emate Zgłoś #41 Napisano 10 Lutego 2010 no własnie ja nie widzę tutaj rozbieżności, ale ja mam słabe oczy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nergall Zgłoś #42 Napisano 10 Lutego 2010 http://img40.imageshack.us/img40/740...esmjwykres.jpg wszystko być może, byle się znalazł głupi co w to uwierzy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #43 Napisano 10 Lutego 2010 oooo pardom ale kwassss nie ten wykres oglądałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GreeGWhite Zgłoś #44 Napisano 15 Lutego 2010 Niech będzie mój też Oto wypociny... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emate Zgłoś #45 Napisano 5 Marca 2010 a to moje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekdekarstwo Zgłoś #46 Napisano 9 Marca 2010 Witam, co powiecie na ten wykresik: Passat B5FL silnik 1.9TDI 131KM avf Chip nie był robiony w V-techu, tam gdzie był robiony nie mieli hamowni stąd wykresik z V-techa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #47 Napisano 9 Marca 2010 a pierwszy wykres rozumiem po Chipie? Ogólnie szału nie ma masz tylko moment obrotowy lepszy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekdekarstwo Zgłoś #48 Napisano 9 Marca 2010 ogólnie oby dwa wykresy sa po chipie poprostu tak jest przyjete ze sie wykonuje dwa testy w serii nie wiem ile było bo nie sprawdzałem ale teraz to się tym autem jeździ przepięknie a najlepiej przyspiesza z 4 biegu od 60km/h do 120km/h ideał dobrze zapala nic nie kopci a kosztowało mnie to bardzo bardzo mało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb6 Zgłoś #49 Napisano 10 Marca 2010 ogólnie oby dwa wykresy sa po chipie poprostu tak jest przyjete ze sie wykonuje dwa testy w serii nie wiem ile było bo nie sprawdzałem ale teraz to się tym autem jeździ przepięknie a najlepiej przyspiesza z 4 biegu od 60km/h do 120km/h ideał dobrze zapala nic nie kopci a kosztowało mnie to bardzo bardzo mało będziesz miał problem z dwumasem i sprzęgłem,chyba że tak jak u mnie hamownia v-tech źle skalibrowana,ale wtedy byłoby więcej KM,ja miałem 180KM i 420NM na hamowni v-tech ,a na innej hamowni wyszło 165KM i 365Nm,więc jeśl;i masz taki Nm prawdziwy to pójdą :papa2elementy sprzęgła Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
falla_x Zgłoś #50 Napisano 14 Marca 2010 (edytowane) witam dodaje wykres mojego avf-a co możecie o nim powiedzieć jest ok ?? tutaj jest wkres z hamowni vtech robiony parę dni temu Edytowane 17 Marca 2010 przez falla_x Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DaroB Zgłoś #51 Napisano 14 Marca 2010 (edytowane) Jak w temacie. Jak to wedlug was wyglada ? Edytowane 14 Marca 2010 przez DaroB Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilb Zgłoś #52 Napisano 14 Marca 2010 jakimś strasznym specjalistą nie jestem ale czy 390Nm u pierwszego kolegi to nie za dużo ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
falla_x Zgłoś #53 Napisano 17 Marca 2010 witam czy jest ktoś kto mógł by mi pomóc z analizą mojego wykresu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cycu Zgłoś #54 Napisano 17 Marca 2010 a to mój przed i po wszystko na seryjnych gratach tylko brak kata Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the.wolf Zgłoś #55 Napisano 18 Marca 2010 cycyu, bardzo fajny przebieg. idealny do jazdy, nie zdycha na gorze za bardzo. nice. bo patrzac na innych gdzie jest strzal z dolu a potem nic to Twoj jest mega. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rybka126 Zgłoś #56 Napisano 18 Marca 2010 odpisze mi ktos co sadzicie o moim http://img391.imageshack.us/i/passabezegrseriamod.jpg/ Moj Passat http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=75140 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #57 Napisano 18 Marca 2010 przebieg momentu mogłyby być nie co płaski 180KM na serii Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cycu Zgłoś #58 Napisano 18 Marca 2010 cycyu, bardzo fajny przebieg. idealny do jazdy, nie zdycha na gorze za bardzo. nice. bo patrzac na innych gdzie jest strzal z dolu a potem nic to Twoj jest mega. dzieki:) wielki podziekowania dla Aligatora bo to jego dzielo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Shaft Zgłoś #59 Napisano 27 Marca 2010 Proszę o ocenę wykresu. Auto było dłubnięte parę lat temu w niemcowni przez poprzedniego właściciela lecz nie posiadam żadnych dokumentacji z tego. Dziś była hamownia z czystej ciekawości. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
falla_x Zgłoś #60 Napisano 27 Marca 2010 ja uważam ze jesli miałeś robiony sam program bez wymiany bebechów to raz masz za duży moment dany jak na silnik 110 afn dwa masz tak duży moment już przy 2tys obrotów poczym momentalnie spada co zapewne objawia sie drganiem dwumasy przy butowaniu w zakresie obrotów miedzy 1800 a 2200 no ale moze niech wypowiedzą sie fachowcy zresztą nie licz na większą pomoc bo tutaj zbytnio nie pomagają jeś chodzi o analizę wykresu , udaj sie na forum master tuning i tam zapodaj wykres tutaj mojego wykresu nikt nie skomentował ehh Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach