Jump to content
buxi

Wykresy z hamowni do oceny.

Recommended Posts

przy okazji napisz proszę jakie to robi czasy :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Model Auta : VW Passat B5

Rodzaj Silnika : 1,9 TDI Ajm

Modyfikacje mechaniczne silnika: brak

Moc seryjna : 115km/285Nm

Chiptuning : 145Km/353Nm by Jarol

 

Passat01.jpg

 

Passatseria.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Model Auta : Audi A4 B5

Rodzaj Silnika : 1,9 TDI AFN

Modyfikacje mechaniczne silnika: Wtryski 216, pompa 11mm, Turbo CAHA, Wydech 2,5", MAP 3 bary, FMIC, usunięty programowo MAF i EGR

Moc seryjna : 110km/235Nm

Chiptuning : 195Km/422Nm by JAROL

 

Auto mechanicznie przygotowane przez właściciela, hamowane w dwie osoby.

Wykres serii po modyfikacja mechanicznych ale na seryjnym sofcie.

 

 

A4AFN_chip02.jpg

 

A4AFN_seria02.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siemka.

Możecie sprawdzić czy nie za mało z niego wyciągnęli? :-)

126KM? Proszę o ocenę :-)

Passat b5 110 AFN.

Tylko mapy.

558aefc86c55.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dpf i Egr na miejscu wydech seria sam soft

149,9KM 339,6Nm seria

183,2KM 392,3Nm po sofcie

20160831_175956.jpg

Edited by mario78

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

Posiadam dwa passaty b5 1.9 afn z 98r

Jeden jest napędzany na przednią oś i ma softa na 146km zrobionego przez poprzedniego właściciela w Tychach na ul. Sienkiewicza auto jeździ super przyśpiesza gładko bez wysiłku czuć tę moc.

Drugi jest napędzany na obie osie mam w nim komputer na 140 km "niby" od znajomego, czuć moc ale auto przyśpiesza ciężko i w okolicach 2 tyś obrotów przy gazie w podłodze na wysokim biegu zaczyna buczeć jakby spaliny nie dawały rady wylecieć ? jeżeli zredukujemy bieg auto idze bez buczenia. (buczenie - jakby rezonanas trwa do osiągnięcia około 2,5 tyś obrotów i ustaje).

Auta są identyczne ale komputery mają różną ilość pinów.

Moje pytanie czy da się jakoś przenieść soft z pierwszego pojazdu na drugi (4x4) ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

brr.jpg

 

Pacjent VW T5 BRR 1,9tdi

Klient uśmiech od ucha do ucha po programie .

 

BLS Touran DPF.jpg

Kolejny VW Touran 1,9 BLS z dpf .wyłączony EGR i zaślepiony.

Edited by Pokonamwas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

 

Sprawdzi ktoś Czy to jest w normie CZYSTA SERIA

 

VW Passat 1,8T AWT 2001 rok

275tys km przebiegu

czyściłem przepływomierz

Wydaje mi sie ze z dołu muli . 1.8T AWT Hamownia.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porównaj sobie do tego - niebieska i brązowa linia to seria - czerwona i zielona po wirusie

wykres.jpg

 

Przebieg niutona masz zblizony - maks ok 3krpm i w miare go trzyma do 5500 rpm

Share this post


Link to post
Share on other sites

ale nie jest taki płynny chyba . Ktos mi mówił ze silnik się kończy :)

ale Nm jakis slaby.

 

Ten wykres możne świadczyć coś o przepływomierzu lub czym innym złym ?

 

Fakt ze Pomiar robiony na 225/40/18 wtedy mocno padało opony sie kończą ok 4mm

Turbo na zegarach dmucha ok 0,6 do 0,7

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak dobrze pamietam 0.5 to standard i na nim powinno byc 150km. Zrob plukanke, wlej 5w30 5w40. Zrob logi i podeslij komus kto potrafi je czytac. Zaplon, sonda, przeplywka, filtry. U mnie, zeby przebic 200km musialem moedzy innymi filtr paliwa zmienic bo stary blokowal przepływ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak go kopiłem jeździł na 10w60 Shella Ultra Racing .

Zalałem Motula 5w40 i przez 3 lata jeździł na nim. Ale z roku na rok palil wiecej oleju głownie na trasie szybko spalał.

Od roku leje motula 10w60 x power i na trasie nie bierze nic. ale ogólnie w ciągu roku doleje 5 Litrow lekko .

 

2 Lata temu swiece cewki filtr paliwowy byl nowy .Olejowe używam K&N

 

Myślicie ze olej ma znaczenie? wole lac 10w60 Bo mniej mi go bierze .

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak dolewasz 5 litrow na rok to albo turbo puszcza wiec i nie pompuje tak jak powinno, albo pierscionkami, przez co tez niema odpowiedniej kompresji i mala moc. Jak masz prawdziwe 275kkm przebiegu a turbo nie bylo regenerowane to mocno bym sie zastanowil na nim. Moj przy 190kkm stracil prawie 30km mocy. Jak sie okazalo, przez popekane zeliwo suszarki (ale moja dmucha 1.2 a nie 0.5). Oprocz tego nic jej nie dolegalo. Oleju dolewam, w zaleznosci od tego jak jezdze. Jesli mam duzo autortad z predkosciami 220-250km/h to z litre na 10kkm doleje. Jak wiecej miasta to z 0.5L. Uzywam, millersa EE Nano 5w40

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kopcić nie kopci. Nie jest popękane. NIE wiem czy nie świszczy troszkę(ale to chyba dobrze) i czasem wydajemy sie ze strzela z jak roszę z 1 ostro. Ale ogólnie najbardziej mnie denerwuje ze z dołu muli. jak jest cieplo to wogole wcisne pedał w podłogę to jest opzonienie zanim zalapie obroty .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie proszę o ocenę tego wykresu 

 

Passat AVF BRD.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jakie mody zrobione? Z tytułu widzę że avf i turbo brd, jesli jest fmic to bezpieczny wynik, napisz jaki masz napęd, można coś podpowiedzieć, przy ośce dużo bym nie podciągał troszke ponad 200 koni. Jeśli 4motion to pozwoliłbym sobie na mocny program oczywiście z mocnymi gratami na jakieś 240-250 koni i wtedy poniżej 500nm momentu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jednostka avf,ośka 

Graty fimic,suszarka brd,kompletny przelot 2.5 cala,sprzęgło jednomas na kewlarze  

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To zostaw to, sam będe chciał coś kombinować, tylko ilości momentu się boje. Na pewno silnik nie będzie wyżyłowany przy tym programie. Jak sie jezdzi ośką z takim wynikiem? Na którym biegu nie traci trakcji jadąc spokojnie np. 2 k obr i gaz w podloge?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 6.10.2017 o 03:33, Kozer napisał:

Panowie proszę o ocenę tego wykresu 

 

Passat AVF BRD.jpg

Wszystko ładnie , ale ja wolałbym trochę mniej ale żeby moment nie leciał tak szybko w dół a max Hp był dostępny wcześniej, przy około 3800~4000rpm.

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minut temu, bodino napisał:

Wszystko ładnie , ale ja wolałbym trochę mniej ale żeby moment nie leciał tak szybko w dół a max Hp był dostępny wcześniej, przy około 3800~4000rpm.

Program robiony na miasto i nie jest źle lanch i popcorn fajna sprawa to tylko na specjalne okazje korzysta się z tej mocy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy