znowu. Łącznik elastyczny, zawieszki tłumików? Co ciekawe jak stoi tyłem wyżej to nasila się to drżenie, jak postawię go tak że przód jest zadarty w górę, problem zanika. Może coś wymyślicie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darof Zgłoś #494 Napisano 1 Marca 2017 Prawdopodobnie siatka na tłumiku tzn.łacznik elastyczny. Wez złap ją na odpalonym silniku i zobaczysz czy ustało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #495 Napisano 1 Marca 2017 Niestety, to nie siatka. Byłem u tłumikarza dla pewności, ogarnięty człowiek, mówił że się wstawia dwa łączniki więc zna temat ale to nie ten przypadek. Podjechałem do mechanika, pobujałem silnikiem, podejrzenie padło na prawą poduszkę. Zaraz polezę do auta i podłączę vaga, żeby wyeliminować np pompki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daniel_maroco Zgłoś #496 Napisano 1 Marca 2017 Witam, u mnie sytuacja wygląda tak: przekręcam kluczyk i czekam na pikniecie przekaźnika od świec, odpalam, w kabinie drgania, po jakiś 3-4 minutach słyszę drugie piknięcie (ponownie przekaźnik od świec?) i drgania ewidentnie ulegają zmniejszeniu. Co jeszcze zaobserwowałem ciekawego, to to, że jak kręciłem kierownicą prawą-lewo drgania w pewnych momentach ustępują. Co mam sprawdzić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1robert Zgłoś #497 Napisano 1 Marca 2017 To co ci pyka to dalej grzeją swiece po uruchomieniu. Silnik chodzi twardziej bo ciągnie obciazony alternator. Pozniej jeszcze grzeje dpgrzewanie kabiny ktore sie wyłącza jak silnik osiagnie 80 stopni. To tez ciagnie alternator. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #498 Napisano 2 Marca 2017 Na kompie zero błędów, pompki w normie. Wymienię tą poduszkę, kupię używkę bo cena w serwisie... Chyba że ktoś ma doświadczenie z Lemforderem? Po upustach na warsztat mogę ją mieć za 2 stówki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sq1 Zgłoś #499 Napisano 2 Marca 2017 Witam wszystkich serdecznie. Oczywiście jak wy koledzy również mam problem z wibracją całego auta. Powiedzcie mi czy poduszki silnika od Skody Superb I podejdą do naszych autek?? Jak wiadomo ceny w ASO Skody bywają niższe. Dzisiaj pobawię się obrotami silnika no i oczywiście dzięki waszym radą plecionka kupiona i czeka na wspawanie w przyszłym tygodniu. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1robert Zgłoś #500 Napisano 2 Marca 2017 Na kompie zero błędów, pompki w normie. Wymienię tą poduszkę, kupię używkę bo cena w serwisie...Chyba że ktoś ma doświadczenie z Lemforderem? Po upustach na warsztat mogę ją mieć za 2 stówki. Przeczytaj post 492 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach