firol Zgłoś #461 Napisano 2 Lutego 2016 (edytowane) Bipy na 1,2,3 sa kiepskie.Na 4 pompce jest ok.Jak ktos moze to niech sprawdzi czy w 131 km byly pompki AA. Bo 1,2,3 jest AA a 4 pompka to AL? Juz sam sobie odpowiedzialem. Pompki AA sa tak samo wydajne jak AL, seria AA jest na starszym elektrozaworze.Dogiecie konektorów tutaj raczej nie pomoze.Pompki byly regenerowane czy czyszczone?Bo jak to drugie tylko to sie nie dziwie ze nic sie nie poprawilo a koles zwinal kase i "bedzie Pan zadowolony".Pierwsze 3 pompki sa w minusie na zimnym i cieplym, a to wskazuje ze leja.A pokaz wydruk ze stolu probierczego jak masz. Edytowane 2 Lutego 2016 przez firol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pingwin12 Zgłoś #462 Napisano 2 Lutego 2016 Pompki byly tylko czyszczone jutro wrzuce pomiary ze stolu ale moesci sie wszystko w normach a poprawic sie poprawilo bo korekty wychodzily gdzies w okolichach 2.5 nie wiem jak bipy wtedy ale korekty wychodza jak najbardziej ok i to na plus czuszczenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pingwin12 Zgłoś #463 Napisano 3 Lutego 2016 Bipy na 1,2,3 sa kiepskie.Na 4 pompce jest ok.Jak ktos moze to niech sprawdzi czy w 131 km byly pompki AA. Bo 1,2,3 jest AA a 4 pompka to AL?Juz sam sobie odpowiedzialem. Pompki AA sa tak samo wydajne jak AL, seria AA jest na starszym elektrozaworze.Dogiecie konektorów tutaj raczej nie pomoze.Pompki byly regenerowane czy czyszczone?Bo jak to drugie tylko to sie nie dziwie ze nic sie nie poprawilo a koles zwinal kase i "bedzie Pan zadowolony".Pierwsze 3 pompki sa w minusie na zimnym i cieplym, a to wskazuje ze leja.A pokaz wydruk ze stolu probierczego jak masz. tak własnie jest 3 pierwsze pompki aa a 3 to pompka al Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
firol Zgłoś #464 Napisano 4 Lutego 2016 Podegnij konektory na pompkach.Podlacz VAG'a i daj odczyt BIP'ow. To raczej nic nie pomoze, ale nie masz nic do stracenia.Pompke 4 masz ok oraz znasz BIP'y.Mozna by profilaktycznie zamienic miejscami 4 pompke z 1 i sprawdzic Vagiem co bedzie wtedy.Jak BIP'y po zmianie pompek miejscami na 1 beda ok to juz wszystko jasne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pingwin12 Zgłoś #465 Napisano 4 Lutego 2016 to raczej nic nie pomoże czyli pompki sa do wyrzucenia ? a jezeli po zmianie pompek bedzie tak samo to co to moze oznaczać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1robert Zgłoś #466 Napisano 4 Lutego 2016 Moze to głupie pytanie ale czy pompki po założeniu były ustawione? W sensie regulacji w głowicy. Wiem ze niektorzy tego nie praktykują co jest błędem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pingwin12 Zgłoś #467 Napisano 4 Lutego 2016 było tyle ze nie wiem czy sie cos nie rozjechało bo przez 100 km było wszystko ok po odebraniu z naprawy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
firol Zgłoś #468 Napisano 4 Lutego 2016 (edytowane) Moze to głupie pytanie ale czy pompki po założeniu były ustawione? W sensie regulacji w głowicy. Wiem ze niektorzy tego nie praktykują co jest błędem. @Kolega Robert tez wskazal mozliwa przyczyne.Zle ustawione pompki.Tego nie bralem pod uwage.Bo uwazam ze to ogarniety mechanik powinien zrobic prawidlowo.Ale tez trzeba wziazc pod uwage ze nie ustawil 3, a 4 fuksem mu sie ustawila.Jezeli nie czujesz sie na silach to proponuje do jakiegos kumatego mechanika sie udac.Gdzies na forum byl pdf z opisem wymiany i regulacji popowtryskow.Wydrukowac i dac mechanikowi.A nie szarpie silnikiem podczas jazdy.? Ponizej materialy odnosnie regulacji pompowtryskiwaczy. Mam nadzieje ze nie naraze sie Adminowi:) http://turbodiesel.hswg.pl/montaz-i-regulacja-pompowtryskiwaczy-w-silniku-tdi-i-sdi/ http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=2572 Edytowane 4 Lutego 2016 przez firol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1robert Zgłoś #469 Napisano 4 Lutego 2016 Ktos pisal tez ze mial chwile dobrze i sie rozjechalo... nie wymienił gumek przy wymianie pompek i po krotkiej chwili cos sie rozjechalo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pingwin12 Zgłoś #470 Napisano 4 Lutego 2016 Ja wymienialem uszczelnie jednak troche szarpie podczas jazdy tak kolo 2 tys obr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pingwin12 Zgłoś #471 Napisano 8 Lutego 2016 panowie ktos moze spojrzec na te logi z sharana ASZ wogole auto nie jedzie http://vaglog.pl/log_249385.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pingwin12 Zgłoś #472 Napisano 11 Lutego 2016 Podegnij konektory na pompkach.Podlacz VAG'a i daj odczyt BIP'ow. To raczej nic nie pomoze, ale nie masz nic do stracenia.Pompke 4 masz ok oraz znasz BIP'y.Mozna by profilaktycznie zamienic miejscami 4 pompke z 1 i sprawdzic Vagiem co bedzie wtedy.Jak BIP'y po zmianie pompek miejscami na 1 beda ok to juz wszystko jasne. konektory ok pompa vacum ok przy 2000 tys ma 7.5 bar bipy wysokie lecz auto nadal szaprnie przy naglym dodaniu gazu co dalej sprawdzac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1robert Zgłoś #473 Napisano 11 Lutego 2016 Jak szarpie równomiernie to bym pompowtrysk obstawiał. Zeby znalezc który to raczej metodą podmianka 1 szt i próba czy jest zmiana. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kownas19 Zgłoś #474 Napisano 28 Lipca 2016 witam , na biegu jalowym i na kazdym biegu zwlaszcza z klima przy predkosci obr,okolo 1500 wystepuje duzy rezonans -drgania az nawet cos pod deska telepie , co to moze byc ? rura z plecionka zmieniona , dana jest nawet druga plecionka ,3 pompki sa w okolicach -0,5 a 4 +1,5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1robert Zgłoś #475 Napisano 28 Lipca 2016 na początek bym sprawdził poduszki sinika na twoim miejscu czy nie wyciekł z nich olej Mam podobne odchyłki na pompkach jak ty .. pompki były wymienione na inne a odchyłki są bardzo podobne jak były... sprawdzałeś może ciśnienie na cylindrach? jak u Ciebie wygląda wałek rozrządu i czy może sprawdzales/wymieniales hydroregulatory? sprawdzałeś może jakie masz ciśnienie oleju w silniku? mam taki sam rok jak ty i awx i avf to taki sam słupek z tego co wiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kownas19 Zgłoś #476 Napisano 28 Lipca 2016 poduchy wymienione 2 lata temu na ori,szklanek nie wymienialem a walek nie wiem jaki jest ,u mnie wszystko jest jeszcze w oryginale i nic nie bylo ruszane w silniku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bleah86 Zgłoś #477 Napisano 28 Lipca 2016 witam , na biegu jalowym i na kazdym biegu zwlaszcza z klima przy predkosci obr,okolo 1500 wystepuje duzy rezonans -drgania az nawet cos pod deska telepie , co to moze byc ? rura z plecionka zmieniona , dana jest nawet druga plecionka ,3 pompki sa w okolicach -0,5 a 4 +1,5 Sprawdź napinacz paska, ja miałem uszkodzony napinacz i też miałem dziwny rezonans, dodatkowo bujało silnikiem. Po wymianie problem ustał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kownas19 Zgłoś #478 Napisano 28 Lipca 2016 wlasnie go wymienilem tydzien temu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bleah86 Zgłoś #479 Napisano 28 Lipca 2016 A może to sprzęgiełko na sprężarce klimy wydaje takie hałasy ? skoro piszesz ze tak się dzieje na włączonej klimie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kownas19 Zgłoś #480 Napisano 28 Lipca 2016 napewno nie , przy wlaczonej klimie jest to bardziej wyczuwalne bo silnik ma wieksze obciazenie , bez klimy tez jest rezonans tylko ze mniejszy , Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach